Carlos Ghosn پرداخت حداقل $862,000 به روحیه خارج از ژاپن در موسیقی مورد جدید مدارک دادگاه ادعا

هزینه آن چقدر می شود روحیه خارج از ژاپن در خصوص تبدیل موسیقی تجهیزات مورد ؟ حداقل $862,000 از شما درخواست.که ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

هزینه آن چقدر می شود روحیه خارج از ژاپن در خصوص تبدیل موسیقی تجهیزات مورد ؟

حداقل $862,000 از شما درخواست.

که این مقدار پول به اتهام انتقال توسط فراری سابق نیسان, رئیس, Carlos Ghosn به یک شرکت کنترل فرزندان Mike Taylor, 59 سابق ایالات متحده سبز کلاه بره که در حال حاضر تحت بازداشت خود به اتهام نقش در کمک به میلیونر اجرایی فرار ژاپن مبدل به عنوان یک بم.

با این حال منابع گفت: بار مالیکه در گزارش جدید دادگاه اسناد و مدارک, افشای مبلغ پنج شنبه که این ممکن است فقط یک پیش پرداخت و هزینه کامل از عملیات است که به احتمال زیاد شده است به طور قابل توجهی بالاتر است.

Ghosn فرار بود و گفته میشود با بهرهگیری از یک تیم کهنه خاص مجبور عملیات هماهنگ توسط تیلور. آنها مطرح شده به عنوان یک موسیقی کلاسیک و بسته بندی شده موسیقی دوست Ghosn که چراغ نیسان برای 20 سال قبل خود را تا سال 2018 بازداشت, به یکی از موسیقی, تجهیزات, موارد, در پایان جعلی کنسرت خصوصی در توکیو که در آن او ساکن در بازداشت خانگی در حالی که به قید وثیقه.

Ghosn, ترشح شده در داخل جعبه خود و سپس در زمان یک گلوله سوار قطار در سراسر ژاپن پس از دو پرواز جت خصوصی برای رسیدن به بومی لبنان که در آن او در حال حاضر بیروت بدنام ترین scofflaw. چهار ترکی خلبانان جت خصوصی و یک شرکت هواپیمایی مدیر در حال محاکمه در ترکیه برای نقش خود را در جیمز باند-سبک جست و خیز.

Ghosn فرار کرد در حالی که با توجه به محاکمه به اتهام مالی سوء اما گفته است که او قربانی یک مجموعه استادانه درست شده و توسط دیگر نیسان مدیران و دولت ژاپن که نگران بودند با تلاش خود را به ادغام نیسان با خودروساز فرانسوی رنو.

در ماه ژوئن بلومبرگ با انتشار گزارش بر اساس یک زنجیره ای از ایمیل های که به نظر می رسد به قرض دادن وزن به Ghosn نسخه حوادث, اما, نیسان توصیف کرده است, ایمیل جعلی.

این FT گزارش که اسناد دادگاه ادعا می کنند که دو سیم انتقالات در ماه اکتبر گذشته از یک Ghosn-کنترل حساب در پاریس به ترویج فاکس یک شرکت است که موفق شد توسط پیتر تیلور و برادرش الیور فرزندان مایک تیلور.

مایک و پیتر تیلور دستگیر شدند در بوستون در ماه مه و در حال مبارزه با تروریسم به ژاپن است.

ایالات متحده دادستان ارائه انتقال پول شواهد شنبه به استدلال می کنند که تیلور در حال پرواز خطرات و باید به ادامه بازداشت شده است. دادستان قبلا استدلال کرد که آنها "نه فقط قادر به فرار در حالی که در باند" اما "متخصص در مورد این موضوع."

مایک تیلور یک شطرنجی پس زمینه به عنوان یک عضو ارتش ایالات متحده نخبگان Green Berets او آموزش دیده در "ویژه اتمی تخریب مهمات" که درگیر انفجار قابل حمل سلاح های هسته ای در صورت حمله شوروی به اروپای غربی.

پس از خروج از خدمت سربازی او احترام گروگان مذاکره و از طریق خود شرکت امنیتی آموزش کماندوهای محافظت زیرساخت ها در جنوب عراق و حفاظت مقامات بررسی گورهای دسته جمعی. اما او نیز در خدمت زمان در زندان پس از او داشت اقدام به رشوه ماموران فدرال شفاعت گناه به یک تعداد از نقض قانون تدارکات و یک تعداد از سیم تقلب. او محکوم به 24 ماه در زندان منتشر شد اما پس از 14 ماه.

در تقریرات برای بخشش که در مورد تیلور گفت که او تا به حال مشغول به کار به عنوان یک عامل مخفی کمک به مقامات ایالات متحده مجسمه نیم تنه مواد مخدر و جعل عملیات در لبنان است.

در آنچه به نظر می رسد او تنها اظهار نظر عمومی در Ghosn مورد تیلور در مصاحبه با یک سایت خبری برای ارتش ایالات متحده و جانبازان اتصال دامپزشکانکه به نقل از او عنوان کرد و گفت: "خط پایین این است که این مرد لعنتی گروگان که آنچه در آن بود. اگر او ظهور از کره شمالی یا چین این امر می تواند کاملا متفاوت روایت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن