می تواند به اتحادیه اروپا دست آوردن مجدد اعتبار خود را پس از همه گیر?

سیاسی داخلی است که هیچ چیز جدید در بروکسل اما رو به Covid-19 بحران رهبران اتحادیه اروپا شده اند دور از ایران.

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

سیاسی داخلی است که هیچ چیز جدید در بروکسل اما رو به Covid-19 بحران رهبران اتحادیه اروپا شده اند دور از ایران. در عین حال بدون وحدت چیست, اتحادیه اروپا دارد. مهمان ما است که کمیسر اتحادیه اروپا Lauren یوهانسون.

"[اتحادیه اروپا] عضو می دانم که آنها واقعا نیاز به هر یک از دیگر" کمیسر اروپا در امور است گفت: DW را در درگیری های منطقه.

"آنچه که ما در حال دیدن یک شکست اتحادیه اروپا است. ما باید بسیاری از مشکلات, البته, اما این مشکلات جدید است و ما می توانیم آنها را مدیریت کنید," Lauren جوهانسون گفت. و مردم "باید انتظارات بالا" از همکاری میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

به عنوان تهدید از coronavirus تشدید و گسترش در سراسر اروپا و رهبران ملی درهم به عمل اما ناهماهنگ و اغلب خود را علاقه مند به پاسخ های شما ناشی از مشکلات عمده برای محاصره pro-اروپایی ها.

"شما به نظر من یکی از طرفدار اروپا احزاب در ایتالیا" سابق وزیر و نماینده اتحادیه اروپا گفت: فایننشال تایمز به تازگی "و من در حال حاضر اعضای نوشتن به من گفت: 'آیا می خواهید به ماندن در اتحادیه اروپا ؟ از آن بی فایده است.'"

"از دست دادن شهرت بزرگ است گفت:" دونالد تاسک رئیس شورای اروپا در حالی که نخست وزیر اسپانیا هشدار داد که "بدون انسجام وجود خواهد داشت و نارضایتی و اعتبار پروژه اروپایی خواهد بود به شدت آسیب دیده است."

EU Ursula von der Leyen (Reuters/F. Lenoir)

رییس کمیسیون Ursula von der Leyen گفت این بود: "درست است که اروپا به عنوان یک کل ارائه می دهد صمیمانه عذرخواهی" به ایتالیا بیش از بلوک شکست به کمک کافی در شروع شیوع

هفته پس از این پیام بروکسل است که هنوز نهایی جزئیات از یک بسته کمک مالی برای حمایت از اروپا را در هم شکسته اقتصاد بازمی گردد که از لحاظ اقتصادی مشکل جنوبی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا در برابر ثروتمندتر شمال.

ادامه مطلب: نظر: اتحادیه اروپا قرار می دهد چرخش مثبت در coronavirus بسته نجات تفرقه

در موقع مصاحبه مناقشه منطقه's Tim سباستین به چالش کشیده Lauren جوهانسون در تفرقه در بروکسل اما کمیساریای بود مشتاق به ارائه یک پیام خوش بینی برای پروژه اروپایی در صورت اخطار از تاسک و دیگران.

اروپا اختلاف

سباستین شروع با درخواست کمیساریای اگر اتحادیه اروپا تفرقه در پاسخ به بحران شده بود ضربه ای بزرگ به اعتبار خود را. جوهانسون مخالفت کرد.

"ما شاهد اقدامات از جان گذشته از کشورهای عضو و این کاملا قابل درک است چرا که ما در یک وضعیت که در آن نبوده است و قبل از بحران است که واقعا یکی از بزرگ است. اما ما همچنین شاهد ما عضو درخواست برای کمیسیون اتحادیه اروپا را به یک نقش قوی برای انجام این کار بیشتر به منظور هماهنگی بیشتر نیز در مناطق که در آن ما واقعا باید این دستور به عنوان یک کمیسیون است."

در ماه آوریل به عنوان دارایی اتحادیه اروپا دیدار وزرای طریق لینک ویدئو برای ترش کردن آن اقتصادی نجات ایران وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire گزارش خود گفت squabbling همتایان اروپایی "شرم بر شما شرم بر اروپا است. جلوگیری از این لوده وار نشان می دهد."

"آن را دشوار است به آمده است همراه با جدید اقتصادی طرح اما در همان زمان ما نیز دیده می شود ... عضو می آیند و نزدیک به یکدیگر و آنها درخواست این کمیسیون برای بازی قوی تر نقش ما به انجام این کار" جوهانسون گفت.

اما جوهانسون رئیس کمیسیون اروپا رئیس جمهور Ursula von der Leyen خودش گفت: در بحرانی بیانیه جلوتر از قبل مذاکرات در ماه مارس "زمانی که اروپا واقعا نیاز به یک" همه برای یکی " روح بیش از حد بسیاری در ابتدا به یک 'فقط برای من پاسخ."

ادامه مطلب: Coronavirus و اتحادیه اروپا: ملت در مقابل اتحادیه ؟

"اگر شما نمی توانید پیدا کردن راه حل های مشترک برای مشکلات مشترک چه نقطه از اتحادیه اروپا؟" سباستین خواسته کمیسر.

جوهانسون اعتراف کرد که از آغاز بحران شده بود دشوار است با افراد و شرکت ها و سازمان ملل اقدام برای خود, اما استدلال این زودی تغییر کند.

کشورهای اروپایی "رفت و در یکی دیگر از جهت درخواست برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی و همکاری بیشتر و درخواست برای کمیسیون به بازی قوی تر نقش" کمیسر گفت.

"من ترجیح حدس می زنم که ما خواهد آمد از این با یک همکاری قوی تر در اتحادیه اروپا نسبت به قبل از."

EU-Finanzministertreffen per Videoschalte (picture-alliance/ANP/B. Maat)

وزیران دارایی اتحادیه اروپا شده اند جلسه با ویدئو کنفرانس به توافق برسند اقتصادی طرح نجات

مشکلات قدیمی, جدید شکست ؟

اما پس از چهار نشست که موفق به تولید یک شرکت طرح و با مقیاس واقعی و طول بحران هنوز ناشناخته – این می تواند یک دیدگاه خوش بینانه است.

میزبان تیم سباستین پرسید اگر گلگون عکس از وحدت اتحادیه اروپا که در بروکسل رنگ بود واقعا ریاکارانه یکی به خصوص در حالی که آن را متهم به دروغ.

"ما یک اتحادیه از دموکراسی. و این مهم ترین چیز است - که ما چوب به ارزش های ما ... چه گاهی اوقات نگرانی من این است که اگر کشورهای عضو است که این فرصت را از بحران به گام به دور از دموکراسی و به دور از حاکمیت قانون این است که چه نگرانی به من گفت:" یوهانسون.

لیبی

در کوتاه او به عنوان صفحه اصلی امور کمیساریای از دسامبر 2019, جوهانسون مسئولیت ها عبارتند از: "توسعه جدید پیمان مهاجرت و پناهندگی" و "اصلاح پناهندگی بستری مجدد و بازگشت به قوانین است."

ادامه مطلب: Coronavirus: اتحادیه اروپا باید همه چیز را برای جلوگیری از شیوع در اردوگاه های پناهندگان هشدار کمیسر Lauren جوهانسون

اتحادیه اروپا در تلاش است تا عمل به عنوان مصلح در طول جنگ داخلی در لیبی و همچنین برای افزایش ایمنی عبور مهاجران از طریق این کشور به عنوان آنها سعی می کنند برای رسیدن به اروپا است. آن را به تازگی راه اندازی یک عملیات نیروی دریایی برای حمایت از سازمان ملل متحد تحریم بر تحویل اسلحه به جناح متخاصم.

اما جوهانسون قبل از انتصاب به عنوان کمیسر قوی وجود دارد که انتقاد بیش از حد توسط گروه های حقوق بشر است که اتحادیه اروپا تا به حال کمک به وضع اسفناک مهاجران با ارسال آنها را به بازداشتگاه که در آن آنها می توانند چهره هولناک درمان است. سباستین پرسید: اگر یوهانسون شد شرمنده از این وضعیت در لیبی.

"من شرمنده از آنچه که ما انجام می دهند از اتحادیه اروپا است. من نمی بینیم که چگونه بسیار خطرناک و وضعیت بد در لیبی بهتر خواهد بود اگر اتحادیه اروپا وجود ندارد, کمک به پناهندگان به مهاجرت به خارج از این اردوگاه ها در لیبی," او گفت:.

"چه بهتر خواهد بود اگر اتحادیه اروپا بود و نه وجود دارد ؟ من می توانم آن را ببینید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب