کاپیتان تهمت هدایت امریکا به سوی کوه یخ از جنون

شب دیگر من در تماس با برخی از دوستان و صحبت کردن در مورد آنها یک ویدیو در آنها دیده می شود به نام Plandemic. م

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

شب دیگر من در تماس با برخی از دوستان و صحبت کردن در مورد آنها یک ویدیو در آنها دیده می شود به نام Plandemic. من گوش. یکی از دوستان شک و تردید بود دیگر کمتر. من حتی شنیده ام از آن من ماندم و آرام. پس از مکالمه من نگاه کردن ویدئو. من وحشت زده شد.

این ویدئو (من نمی خواهد به آن لینک) ویژگی های بی اعتبار دانشمند جودی Mikovits و پایان نامه است که واکسن تضعیف سیستم ایمنی بدن و باعث شود مردم به آسیب پذیر به کوروناویروس. و که بیل گیتس و Anthony Fauci پیشرو برخی از توطئه جهانی به حکومت بر جهان است.

چگونه من پیچیده منهتن دوستان معتقد بودند هر یک از این سفری? من شوکه شده بود اما من احتمالا نباید شده است. Plandemic شده است بی اعتبار هر واحد معتبر روزنامه و مجله اما به نظر می رسد نه به نفوذ از گوشه و کنار اینترنت که در آن فیلم است که هنوز هم جشن گرفتند.

من قطعا اولین کسی که به اشاره است که ما در حال زندگی در یک پست-حقیقت امریکا است. این یک امریکا که در آن رئیس جمهور که پرسید: "روسیه اگر شما در حال گوش دادن, من امیدوارم که شما قادر به پیدا کردن 30,000 ایمیل های که از دست رفته" در حال حاضر اعلام کرد تقریبا به صورت روزانه است که او شده است "تبرئه" از "روسیه جعل." بن Wittes و Quinta Jurecic نوشتن در اقیانوس اطلس است که "تهمت و هواداران خود نیاز به نگه دارید تا حمله خود را در روسیه پروب برای یک دلیل نهایی: باب مولر را یافته بودند و در واقع ویرانگر برای رئیس جمهور..."

و در حال حاضر که همان رئیس جمهور است ترویج چیزی به نام "Obamagate" اما او نمی خواهد و یا نمی توانید می گویند آنچه در آن است. او توییتی در طول تعطیلات آخر هفته "OBAMAGATE!" و "بزرگترین جرم سیاسی در تاریخ آمریکا تا کنون!" اما وقتی پرسیده شد که در روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی به توضیح این جرم و جنایت بزرگ گفت: "Obamagate آن در جریان بوده است برای مدت زمان طولانی است." و پس از آن "برخی از چیزهای وحشتناک اتفاق افتاده است" اما تهمت قادر به word-سالاد خود را به هیچ چیز به جز کلمه-سالاد.

اما این مهم نیست. رئیس جمهور نظر خود را برای تبرئه و این بدان معناست که حتی رسانه های جریان اصلی اخبار احساس کمی ترسو آوردن آن را. پس از همه, که در فصل گذشته.

ما در مناسب سیاسی و اجتماعی, آب و هوا برای تئوری های توطئه است. Coronavirus ایجاد کرده حاصلخیز زمین تودرتو برای نظریه پردازان توطئه بین انزوای اجتماعی فاصله و محدودیت های دولت مستندات را ناتوان و ترس از عفونت منجر به افرادی که نیاز به چیزی در چیزی که به باور و این تئوری های توطئه ارائه پاسخ ساده. من فکر کردم من می تواند سیستم ایمنی بدن به چنین moronics در من پیچیده ساحلی نخبگان جهان است. پسر من اشتباه بود.

پس از همه گیر ضربه من فرستاده شده اند یک کپی از یک صفحه از Dean Koontz 1981 رمان چشمان تاریکیکه دوستان شما تضمین شده است به من نشان داد که Koontz بود "پیش بینی همه این است." ولی اگر ویروس بود coronavirus اما در پایان شباهت. در این کتاب این ویروس میزان مرگ و میر که قراردادن موشواره در 100 درصد است. و پس از آن بود که متون مردم نگه ارسال من در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر مانند ماه مارس زمانی که من یکی از معدود در میان دوستان من به ماندن در منهتن (من هنوز اینجا!).

یک دوست در فلوریدا نگهداری می شود ارسال من یک الگوی رفتاری از یک متن است که گفت: "رئیس جمهور تهمت را به استناد یک قانون شناخته شده به عنوان" استافورد عمل و پیاده سازی اجباری قرنطینه." در متن آن ذکر شده است که رئیس جمهور که قرار بود برای بستن تونل ها و پل ها در داخل و خارج از منهتن.

من را به عقب رانده و دوست من گفت که اطلاعات از دولت است. من دوباره تحت فشار قرار دادند و او گفت: این اطلاعات از کسی که نزدیک به رئیس جمهور بزرگ پسر بالغ junior. که البته ساخته شده چرا که هیچ کس وجود دارد که اطلاعات غلط بیش از دایره در اطراف رئیس جمهور فرزندان تفنگ-loving تخم ریزی کردن.

تئوری های توطئه را می توان در تعدادی از راه های اما راه رئیس جمهور به فروش می رساند و آنها را میپذیرد در تعبیر چنین است که او خود را فقط به پرسیدن سوال. "پس فرض ما آمار بدن با فوق العاده—آن است که آیا اشعه ماورای بنفش یا فقط بسیار قدرتمند نور—و من فکر می کنم شما گفت که نشده است بررسی می شود, اما شما در حال رفتن به آن را تست کنید. و سپس به من گفت: فرض کنید شما به ارمغان آورد نور در داخل بدن است." او گفت: این بیانیه به عنوان یک مثبت صرفا به عنوان یک سوال.

"زمانی که ما می بینیم یک دوست "فقط پرسیدن سوال" در Facebook این مسئولیت ما به عنوان افراد با مغز به عقب براند."

بعد تورنت از انتقاد او که برای یک مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او در حال تبادل نظر. تصور این است که رئیس جمهور می تواند هر چیزی می گویند اگر او می گوید آن را به عنوان یک شوخی و یا یک سوال چیزی است که رئیس جمهور به طور کامل طول می کشد استفاده از. او می پرسد و در حالی که انجام است که پیشرفت نهفته است مانند بسیاری از بار او بود "فقط پرسیدن سوال در مورد هانتر بایدن" هدف این است که برای گل آلود کردن آب تغییر روایت سالی دیگر است که رای دهندگان فرض کنیم همه فاسد است.

من یک دوست می خواهم که. او فقط "می پرسد" on Facebook. او در حال گسترش اطلاعات غلط اما شما نمی توانید او را متهم این دلیل است که او می تواند می گویند او فقط "سوال این روایت است." RFK جونیور به تازگی مصاحبه ای که در آن خود را "ظالمانه ترین ادعا این بود که بیل گیتس نصب تراشه در افراد در سراسر امریکا است. او گفت که این تراشه می تواند مورد استفاده برای ذخیره یک فرد سوابق پزشکی, اما گفت که آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چیزی دور تر شوم."

چند سال قبل از آن خانواده خود را مجبور به نوشتن یک op-ed گفت: "ما عاشق رابرت اف کندی جونیور اما او بخشی از اطلاعات غلط کمپین که با داشتن دلخراش و مرگبار—عواقب." کندی به دانشگاه هاروارد رفت و به مطالعه در مدرسه اقتصاد لندن اما به نوعی هنوز هم معتقد است که این مجنون ضد واکسن claptrap.

ما ساخته شده یک واقعیت-تلویزیون میزبان رئیس جمهور است. ما باید این دیده می شود در آینده. افرادی که نمی فهمم علم باور اواره بی معنی است زیرا این باعث می شود جهان کمتر ترسناک و جهان بسیار ترسناک در حال حاضر. ما آب و هوا است که پر از بی ثباتی اقتصاد cratering و در آستانه سقوط یک بیماری همه گیر مواج است که در حال حاضر به کشته شدن 80,000 آمریکایی است. اگر تا کنون یک بار به این باور در داستانهای تخیلی و خوشحال بحث آن در حال حاضر. اما خوشحال بحث و داستانهای تخیلی را بکشند. ما نیاز به اعتماد به علم نیست charlatans.

زمانی که ما می بینیم یک دوست "فقط پرسیدن سوال" در Facebook این مسئولیت ما به عنوان افراد با مغز به عقب براند تا به آنها توضیح دهید که 5G و بیل گیتس را به آنها را دریافت کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب