شرکت کارگیل نشان می دهد که پیشرفت های قابل توجهی در برابر بحرانی اهداف پایداری

در کارگیل پایداری نوشته شده است به این شرکت هدف—و بافته شده را به هسته عملیات از جمله اولویت های سرمایه گذاری

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

در کارگیل پایداری نوشته شده است به این شرکت هدف—و بافته شده را به هسته عملیات از جمله اولویت های سرمایه گذاری سازمانی ساختار و تخصیص منابع. این شرکت به تازگی مشخص شده پیشرفت در برابر اهداف پایداری در بحرانی زنجیره تامین از جمله ورزشهای آبی تغذیه کاکائو و شکلات و خرما و سویا اقیانوس حمل و نقل و گوشت گاو. با تمرکز بر پیشبرد پیشرفت در استفاده از زمین تغییر آب و هوا, آب, کشاورز رفاه و حقوق بشر این شرکت در حال کار در سراسر هر زنجیره تامین به درایو پایدار و تولید و حمل و نقل و عملیات.

"فراخوان رادیکال شفافیت در حال افزایش است. بیشتر از همیشه مشتریان و مصرف کنندگان می خواهید به درک داستان پشت این محصولات آنها را خرید و گفت:" جیل Kolling, معاون رئیس جمهور, جهانی پایداری, شرکت کارگیل. "با سرمایه گذاری و همکاری در راه حل ها به منظور افزایش شفافیت در سیستم غذایی ما می تواند ارائه معنی دار و پایدار تاثیر را بر روی زمین و افزایش ضریب اطمینان مصرف کننده."

بیش از سال گذشته شرکت کارگیل به تصویب رسید پایداری جهانی تلاش ها برای سرعت بیشتری پیشرفت پیشرفت است. این شرکت با تاسیس یک علم مبتنی بر تعهد به کاهش عرضه زنجیره تولید گازهای گلخانه ای 30 درصد در سال 2030 جسورانه آب و هوا تعهد به منظور تقویت حمایت از پاریس آب و هوا تعهد است. شرکت کارگیل تاسیس آن حفاظت از جنگل پانل مشاوره را متنوع بینش و پشتیبانی از بهبود مستمر در زمین است. علاوه بر این, یک BeefUp پایداری پانل مشاوره ارائه خواهد شد به بررسی انتقادی از استراتژی ها و منابع زیر بنای آمریکای شمالی گوشت گاو زنجیره تامین پایداری ابتکار.

زنجیره تامین-خاص پیشرفت

شرکت کارگیل آبی تغذیه

شرکت کارگیل پشتیبانی از رشد پایدار جهانی آبزی پروری صنعت را قادر می سازد بهتر است غذاهای دریایی و کمک به کشاورزان موفق شوند. با تمرکز بر ارائه حیوانی بهداشت و رفاه از طریق خوراک و تغذیه شرکت کارگیل گزارش مطابق با ابتکار گزارشگری جهانی (GRI) استاندارد فراهم می کند که یک سطح از شفافیت برای ایجاد اعتماد.

  • شرکت کارگیل است که آموزش مصرف کنندگان در مورد بهره وری و مطلوب زیست محیطی پا-چاپ پرورشی ماهی با گزارش آشکارا و حمایت از صنعت طرح صدور گواهینامه. از طریق مشارکت های مانند کسب و کار دریایی به اقیانوس نظارت (SeaBOS) و جهانی ماهی قزل آلا طرح (GSI), شرکت کارگیل با این نسخهها کار با مشتریان, خدمات مواد غذایی و خرده فروشی صنایع و تامین کنندگان و شرکای صنعت و حتی رقبا برای پیشبرد و برقراری ارتباط در مورد پایداری در صنعت آبزی پروری.
  • در سال گذشته شرکت کارگیل آموزش بیش از 5 ، 000 غذاهای دریایی کشاورزان و کارگران در تایلند و ویتنام از طریق محلی پایداری کارگاه های آموزشی و تلفن آزمایشگاه خدمات حمایت از رشد مداوم شیوه های پایدار در این مناطق است.
  • در 2019, شرکت کارگیل رتبه ششم از 30 بالا غذاهای دریایی شرکت ها در جهان معیار اتحاد غذاهای دریایی پاسداشت شاخص منعکس کننده پیشرفت خود را بر روی موضوعات کلیدی مانند مسئول تشکیل دهنده منابع. به عنوان مثال همه از سویا استفاده در شرکت کارگیل ماهی قزل آلا تغذیه تایید شد به RTRS یا ProTerra استاندارد و یا آلی بود حمایت خود را از جنگل زدایی تعهدات. این گزارش پایداری نشان می دهد که چگونه شرکت کارگیل است ادامه داد: برای پیشرفت در 2019.

کاکائو و شکلات

شرکت کارگیل متعهد به شفاف و پایدار عرضه کاکائو که شامل بهبود زندگی کشاورزان و جوامع خود را در پنج منشاء کشورها از جایی که آن را به طور مستقیم منابع کاکائو – برزیل کامرون, ساحل عاج, غنا و اندونزی است. شرکت کارگیل را در کاکائو و شکلات 2018-2019 پایداری گزارش پیشرفت بیشتر داده محور به صورت شفاف به اشتراک گذاری بینش پایداری پیشرفت است.

  • با استفاده از barcoded کاکائو کیف و دیجیتال تعاونی مدیریت سیستم (CMS) 50% پایدار دانه های کاکائو در بازار جهانی عرضه مستقیم زنجیره ای در حال حاضر قابل ردیابی از مزرعه به کارخانه.
  • اجرای کودکان کار نظارت و بازسازی سیستم های (CLMRS) برای رسیدگی به کودکان کار است به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در علاوه بر این به ساحل عاج, شرکت کارگیل نیز استقرار CLMRS در غنا و کامرون به مجموع 58,800 کشاورزان در سال گذشته گسترش رسیدن از 7 درصد به 29 درصد از کل تعداد مزارع در عرضه مستقیم زنجیره ای.
  • GPS چند ضلعی نقشه برداری از 72 درصد از تمام کشاورزان در عرضه مستقیم زنجیره ای, نمایندگی بیش از 400000 هکتار/980,000 هکتار از زمین های کشاورزی. شرکت کارگیل است که به خوبی در راه خود را به شناسایی که در آن کاکائو می آید از مناطقی که ممکن است در معرض خطر نابودی جنگل ها و نحوه کاهش این خطر از طریق مداخله های خاص.

حمل و نقل اقیانوس

شرکت کارگیل آوردن شفافیت بیشتر به بخش دریایی شده است و یکی از اولین به انتشار سالانه شرکت مسئولیت گزارش پس از 2017. این شرکت شده است و شفاف در مورد آن فرایند یادگیری در طول راه که شامل به رسمیت شناختن نیاز به یک استاندارد گاز گلخانه ای (GHG) انتشار گزارش روند که تبدیل به هنجار صنعت.

  • به عنوان بخشی از این شرکت کارگیل در حال پخش است نقش سرب در طراحی جهانی دریانوردی انجمن charterers پاسخ به Poseidon اصول – یک workstream شده است که وظیفه توسعه یک فرایند است.
  • شرکت کارگیل در ادامه به کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 توسط عامل بیشتر انرژی کارآمد ناوگان و مقاوم سازی انرژی-صرفه جویی در دستگاه های پردازنده برخی از رگ های ما و در طول دو سال گذشته کاهش داده است خود را جمع ناخالص تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدود 800,000 تن متریک.
  • سال گذشته سال مهمی برای شرکت کارگیل اقیانوس حمل و نقل کسب و کار به عنوان آنها راه اندازی تعدادی از ابتکارات و مشارکت را به انرژی-کاهش هر دو راه حل های به شرکت کارگیل ناوگان و مشتریان. این شامل پروژه njord را از دست ندهید با واکنش تانکر و Mitsui & Co. (به همراه کلید صرفه جویی در انرژی و راه حل های به بازار) و رشد آن parceling کسب و کار.

روغن پالم

شرکت کارگیل است در مسیر خود ارائه 2020 تعهدات ساخت پیشرفت های قابل توجهی در پایدار روغن پالم پس از معرفی سیاست پایدار روغن پالم در سال 2014. این تعهدات عبارتند از:

  • شرکت کارگیل است که در مسیر از بین بردن جنگل زدایی در تمام تجاری نخل امتیازات ما ثالث زنجیره تامین تا پایان سال 2020 است.
  • مشکل زمانی 93% قابلیت ردیابی به میلز و 48 درصد به مزارع. این شرکت همچنان به کار به سمت هدف خود از ارائه قابلیت ردیابی به مزارع تا پایان سال 2020 در معرض خطر مناظر اجرای هدفمند خطر کالیبره شده روش.
  • در سه ماهه چهارم سال 2019 93 درصد از شرکت کارگیل را روغن پالم حجم در سطح جهان پوشش داده شده بود NDPE سیاست ها و 58 درصد از ما مستقیم معامله گران/شرکتها قرار داده شده بود در محل معتبر NDPE اجرای طرح پوشش زنجیره تامین خود را.
  • شرکت کارگیل تاسیس روشن و شفاف برای مدیریت و حل و فصل NDPE نارضایتی. به ارائه شفافیت شرکت کارگیل فاش نارضایتی است که خارج از محدوده از روش خود.

سویا

شرکت کارگیل پیشرفت در آن سویا طرح اقدام – آمریکای جنوبی ریشه ها گزارش نیمه سال. در طول نیمه اول سال جاری شرکت کارگیل ادامه داد: به طور پیوسته دنبال آن هدف از ساخت زدایی-رایگان زنجیره تامین. شرکت کارگیل است منحرف در آن تعهد به حفاظت از جنگل ها و پوشش گیاهی بومی در آمریکای جنوبی و یا در آن باور است که این می تواند انجام شود در راه هستند که از لحاظ اقتصادی قابل دوام برای کشاورزان و جوامع محلی.

  • شرکت کارگیل تکمیل نقشه برداری از آن برزیل زنجیره تامین با georeferenced تک امتیاز از شش ماه جلوتر از برنامه در حال شتاب گرفتن تلاش خود را برای افزایش قابلیت ردیابی.
  • شرکت کارگیل گسترش آن در تعامل مستقیم با کشاورزان در برزیل از جمله راه اندازی یک همکاری جدید با بزرگترین انجمن کشاورز در ایالت باهیا یکی از چهار ایالت در Matopiba منطقه است که شامل بسیاری از Cerrado.
  • شرکت کارگیل به رشد خود ادامه آن SSS برنامه صدور گواهینامه در برزیل و پاراگوئه ارائه یک بازار بزرگتر برای دانه های سویا رشد از طریق تایید روش های پایدار. کشاورزان که مرتکب به این برنامه تعهد به تولید محصولات خود را تحت سه معیار اساسی: استفاده از بهترین شیوه های کشاورزی; حفاظت از کارگر رفاه و مدیریت انتشار گازهای گلخانه ای تحت بهبود مستمر روند.

گوشت گاو

از طریق آن BeefUp پایداری ابتکار شرکت کارگیل است درگیر شدن ذهن نوآورانه برای کشف راه های موثر برای درایو پیشرفت نسبت به خود گاز گلخانه ای را کاهش تعهد است.

  • شرکت کارگیل حمایت از عملکرد آزمایشگاه موسسه کود چالش است که راهنمای راه اندازی آنها به عنوان توسعه راه حل های نوآورانه و محصولات است که قادر به مزایای اقتصادی و زیست محیطی برای کشاورزان با موثر کود شیوه های مدیریت. چالش برنده انتخاب خواهد شد امروز در یک زندگی مجازی رویداد.
  • با همکاری دانشگاه فناوری تگزاس, شرکت کارگیل است با انجام یک مطالعه بیشتر به درک پتانسیل پایداری تاثیر متقابل پرورش لبنی و گوشت گاو است که می تواند منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از طریق بهبود بهره وری به طور کلی.

"ما در سراسر زنجیره تامین ما نشان داده ایم شفاف پیشرفت ما در برابر اهداف پایداری, اما هنوز هم وجود دارد بیشتر انجام می شود در سراسر صنعت" گفت: Kolling. "با ادامه مشارکت و همکاری کشاورزی است که چگونه ما می توانیم اطمینان از قابلیت اعتماد و اطمینان از آینده زنجیره تامین توانمند سازی جوامع و کمک به توسعه اقتصاد."

علاوه بر آن پایداری کار شرکت کارگیل است که با تمرکز بر حمایت و بلند کردن کشاورزی و جوامع در سراسر جهان به خصوص به عنوان آنها همچنان دست به گریبان با گسترش COVID-19. این شرکت با کمک به بودجه اختصاص داده شده به کسانی که معیشت شده اند بیشتر تحت تاثیر این ویروس از جمله انجمن ملی رستوران بنیاد کارمند صندوق امداد و آمریکا زمین های کشاورزی اعتماد کشاورز صندوق امداد. این شرکت همچنین اهدا 3 میلیون پوند از مواد غذایی به سازمان های جامعه محلی و قفسه مواد غذایی برای کمک به نگه داشتن خانواده های تغذیه در سراسر جهان است. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد این جامعه تلاش در: https://www.cargill.com/news/supporting-our-communities-during-the-coronavirus-pandemic.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن