Canon U. S. A. اعلام کرد سیستم جامع برنامه باز کردن درب به بسیاری از مزایا و فرصت های جدید

Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل امروز اعلام کانن سیستم جامع برنامه, یک ابتکار جدید

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل امروز اعلام کانن سیستم جامع برنامه, یک ابتکار جدید برای ایجاد روابط استراتژیک بین کانن و یکپارچه سازی ارائه دهندگان خدمات به منظور تسهیل و رشد خود را در فرصت های کسب و کار. این برنامه طراحی شده است به ارائه سیستم جامع عضو منحصر به فرد منابع برای کمک به درک بهتر و استفاده از کانن محصولات و تکنولوژی و ترویج نام تجاری خود را از طریق آموزش و پرورش آموزش و پشتیبانی.

"فروشندگان سیستم کمک به مشتریان در ساخت و ارتقاء امکانات با راه حل های جامع در طیف گسترده ای از صنایع است. هدف ما برای ارائه یک برنامه است که آن را به عنوان پایاپای به عنوان امکان را برای فروشندگان و مهندسان به کار و اجرای کانن تجهیزات" گفت: Tatsuro کانو معاون اجرایی رئیس جمهور از Canon U. S. A., Inc. فن آوری های تصویربرداری و ارتباطات ، "ما هیجان زده به کار از نزدیک با آنها و حمایت از تلاش های خود را به عنوان ما کشف همه که ما می توانیم با هم."

مجاز کانن سیستم جامع شرکت کنندگان در برنامه این فرصت را به خرید و پیاده سازی کانن حرفه ای تجهیزات تصویربرداری به پروژه طرح کار نقل و سیستم معماری با دسترسی به مشخصات و اطلاعات فنی و کانن صنعت پیشرو در حمایت از زیرساخت ها است. برنامه-شرکت های عضو خواهد شد که توانایی خرید Cinema EOS دوربین های دیجیتال و لنزهای سینما پخش, لنز حرفه ای تصویری, راه حل های EOS دوربین و EF و RF, لنز, مرجع, نمایش و پروژکتور.

اضافی کانن سیستم جامع برنامه مزایای عبارتند از:

  • پشتیبانی فنی
  • آنلاین فنی و فروش آموزش
  • سفارشی برنامه ریزی کارگاه های آموزشی
  • بازاریابی و پشتیبانی
  • دسترسی به نسخه ی نمایشی و ارزیابی نمونه
  • استفاده از کانن امکانات و پرسنل برای دموی ها و جلسات

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانن سیستم جامع برنامه مراجعه کنید www.usa.canon.com/systemintegration.

در مورد Canon U. S. A., Inc.
Canon U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده و کسب و کار به کسب و کار و صنعتی تصویربرداری دیجیتال راه حل برای ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب بازار. با حدود 33 میلیارد دلار در جهان درآمد پدر و مادر خود شرکت Canon Inc. (NYSE:CAJ) رتبه سوم به طور کلی در ایالات متحده ثبت اختراع اعطا شده در سال 2019† شد و نام یکی از مجله فورچون جهانی را تحسین ترین شرکت ها در سال 2020 است. Canon U. S. A. اختصاص داده شده به آن Kyosei فلسفه اجتماعی و زیست محیطی است. به حفظ مطلع از آخرین اخبار از Canon U. S. A., ثبت نام برای شرکت آر اس اس خوراک خبری با مراجعه به www.usa.canon.com/rss و به دنبال ما در توییتر @CanonUSA.

# # #

† بر اساس بارگیری در این هفته ثبت اختراع فقره صادر شده توسط ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن