مراقبت از خانه همراه: شخصی ما محلی رویکرد برای کمک به روشن کردن تنهایی

من می خواهم ما را به شخصی و محلی در هر جنبه ای از خدمات ما در BT. همین دلیل است که ما تنها کشوری هستیم اپراتور

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

من می خواهم ما را به شخصی و محلی در هر جنبه ای از خدمات ما در BT. همین دلیل است که ما تنها کشوری هستیم اپراتور برای پاسخ به 100% ما خدمات به مشتریان تماس در انگلستان و ایرلند – به طوری که هنگامی که مشتریان ما تماس بگیرید و ما می توانید آنها را به یک مشاور است که در منطقه خود را از طریق تماس محلی مسیریابی. این نیز به همین دلیل ما قرار داده اند BT پشت در خیابان بالا در بیش از 600 از ما EE فروشگاه در سراسر کشور.

این بدان معناست که سطح شخصی و محلی حمایت از هدف ما برای ارائه چیزی است که فقط ما سه مارک های مصرف کننده – BT خام و Plusnet – می تواند ارائه دهد. این مهم است برای هر مشتری برای جوامع ما بخشی از آن چیزی است که هر یک از همکاران من باور دارد.

من دیده ام من همکاران رویکرد شخصی از طریق درخشش پس از تغییر جهان برای همه ما سه ماه پیش. نه تنها آنها در حال کار سخت برای حفظ بریتانیا متصل در زمانی که همه ما نیاز به اقامت در تماس بیش از همیشه است. آنها بوده ام قرار دادن بسته های مراقبتی برای افراد مشغول به کار در بیمارستان های محلی, 3D چاپ, چهره, پشت بام ها برای خط مقدم NHS کارگران و یا ارائه منابع به مردم خود منزوی در زادگاه خود.

مردم ما در حفظ و انجام چیزهای شگفت انگیز.

تماس برای مراقبت از خانه

در تنهایی هفته آگاهی من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن یکی دیگر از درخشان همکار-led ابتکار – و من نمی تواند بودن خودمان افتخار کنیم از افرادی که در آن رخ می دهد. داوطلبان از ما BT تماس با مراکز در گسفرته و Doncaster شده اند ساخت هفتگی تماس های محلی به خانه های مراقبت برای کمک به مبارزه با تنهایی در میان اجتماعی-جدا مراقبت از ساکنان خانه. آن متولد شده از یک پروژه همکار من کریس رید برای اولین بار شروع به نام 'کمی'.

در حال حاضر ما در حال تماس با این خلبان ابتکار مراقبت از خانه همراه است.

COVID-19 و مستند است که به اجرا در آمد در مارس ایجاد کرده است یک بیماری همه گیر از تنهایی. به کمک آدرس که همکاران من هستند و با استفاده از مهارت های فردی استفاده می کنند برای حمایت از مشتریان هر روز برای ایجاد دوستی. آنها با داشتن معنی دار گفتگو با مراقبت از ساکنان خانه که ممکن است در غیر این صورت نیست که هر کس دیگری صحبت کنم.

EE و BT ارائه گوشی های تلفن همراه و سیم کارت به هر خانه مراقبت. ما داوطلبان کار در خانه به ترتیب زمان مناسب برای تماس با اصحاب خود. پس از پروژه آزمایشی اولیه موفقیت ما به دنبال در نورد آن را در سراسر تماس با ما مراکز از Canterbury به گرینکک به اننیسکیللن چرا که می توان آن را بسیار پرارزش برای همه درگیر. این فقط آغاز است.

همکار من Bev که کمک به راه اندازی این طرح صرف وقت خود را با صحبت کردن پت. در Bev خود کلمات:

"من می دانم من قصد دارم به پوزخند سراسر تماس بگیرید. من فقط لذت بردن از صحبت کردن به او در مورد چیزهایی که من انجام داده اند و یا تماشا به عنوان یک کودک. آن را به ارمغان می آورد خاطرات دوست داشتنی. هنگامی که مردم به مراقبت در منزل آنها تمایل به دریافت تعداد زیادی از بازدید کنندگان پس از آن مهم ترین چیزی که به انجام است. این مردم هستند که به ما گفتن چیزهای شخصی آنها باز به ما.

"اگر چه این است که به من بسیار نزدیک به خانه چون مادر من است و در حال حاضر در مراقبت از خانه با زوال عقل است. او پس از فراموش شده ما هستند اما من همیشه فکر می کنم در مورد زمانی که من انجام این تماس. ما شنیده ایم از ساکنان که به سختی ترک اتاق خود را قبل از دریافت ما تماس. در حال حاضر آنها معاشرت با دیگر ساکنان گفتن همه آنها را در مورد خود را با ما چت"

من فقط می دانم چقدر بیشتر مردم ما فراموش فراتر از شخصی محلی خدمات به مشتریان ارائه می کنند. و من می دانم که وجود دارد پروژه های شبیه به این کمک به مردم در جوامع محلی ما اتفاق می افتد و انگلستان است. من صحبت های زیادی در مورد ماموریت ما به BT یک قهرمان ملی شکستن موانع و فراتر رفتن از محدودیت برای مشتریان ما برای مردم ما و بقیه کشور است. این ابتکار عمل از همکاران من برای روشن کردن تنهایی در مراقبت از خانه یکی از عالی تحقق آن است.

ما برای اتصال خوب است.

مارک Allera مصرف کننده, مدیر عامل

من در توییتر دنبال کنید و Instagram @marcallera

در مورد BT

BT هدف این است که استفاده از قدرت ارتباطات برای ایجاد یک دنیای بهتر. این یکی از ارائه دهندگان پیشرو در جهان از خدمات ارتباطات و راه حل های ارائه خدمات به مشتریان در 180 کشور جهان است. آن فعالیت های اصلی عبارتند از: ارائه شبکه خدمات IT در سطح جهان; محلی و ملی و بین المللی ارتباطات از راه دور خدمات به مشتریان خود را برای استفاده در خانه و در محل کار و در حال حرکت; پهنای باند تلویزیون و اینترنت محصولات و خدمات; و همگرا ثابت-تلفن همراه محصولات و خدمات. BT متشکل از چهار مشتری رو واحد: مصرف کننده سازمانی جهانی و Openreach.

برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 BT گروه گزارش درآمد پوند بود 22,905 متر با گزارش سود قبل از مالیات از £2,353 m.

انگلیسی, ارتباطات از راه دور plc (BT) است یک شرکت تابعه تماما متعلق به از BT و شامل تقریبا همه کسب و کار و دارایی های BT Group. BT ذکر شده است و در بورس سهام لندن.

برای اطلاعات بیشتر www.btplc.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب