حامل Transicold افزایش TripLINK از راه دور نظارت بر پلت فرم ارائه عملی تر هوش برای ظروف یخچال

حامل Transicold را TripLINK™ مدیریت داده ها پلت فرم برای 24/7 نظارت از راه دور و کنترل از ظروف یخچال افزایش یا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

حامل Transicold را TripLINK™ مدیریت داده ها پلت فرم برای 24/7 نظارت از راه دور و کنترل از ظروف یخچال افزایش یافته با ویژگی های اضافی ارائه قابلیت های بیشتر و بیشتر عملی هوش و برنامه ریزی ناوگان کنترل پرداختن به یک خط حمل و نقل منحصر به فرد نیاز دارد. حامل Transicold بخشی از حامل های جهانی شرکت (NYSE: CARR) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از نوآورانه حرارت, تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری.

برخی از نکات برجسته از TripLINK پلت فرم پیشرفت ها عبارتند از:

  1. اطلاعیه های سفارشی بر اساس کاربر-ایجاد پارامترهای برای نشان دادن وضعیت واحد آلارم و یا محل.
  2. Geofencing همراه با اطلاعیه زمان واقعی بینش به زمانی که واحد را وارد کنید و یا خروج از یک پورت و یا مکان خاص و همچنین نشان می دهد واحد ساکن زمان.
  3. دریافت داده را قادر می سازد بی سیم محبوبیت از سفر اطلاعات از ظروف یخچال با استفاده از حامل Transicold بومی DataLINE™ اتصال (.dcx) فرمت است که این استاندارد برای گزارش و تایید اهداف.

"این TripLINK پلت فرم می دهد مشتریان خود برنامه ریزی متمرکز و بسیار دقیق دید به خود منطقه ای و یا جهانی مستقر حامل Transicold تجهیزات" گفت: ویلی Yeo مدیر بازاریابی جهانی, تبرید کانتینر حامل Transicold. "رول از این پیشرفت پس از TripLINK پلت فرم در ماه نوامبر راه اندازی بخشی از تعهد ما به ادامه پالایش و گسترش قابلیت به دیدار و بیش از انتظارات مشتری است."

این TripLINK پلت فرم شامل سخت افزار و ماژول های نرم افزار است که مشتریان را قادر به از راه دور ردیابی کانتینر تجهیزات تبرید محل عملکرد و سلامت و همچنین محموله وضعیت از طریق تعاملی دیجیتال داشبورد قابل دسترس از طریق اینترنت متصل PC و گوشی های هوشمند و یا قرص خود را. Telematics ادغام و یک ابر مبتنی بر معماری کمک به اطمینان از اطلاعات به روز شده است به طوری که کاربران می توانید تصمیم گیری آگاهانه در مورد ناوگان خود را از عملیات.

با اطلاع رسانی جدید قابلیت کاربران می توانید انتخاب کنید برای دریافت فوری به روز رسانی ایمیل در علاوه بر این به هشدار از طریق TripLINK پلت فرم وب سایت. اطلاعیه همچنین می توانید سیگنال زنگ شرایط و یا ارائه تشخیصی هشدار زمانی که یک واحد تبرید است که در حمل و نقل.

هنگامی که حامل Transicold اختیاری TripWise™ remote نرم افزار تشخیصی استفاده می شود اطلاعیه در مورد سیستم تبرید جزء عملیات می تواند هوشمندانه تولید کمک خطوط حمل و نقل برنامه ریزی مورد نیاز تجهیزات بازرسی و یا تجهیزات تست هنگامی که واحد می رسد در بندر. استفاده از بی سیم جدید دانلود دیتا با قابلیت کاربران می توانند پس از آن جمع آوری اطلاعات از ظروف فردی برای درک بهتر یک رویداد زنگ. تاریخی سنسور خوانش رویداد سیاهههای مربوط, زنگ خلاصه و خیلی بیشتر نیز می تواند دیده شود.

"ناوگان هوش ارائه شده توسط TripLINK پلت فرم – به خصوص با آن اطلاعیه جدید geofencing و دانلود داده ها قابلیت های خود را – به خطوط حمل و نقل و حتی بیشتر دید و کنترل دارایی های خود را در حمل و نقل کمک به آنها در بهبود خدمات به مشتری در حالی که به حداکثر رساندن بهره وری خود را کانتینر یخچال عملیات" Yeo گفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی یخچال عملیات ناوگان با TripLINK مدیریت داده ها پلت فرم تبدیل به کارشناسان در حامل Transicold و یا بازدید transicold.carrier.com.

در مورد حامل Transicold
حامل Transicold کمک می کند تا بهبود حمل و نقل و حمل و نقل از متوسط-کنترل محموله با یک خط کامل از تجهیزات و خدمات برای حمل و نقل یخچال و زنجیره سرد دید. برای بیش از 50 سال حامل Transicold شده است یک رهبر صنعت ارائه به مشتریان در سراسر جهان با پیشرفته انرژی کارآمد و سازگار با محیط زیست پایدار ظرف سیستم های تبرید و ژنراتور مجموعه, مستقیم-درایو و دیزل کامیون واحد و تریلر سیستم های تبرید. حامل Transicold بخشی از حامل های جهانی شرکت جهانی پیشرو در ارائه دهنده سیستم های نوین تهویه مطبوع, تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری. برای اطلاعات بیشتر transicold.carrier.com. به دنبال حامل در توییتر: @SmartColdChain یا در LinkedIn در حامل Transicold ظرف تبرید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب