شرکت کارگیل می پیوندد جدید مرکز تحقیقات منجر خواهد شد که راه را برای decarbonizing حمل و نقل

شرکت کارگیل امروز پیوست, بازیکنان برجسته در سراسر جهانی صنعت دریایی برای راه اندازی دانی Mc Kinney Moller مرکز

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

شرکت کارگیل امروز پیوست, بازیکنان برجسته در سراسر جهانی صنعت دریایی برای راه اندازی دانی Mc Kinney Moller مرکز صفر کربن حمل و نقل در کپنهاگ دانمارک. این مرکز به تمرکز بر توسعه جدید سوخت انواع و فن آوری اقدام قابل توجهی برای سرعت بخشیدن به این صنعت و تعهد به decarbonize حمل و نقل تا سال 2050.

این تلاش بخشی از شرکت کارگیل کلی تعهد به کاهش گازهای گلخانه ای در سراسر آن جهانی زنجیره تامین 30 درصد هر تن محصول تا سال 2030 (علیه 2017 پایه). برای ناوگان خود را از 600 اجاره مخازن شرکت کارگیل است و کاهش آن جمع ناخالص تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدود 800,000 تن متریک بیش از دو سال گذشته توسط عامل بیشتر انرژی کارآمد ناوگان و مقاوم سازی انرژی-صرفه جویی در دستگاه های پردازنده خاص عروق.

موسس شرکای تمرکز بر صفر کربن حمل و نقل در آینده

این واکنش Mc Kinney Moller مرکز صفر کربن حمل و نقل ساخته شده است ممکن است با راه اندازی اهدای DKK 400 میلیون توسط A. P. Moller بنیاد برای کمک به صنعت دریایی تحقق آن جاه طلبی از صفر کربن حمل و نقل. این مرکز دارای هفت موسس همکاران: A. P. Moller–Maersk ABS شرکت کارگیل مرد راه حل های انرژی, Mitsubishi Heavy Industries, NYK خطوط و زیمنس.

[p"این مرکز در حال تاسیس در یک زمان بحرانی برای صنعت دریایی" گفت: Jan Dieleman رهبر کسب و کار برای شرکت کارگیل اقیانوس حمل و نقل کسب و کار. "تا به حال شده است وجود دارد بحث گسترده در مورد decarbonizing حمل و نقل و کربن صفر سوخت اما ظرفیت واقعی برای اجرای تحقیقات لازم و تجزیه و تحلیل و توسعه به جلو حرکت کند. سخاوتمندانه بودجه ارائه شده توسط A. P. Moller بنیاد همراه با دسترسی به دانش و تخصص فنی و شبکه در سراسر کل حمل و نقل زنجیره ارزش است که شرکت کارگیل و دیگر موسس همکاران کمک خواهد کرد ارائه خواهد شد که ظرفیت درایو اجرا و سرعت بخشیدن به پیشرفت است."[/p]

Ane Uggla رئیس هیئت مدیره از A. P. Moller, بنیاد اظهار داشت: "با این کمک مالی A. P. Moller بنیاد مایل به حمایت از تلاش ها برای حل آب و هوا موضوع در حمل و نقل جهانی. واکنش وزارت McKinney-Moller رویایی بود رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل برای بیش از هفت دهه است."

سورن Skou آینده عضو هیئت مدیره مرکز و مدیر عامل شرکت A. P. Moller – Maersk گفت: "تاسیس همکاران و A. P. Moller پایه و به اشتراک گذاری بلند مدت جاه طلبی به decarbonize صنعت حمل و نقل. ایجاد مرکز یک جهش کوانتومی در جهت تحقق آن جاه طلبی. این ابتکار مشترک را به سرعت در مسیر بلوغ از راه حل و تقویت پایه ای برای تصمیم گیری در میان بازیکنان صنعت و رگولاتور و از این رو تسریع در سرمایه گذاری و اجرای فن آوری های جدید."

در مرکز شرکت کارگیل نگاه خواهد کرد برای افزایش کارآیی و مقیاس پذیری از سوخت های زیستی برای صنعت دریایی به عنوان سوخت های زیستی به صورت یک بخش اساسی از ترکیب انرژی جهان را در انتقال به پایین و کربن خنثی سوخت. این شامل کاوش فن آوری های جدید برای گسترش مواد اولیه است که می تواند مورد استفاده برای تولید سوخت زیستی نسل دوم مانند ضایعات سلولزی از جنگلداری و کشاورزی است. این کار ارائه کارگیل و مشتریان خود با دوام مسیر خود را به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

مستقل مرکز تحقیقات است که کار در سراسر کل بخش حمل و نقل

این مرکز خواهد بود غیر انتفاعی تجاری بنیاد با یک خیریه هدف. به عنوان مستقل مرکز تحقیقات طراحی شده است برای تقویت همکاری در سراسر کل بخش حمل و نقل با صنعت و دانشگاه و مقامات شرکت کننده. بسیار تخصصی متقابل انضباطی تیم همکاری خواهد کرد در سطح جهانی برای ایجاد مروری بر decarbonization مسیر سرعت بخشیدن به توسعه انتخاب شده decarbonizing سوخت و تأمین فن آوری و همچنین حمایت از ایجاد مقررات مالی و تجاری به معنی فعال و رانندگی تغییر و تحول است.

تاسیس همکاران کمک خواهد کرد افراد متخصص منابع و تست سیستم عامل برای حمایت از عملیات و مرکز انتظار برای جذب چند بیشتر همکاران در آینده است.

همکاری های استراتژیک به رانندگی کاهش و کشف فن آوری های جدید

این واکنش Mc Kinney Moller مرکز صفر کربن حمل و نقل است که فقط یک نمونه از بسیاری از همکاری های استراتژیک شرکت کارگیل راه اندازی کرده است به درایو اضافی GHG کاهش سرعت بخشیدن به پیشرفت از طریق همکاری و کشف فن آوری های جدید در خط مقدم توسعه صنعت. شرکت کارگیل نیز ایفای نقش پیشرو در صنعت-سطح decarbonization طرح های ویژه با جهانی دریانوردی فروم.

صنعت دریایی با حدود سه درصد از جهانی کربن ساخته شده است و یک تعهد قوی برای کاهش این به صفر پس از سال 2050. اقدامات کوتاه مدت پشتیبانی خواهد کرد افزایش بهره وری انرژی اجازه می دهد برای 40 درصد کاهش نسبی در سال 2030 در سراسر صنعت است.

دستیابی به این هدف دراز خواهد شد نیاز به تصویب نرخ جدید سوخت انواع و سیستمیک تغییر در صنعت.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب