شرکت کارگیل نشان می دهد پیشرفت در برابر تغییر آب و هوا تعهد با گسترش انرژی های تجدید پذیر, نمونه

در کارگیل مدیریت آب و هوا تاثیر اولویت است و این شرکت در حال پیشرفت است در آن عملیات با جدید پروژه های انرژی ت

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

در کارگیل مدیریت آب و هوا تاثیر اولویت است و این شرکت در حال پیشرفت است در آن عملیات با جدید پروژه های انرژی تجدیدپذیر. امروز شرکت کارگیل است اعلام ده جهانی جدید پروژه های انرژی تجدیدپذیر که بیشتر آن خواهد بود آنلاین در سال آینده. شرکت کارگیل در حال حاضر از 15 مختلف منابع انرژی تجدید پذیر در سراسر جهان از جمله باد و انرژی خورشیدی.

این پروژه های انرژی تجدیدپذیر نشان دهنده یک جزء حیاتی از شرکت کارگیل را گسترش تجدید پذیر در سبد انرژی و پیشرفت در برابر آب و هوا تعهد به کاهش 10 درصد از آن به طور کلی انتشار گازهای گلخانه ای از عملیات خود را تا سال 2025 در برابر 2017 پایه. این است که در علاوه بر این به تعهد خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در آن جهانی زنجیره تامین 30 درصد هر تن محصول در سال 2030 نیز اندازه گیری در برابر 2017 پایه. هر دو تغییر آب و هوا تعهدات علم مبتنی بر اهداف و تراز وسط قرار دارد با توافق پاریس و سازمان ملل اهداف توسعه پایدار.

"برای کمک به ما در دیدار با ما آب و هوا تعهدات ما در حال تمرکز بر عامل موثر تر به دنبال انتشار گازهای گلخانه ای-کاهش تکنولوژی و سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر به قدرت عملیات ما و یا جبران ما تولید گازهای گلخانه ای گفت:" جیل Kolling معاون رئیس جمهور پایداری در شرکت کارگیل. "ما همچنان به سرمایه گذاری در پروژه های انرژی تجدیدپذیر به تغییر راه ما قدرت ما عملیات مهار و نوآورانه اقتصادی و مزایای زیست محیطی از تجدید قدرت است."

پس از اتمام ده جدید پروژه های تجدید پذیر هم انتظار می رود به منظور کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدود 350,000 تن در سال که قابل مقایسه با تأمین برق بیش از 40,065 خانه در هر سال است. با هم این سرمایه گذاری نشان دهنده یک ملموس تعهد توسط شرکت کارگیل به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آدرس رد پای آن در سطح جهان:

آمریکای شمالی
  • مزرعه خورشیدی در تگزاس. در Childress ایالت تگزاس از شرکت کارگیل شرکت در یک مزرعه خورشیدی با مشارکت پرشور میلز. فیزیکی انرژی خورشیدی خواهد بود خریداری شده از Misae خورشیدی من پروژه توسط شرکت کارگیل خرده فروشی برق ارائه دهنده MP2 انرژی از طریق شرکت مادر آن پوسته انرژی آمریکای شمالی (ایالات متحده), L. P. مزرعه خورشیدی را ارائه انرژی به شش شرکت کارگیل امکانات در مرکز تگزاس است. مزرعه خورشیدی زمانی عملیات تجاری در ماه مه سال 2020 با شرکت کارگیل شروع به دریافت انرژی خورشیدی در مارس سال 2021. شرکت کارگیل را بخشی از مزرعه خورشیدی offtake ارائه خواهد شد کاهش 35000 تن CO2 در هر سال است.
  • ایلینوی پروژه های خورشیدی با Geronimo انرژی. واقع در Coles County, Illinois, شرکت کارگیل و Geronimo انرژی همکاری در یک مجازی توافقنامه خرید برق (VPPA) برای Prairie Wolf پروژه های خورشیدی. این دومین VPPA بین شرکت کارگیل و Geronimo انرژی است. این پروژه برآورد شده است برای جبران تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدود 285,000 متریک تن در سال معادل 32,887 خانه' استفاده از انرژی برای یک سال****.
  • یوتا زمین REC مبادله. شرکت کارگیل همکاری با خورشیدی توسعه دهنده برای دریافت اعتبارات انرژی تجدید پذیر (REC) که اجازه خواهد داد Timpie گیاه برای جبران حدود 95 درصد از این گیاه مصرف برق برای چند سال آینده است که معادل 2,675 متریک تن CO2 در سال است.
  • حمایت از جامعه خورشیدی در مینه سوتا و نیویورک. شرکت کارگیل است حمایت از انرژی خورشیدی در مینه سوتا به عنوان یکی از شرکت کنندگان در اکسل انرژی خورشیدی* پاداش جامعه برنامه های خورشیدی باغ که اجازه می دهد تا شرکت کارگیل گیاه در مانتیسلو به دریافت صورتحساب اعتباری در آن قبض آب و برق. آن را نیز ارائه برق به مینه سوتا محلی قدرت شبکه است. در نیویورک شرکت کارگیل نیز حمایت از انرژی خورشیدی با شرکت در دو جامعه خورشیدی باغ در کارخانه خود در لنسینگ.

آمریکای جنوبی

  • وزش پروژه در شیلی. در شیلی شرکت کارگیل شرکت در باد قدرت خرید قرارداد به مدت دو سال. توافق را فراهم خواهد کرد کارگیل با قدرت باد برای اجرای کارگیل آبی تغذیه گیاه در کرنل و ارتباط بین المللی انرژی های تجدید پذیر اعتبارات (IREC) ارائه پس انداز حدود 14,000 تن C02 سالانه و یا مقدار انرژی مورد استفاده برای 1,616 خانه برای یک سال.
  • برزیل مزرعه باد. شرکت کارگیل امضا PPA (توافقنامه خرید برق) با امگا انرژی به ارائه 100 ٪ از انرژی مورد استفاده برای گیاهان در Ilhéus و Barreiras در ایالت باهیا و بندر پایانه در Miritituba و سنترم در ایالت پارا با انرژی از باد در مزرعه ای واقع در ایالت Piauí. هنگامی که مزرعه بادی می شود عملیاتی در 2022, شرکت کارگیل بخش است که انتظار می رود برای ارائه صرفه جویی نزدیک به 10,500 متریک تن گاز CO2 است که معادل 1,212 خانه' استفاده از انرژی برای یک سال****.
  • پروژه های خورشیدی در کلمبیا. در کارگیل گیاه در Villagrogona کلمبیا شرکت کارگیل همکاری با یک شرکت انرژی برای ساخت یک مزرعه خورشیدی در نزدیکی کارخانه. مزرعه خورشیدی انجام خواهد شد حدود 42 درصد از این گیاه نیاز برق, ارائه, پاک, انرژی خورشیدی و کاهش حدود 2,500 تن CO2 در سال است.

اروپا و خاورمیانه و آفریقا

  • پروژه های خورشیدی در هلند. شرکت کارگیل به تازگی به اتمام نصب و راه اندازی, سایت پروژه های خورشیدی در مرکز آن در Velddriel هلند. کل نصب و راه اندازی اندازه در اطراف 100kWp که صرفه جویی 50 تن CO2. این به این معنی است که در طول روز از این مرکز خواهد شد 100% طراحی شده توسط انرژی از پانل های خورشیدی.

آسیا

  • پروژه انرژی تجدید پذیر در هند. شرکت کارگیل امکانات در Davangere هند راه اندازی یک سرمایه گذاری مشترک با یک محلی انرژی های تجدید پذیر ارائه دهنده CleanMax به عرضه 70 تا 80 درصد از تسهیلات نیاز برق از طریق باد و انرژی خورشیدی قدرت ترکیبی پارک در ایالت کارناتاکا. همکاری کمک خواهد کرد که خلاص شدن از 29,865 متریک تن CO2 تولید گازهای گلخانه ای در هر سال است.

در علاوه بر این به مزایای این پروژه های انرژی تجدیدپذیر ارائه کارگیل عملیات و محیط زیست آنها را نیز ارائه مزایای اقتصادی به مناطق مربوطه خود را و ایالات متحده در قالب مشاغل, صاحب ملک و پرداخت مالیات و پول صرف شده در جوامع محلی برای کمک به افزایش مدارس و جاده ها و دیگر خدمات ضروری است.

"صنعت کشاورزی نقش مهمی در تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. در کارگیل اعتقاد ما آن است که چگونه ما با هم خواهد آمد به آدرس مسائل جهانی رو ما صنعت از جمله تغییر آب و هوا" گفت: Kolling. "این پروژه های انرژی تجدیدپذیر نشان می دهد که کشاورزی است که چگونه ما را کشت آینده ای بهتر برای همه است."

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن