کانادا قوانین دادگاه در برابر Huawei CFO Meng Wanzhou بر ما استرداد

در یک ضربه به Huawei اجرایی Meng Wanzhou کانادایی قاضی حکم استرداد پرونده او همچنان در آوردن Meng یک گام نزدیک

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

در یک ضربه به Huawei اجرایی Meng Wanzhou کانادایی قاضی حکم استرداد پرونده او همچنان در آوردن Meng یک گام نزدیک تر به مواجهه با اتهام تقلب در ایالات متحده است. چین ناودان کانادا بر تصمیم گیری.

چین را متهم به کانادا بودن "همدست" در آمریکا فشار برای پایین آوردن هواوی و دیگر چینی با تکنولوژی غول های روز چهارشنبه پس از یک دادگاه کانادا طرفه در برابر کلیدی Huawei اجرایی Meng Wanzhou در استرداد نبرد. این زن 48 ساله Meng قدیمی ترین دختر Huawei بنیانگذار Ren Zhengfei و به عنوان ارشد شرکت مالی رسمی (CFO). او می خواست با ما در اتهام تقلب مربوط به تحریم واشنگتن علیه ایران است.

روز چهارشنبه کانادا دادگاه اجازه فرایند extraditing Meng به ما برای ادامه. در حالی که دو کشور باید یک معاهده استرداد کانادا قوانین تنها اجازه استرداد اگر از اتهامات عنوان شده علیه فرد مورد نظر نیز واجد شرایط به عنوان یک جنایت در خاک کانادا.

اتهام تقلب مهر تصمیم

ما دادستان ها ادعا می کنند که Meng دروغ به مدیران بانک HSBC در مورد Skycom یک شرکت شل که گفته بود کسب و کار در ایران. با توجه به اسناد دادگاه Meng گفت HSBC مدیران در سال 2013 که Huawei دیگر متعلق به آن است که او تا به حال استعفا از Skycom مدیره. این امر با قرار دادن انگلیسی, سرمایه گذاری بانک در خطر جریمه و مجازات برای نقض تحریم های آمریکا. Meng وکلا استدلال کرده اند که او نمی تواند از تحویل به دلیل کانادا نیست که تحریم های اقتصادی علیه ایران در زمان دستگیری او در سال 2018 است.

اما قاضی هدر هلمز حکم داد که اتهام تقلب نه تحریم شد کلید مسئله است. هولمز همچنین اشاره کرد که در حالی که کانادا نیست که تحریم های اقتصادی علیه ایران که Meng برای اولین بار بازداشت این اقدامات آمریکا "بودند و نه اساسا خلاف ارزش های کانادا."

ادامه مطلب: توضیح: Huawei Meng Wanzhou ما استرداد دادگاه

پکن هشدار کانادا به 'مسیر اشتباه'

مورد مجموعه به ادامه ماه آینده با کانادا قضائیه بررسی اگر وجود شواهد کافی به حکم استرداد. Meng وکلا نیز مجموعه ای به نظر می رسد قبل از دادگاه هفته آینده به استدلال می کنند که مقامات کانادا نقض حقوق خود در حالی که جمع آوری شواهد پیش از دستگیری او در اواخر سال 2018 است.

روز چهارشنبه در پکن به نام کانادا به "آزادی خانم Meng Wanzhou... و نه برای رفتن بیشتر پایین مسیر اشتباه."

"هدف آمریکا این است که به پایین آوردن هواوی و دیگر چینی شرکت های با تکنولوژی بالا و کانادا اقدام شده است در این روند به عنوان همدست از ایالات متحده گفت:" سفارت چین در اتاوا.

به طور جداگانه Huawei گفت: آنها "نا امید حاکم" و گفت: شرکت خواهد ایستاده با Meng "در تعقیب خود برای عدالت و آزادی."

"ما انتظار داریم که کانادا در سیستم قضایی خواهد شد و در نهایت به اثبات خانم Meng بی گناهی" گفتند در توییتر.

استرداد فرآیندهای در کانادا می تواند تا چند سال گذشته. Meng شده است و زندگی در ونکوور عمارت پس از ارسال یک وثیقه 10 میلیون دلار کانادا ($7.3 میلیون €6.6 میلیون دلار) در ماه دسامبر سال 2018 است.

ادامه مطلب: Huawei تنش 'بقا' به عنوان ما تحریم نیش

dj/msh (AFP, dpa, Reuters, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب