Caribu همکاران با DC به اضافه 75+ بچه دوستانه کمیک بازیگران بتمن, سوپرمن, بتمن, DC سوپر قهرمان دختران Looney Tunes و بیشتر فن-شخصیت های مورد علاقه

فعالیت های مبتنی بر تصویری-تماس برنامه Caribu اعلام همکاری با DC یکی از بزرگترین ناشران کمیک و رمان های گرافیک

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

فعالیت های مبتنی بر تصویری-تماس برنامه Caribu اعلام همکاری با DC یکی از بزرگترین ناشران کمیک و رمان های گرافیکی در جهان و بتمن, بتمن و سوپرمن و بیشتر از جهان نمادین ترین سوپر قهرمانان و خائنانی فوق العاده. با علاوه بر این از 77 بچه دوستانه DC عناوین در حال حاضر در دسترس بر روی پلت فرم Caribu در حال گسترش این نرم افزار و محتوا برای مخاطبان گسترده تر و پیری برای کودکان سنین 8-12. از طریق خواندن تعاملی و تصویری-تماس Caribu است کمک به بچه ها برای اقامت و تحصیل کرده و مشغول از راه دور با محتوای رایگان برای کاربران جدید تمام تابستان.

Caribu کاربران هم اکنون می توانید دسترسی به انواع DC بچه ها از عناوین محبوب کمیک های سری مانند, DC سوپر قهرمان دختران نوجوان تیتان برو!, Scooby-Doo and Looney Tunes. این برنامه همچنین ویژگی های پیش نمایش رایگان از DC تحسین وسط کلاس رمان های گرافیکی از جمله peeks دزدکی حرکت کردن در شانون و دین حال را "دیانا: شاهزاده آمازون" نشان داده شده توسط ویکتوریا یانگ مگ کابوت را "سیاه قناری: آتش" نشان داده شده توسط Cara McGee, ریدلی پیرسون "سوپر پسران" سه گانه نشان داده شده توسط Ile گونزالس و اضافی آثار Lê Minh کرک Scroggs و بسیاری دیگر.

DC خلاق واحد WarnerMedia بخشی از AT&T خانواده از سازندگان محتوا. این همکاری بر اساس AT&T دیرینه پشتیبانی از Caribu آغاز زمانی که این شرکت در شرکت at&T در سال 2018 آرزوی شتاب دهنده گروه. اخیرا AT&T ارائه $560,000 سهم به Caribu از طریق این شرکت 10 میلیون دلار آموزش از راه دور و ارتباطات خانوادگی, صندوق اختصاصی نرم افزار به صورت رایگان در طول شروع COVID-19 و کمک به نگه داشتن بچه ها و خانواده ها متصل در طول زمان نامشخص است.

به تعامل با جمعیت جوان در کتاب های کمیک گفتگو تابستان امسال Caribu شده تلقی جولای 20-26 ابرقهرمان هفته در مجازی خود را در تابستان مطالعه برنامه Caribu را برجسته انتخاب عناوین از DC universe برای کاربران به خواندن روزانه دهید و فعالیت های آنها می توانید استفاده کنید برای شرکت در یک همهجانبه بیشتر راه را با محتوا است.

"ما غرور خودمان را در ارائه انواع محتوا برای طیف گسترده ای از سنین و سلیقه در Caribu" گفت: Maxeme Tuchman, مدیر عامل و بنیانگذار شرکت در Caribu. "همکاری با DC اجازه می دهد تا ما را به پاسخگویی به نیازهای بچه های بزرگتر که می خواهید به مجازی playdates با خانواده و دوستان به طوری که آنها بیش از حد می تواند خود را سرگرم و درگیر در این تابستان."

این خبر می آید بر روی پاشنه از Caribu اخیر اعلام اطراف #CampCaribu! 100 روز از تابستان خواندن اردوگاه, پویا, تابستان, خواندن برنامه ای است که شما می توانید همراه با خانواده و دوستان در تعاملی تصویری-تماس بگیرید. همه Caribu کتاب و فعالیت های تعاملی در طول تماس اجازه می دهد هر دو طرف به نوبه خود صفحه, قرعه کشی همراه در زمان واقعی و نقطه به کلمات به طوری که بچه ها می توانید به دنبال همراه.

بازدید caribu.com برای دانلود این برنامه و لذت بردن از دسترسی آزاد به "آموزشی زمان روی صفحه نمایش" را فعالیت در این تابستان و یا خود را بررسی کنید Facebook صفحه برای کسب اطلاعات بیشتر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DC و جهان بزرگترین قهرمانان فوق العاده بازدید dccomics.com.

# # #

در مورد Caribu:
Caribu کمک می کند تا پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان خوانده شده, قرعه کشی, طبخ دستور العمل لذت بردن از یک فعالیت هنری و بازی با آنها (grand)کودکان در تعاملی تصویری-تماس از هر نقطه در جهان است. نتیجه یک جذاب کودک پسند مشترک تجربه صفحه نمایش است که به زیبایی طراحی شده و با دقت به سرپرستی و امن است. Caribu شامل در نرم افزار کتابخانه ای پر از 1500+ عنوان از پیشرو کودکان ناشران در هشت زبان و رنگ آمیزی فعالیت های است که می تواند کشیده شده به طور همزمان. این شرکت به کاربران در 200+ کشور, برنده های متعدد ملی و بین المللی جوایز مانند اینکه نام یکی از مجله تایم بهترین اختراعات و حمایت افراد مشهور سرمایه گذاران و شرکای بزرگ مانند AT&T انقلاب ظهور بقیه دانه صندوق و تویوتا. از طریق همکاری با ستاره آبی, خانواده Caribu رایگان اهدا اشتراک به همه در حال حاضر در خدمت ارتش ایالات متحده. برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید: www.caribu.com

در مورد DC:
DC یکی از بزرگترین ناشران کمیک و رمان های گرافیکی در جهان و به برخی از نمادین ترین و قابل تشخیص شخصیت تا کنون ایجاد شده. به عنوان یک خلاق واحد WarnerMedia DC شارژ با استراتژیک یکپارچه سازی آن داستان ها و شخصیت های سراسر فیلم, تلویزیون, مصرف کننده, محصولات, صفحه اصلی, سرگرمی, بازی های تعاملی و DC Universe دیجیتال سرویس اشتراک. برای اطلاعات بیشتر dccomics.com و dcuniverse.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب