شرکت کارگیل برجسته پیشرفت حفاظت از آمریکای جنوبی, جنگل,

شرکت کارگیل کامل محل نقطه نقشه برداری به صورت 100 درصد از برزیلی سویا در مزرعه تولید کنندگان.شرکت کارگیل برآور

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399
  • شرکت کارگیل کامل محل نقطه نقشه برداری به صورت 100 درصد از برزیلی سویا در مزرعه تولید کنندگان.
  • شرکت کارگیل برآورد 95.68 درصد از آن سویا از منابع برزیل است که در روی زمین است که نابودی جنگل ها و تبدیل ها-رایگان (با استفاده از سال 2008 جنگل کد به عنوان یک نقطه مرجع).
  • شرکت کارگیل گسترش آن در تعامل مستقیم با کشاورزان در برزیل از جمله راه اندازی یک همکاری جدید با بزرگترین انجمن کشاورز در ایالت باهیا.

به عنوان بخشی از تعهد خود را به پایدار تغذیه جهان شرکت کارگیل گزارش ادامه داد: پیشرفت به سوی ایجاد یک جنگل زدایی-رایگان سویا در زنجیره تامین است. این شرکت برشمرد دستاوردهای کلیدی از جمله نقشه برداری از آن برزیل سویا زنجیره تامین در اواسط سال پیشرفت گزارش امروز منتشر شد.

آمریکای جنوبی, اصلی تامین کننده سویا در جهان, مرحله, چهره های برجسته در شرکت سویا پایداری کار به عنوان آن را نیز به حیاتی مناظر مانند آمازون, Cerrado و گران چاکو biomes. هر بیوم اگر چه بسیار متفاوت از نظر ویژگی های طبیعی و جوامع محلی بستگی دارد که آنها به همان اندازه مهم است و توجه به آن نیاز دارد همچنان به رشد است.

"ما نمی دودل در تعهد ما برای حفاظت از جنگل ها و پوشش گیاهی بومی و اعتقاد ما این را می توان در راه است که از لحاظ اقتصادی قابل دوام برای کشاورزان و جوامع محلی" گفت: جان هارتمن جهانی پایداری رهبری برای شرکت کارگیل کشاورزی زنجیره تامین است. "کار با کشاورزان, مشتریان, دولت و دیگران در این صنعت ما را ساخته اند پیشرفت معنی دار در ما سویا طرح اقدام خواهد شد و در ادامه تلاش برای سویا زنجیره تامین پایدار است."

پیشرفت بیش از شش ماه گذشته

تلاش برای تقویت شفافیت و بهبود قابلیت ردیابی شکل بزرگ در این گزارش به عنوان شرکت کار می کند برای پیدا کردن راه هایی برای هر دو جنگلها و کشاورزی به رشد است. بحرانی نقاط عطف عبارتند از:

  • شرکت کارگیل نقشه برداری 100% از آن برزیل زنجیره تامین با georeferenced تک امتیاز – تکمیل پروژه شش ماه از برنامه. Georeferenced نقاط منفرد اجازه می دهد تا شرکت برای شناسایی مکان های آن مستقیم و غیر مستقیم تامین کنندگان یک گام مهم به سوی, به طور موثر حفاظت از جنگل ها و پوشش گیاهی بومی.
  • برای اولین بار شرکت کارگیل محاسبه برآورد به اشتراک گذاری آن سویا در برزیل رشد بر روی زمین است که نابودی جنگل ها و تبدیل-رایگان 95.68% توسط تجزیه و تحلیل داده ها از منابع خارجی در مورد هر دو محصول رشد و تغییرات در استفاده از زمین با استفاده از سال 2008 (جنگل کد) به عنوان یک نقطه مرجع.
  • شرکت کارگیل گسترش آن در تعامل مستقیم با کشاورزان در برزیل از جمله راه اندازی یک همکاری جدید با بزرگترین انجمن کشاورز در ایالت باهیا.
  • این شرکت همچنان به رشد خود پایدار منابع و عرضه برنامه های صدور گواهینامه در برزیل و پاراگوئه ارائه یک بازار بزرگ برای دانه های سویا رشد از طریق تایید روش های پایدار. کشاورزان که مرتکب به این برنامه تعهد به تولید محصولات خود با استفاده از بهترین شیوه های کشاورزی, حفاظت از کارگر رفاه و مدیریت انتشار گازهای گلخانه ای تحت بهبود مستمر روند.

این گزارش همچنین به تشریح کارگیل جدید فرآیندی مشارکت با کشاورزان و پیشرفت در آن $30 میلیون صندوق برای پیدا کردن راه حل های نوآورانه برای حفاظت از جنگل ها در راه هستند که از لحاظ اقتصادی قابل دوام برای کشاورزان در جنوب امریکا. علاوه بر این شرکت سهام تغييرات در آن استفاده از زمین و جنگل پایداری پانل مشاوره.

نگاه به آینده

در شش ماه آینده شرکت کارگیل ادامه خواهد داد به ارائه تعهدات خود ساخته شده در آن سویا طرح اقدام:

  • تبدیل آن زنجیره تامین به جنگل زدایی-رایگان در حالی که حفاظت از پوشش گیاهی بومی فراتر از جنگل
  • ترویج مسئول تولید است که منافع کشاورزان و اطراف آن جوامع
  • احترام و حفظ حقوق کارگران و مردم بومی و جوامع و
  • حفظ استانداردهای بالای شفافیت از طریق گزارش گیری از معیارهای کلیدی پیشرفت و نارضایتی.

بازدید www.cargill.com/sustainability/supply-chains برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت کارگیل تلاش برای رانندگی پایداری در سراسر عملیات خود را.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن