کارتل هدف بالا پلیس به قتل اوج در مکزیک

کالی, کلمبیا—وجود دارد یک زمان نه چندان طولانی پیش زمانی که شهر مکزیک باقی مانده است یک پناهگاه امن از کشنده ک

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

کالی, کلمبیا—وجود دارد یک زمان نه چندان طولانی پیش زمانی که شهر مکزیک باقی مانده است یک پناهگاه امن از کشنده کارتل خشونت فاکتورها باعث ایجاد پلاک بقیه کشور است. جایی که ال Narco جرأت نمی آج.

آن زمان بیشتر است.

مدت کوتاهی پس از طلوع آفتاب در روز جمعه, ژوئن 26, Mexico City رئیس پلیس Omar گارسیا Harfuch بود کمین در نزدیکی خانه اش در یک مسکونی مجلل جامعه است. این حمله بی سابقه ای انجام شد توسط یک نیروی شبه نظامی از بیش از دو دوجین مردان مسلح با خودکار سلاح نارنجک انداز و .50 کالیبر تفنگ تیرانداز از خفا.

"سال گذشته مکزیک خشن ترین سال ثبت شده با برخی از 35,000 مستند قتل—به تعداد واقعی احتمالا بسیار بالاتر به عنوان بسیاری از قتل های گزارش نشده برو"

بیست و هشت sicarios (قاتل) را به چهار دسته تقسیم جداگانه estacas (کشتن جوخه) تنظیم کرده بود تا موانع در باغ ملی د لا رفرما معروف ترین بلوار در پایتخت که منجر به محله های پر از آلاینده قصرها و سفارت ترکیبات. رئیس پلیس جان سالم به رگبار گلوله شلیک شده در SUV زرهی اما او سه گلوله و دو نفر از محافظان خود و اطرافیان کشته شدند.

گارسیا Harfuch است که انتظار می رود برای بازیابی, توییتی از بیمارستان که: "ملت ما باید همچنان به مقابله با کسانی که ترسو از جرایم سازمان یافته است."

ترور متهم شده است در Jalisco نسل جدید کارتل—CJNG در اسپانیایی—یکی از مکزیک به سرعت در حال رشد و قدرتمند ترین گروه های جرم و جنایت.

مایک افروزی قبلا DEA رئیس عملیات بین المللی به نام حمله "بی باک" در مصاحبه با Daily Beast.

"ما تا به حال حملات دیگر در شهر مکزیک اما هیچ چیز مثل این" شب زنده داری گفت. او در توصیف CJNG به عنوان یک "بیش از حد خشونت آمیز" و "supersized کارتل" قادر به تیراندازی کردن ارتش هلیکوپتر و حمله به کاروان های نظامی.

کارتل عملیات علیه گارسیا Harfuch "متعهد شد با مصونیت مطلق و بدون توجه به حاکمیت قانون" شب زنده داری گفت.

این حمله در یک زمان می آید زمانی که خشونت ناشی از جرایم سازمان یافته است که خونتان در سراسر مکزیک است. نمرات از اجساد یافت شده در گورهای دسته جمعی و یا ریخته شده در کنار جاده ها و مقامات فدرال و ماموران اجرای قانون به طور فزاینده ای مورد حمله قرار گرفت. سال گذشته مکزیک خشن ترین سال ثبت شده با برخی از 35,000 مستند قتل—به تعداد واقعی احتمالا بسیار بالاتر به عنوان بسیاری از قتل های گزارش نشده برو و 2020 است که در حال حاضر در سرعت به تحت الشعاع قرار دادن این اعداد. در سراسر کشور در حداقل 226 افسران پلیس به قتل رسیدند بین ماه های ژانویه و مارس این سال یا یک و نیم مرده پلیس هر روز.

"مردم در مکزیکو سیتی به فکر آنها زندگی می کردند در این, امن, حباب" مانی گالاردو یک روزنامه نگار مکزیکی است که دارای تخصص در پوشش کارتل گفت: روزانه وحش.

"اما در حال حاضر جنگ به خانه آنها."

در داخل این حمله

Wiretaps به دست آمده از چند هفته پیش توسط مکزیک ملی اطلاعات مرکز [CIN] تا به حال اشاره کرد که CJNG شد برنامه ریزی برای هدف قرار دادن یک مقام دولتی با توجه به مکزیک گزارش های مطبوعاتی. نشت نمی کند نشان دهد که علامت خواهد بود اما CIN تحلیلگران به حال این باورند گارسیا Harfuch می تواند یکی از قربانیان در نظر گرفته شده با توجه به شب زنده داری.

CJNG رهبر یک افسر سابق پلیس به نام Nemesio Oseguera سروانتس با نام مستعار ال Mencho شده بود به دنبال اعتصاب پس از مقامات مسدود کارتل دارایی ها و بازداشت برخی از عالی رتبه اعضای باند از جمله Mencho پسر روبن Oseguera نام Menchito بود که استرداد به آمریکا در ماه فوریه است.

روزنامه نگار گالاردو گفت Mencho ممکن را انتخاب کرده اند رئیس پلیس گارسیا Harfuch چرا که او نقش مهمی در دولت اخیر كردم. گارسیا Harfuch بازداشت برخی از Mencho بالا lieutenants از جمله فرمانده CJNG مکزیک شهرستان همراه و رهبر قدرتمند اتحادیه د Tepito باند بود که کارتل اصلی متحد در پایتخت.

رئیس نورد گانگستر حداقل به عنوان دور به عنوان شهر گوادالاخارا که در آن او بازداشت بی رحمانه CJNG قاتل که به قتل دو شهروند اسرائیلی در ماه ژوئیه گذشته با توجه به گالاردو.

"کارشناسان می گویند بخشی از این افزایش در فعالیت های جنایی است که به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس."

رابرت سنگر وپناهگاه زیر زمینی, یک متخصص امنیت در دانشگاه جنوب کالیفرنیا به نام حمله در برابر رئیس پلیس اعلام جنگ علیه دولت مکزیک که "بیشتر تضعیف فدرال قدرت."

"یکی دیگر از firebreak شده است در عبور جنایی شورش مواج در سراسر مکزیک" پناهگاه گفت: روزانه وحش.

مقامات ساخته شده اند بیش از دو دوجین دستگیری از جمله اتهام متفکر طرح CJNG را خوزه آرماندو Briseño یا واکا (گاو) ال جهانی گزارش شده است.

اما گالاردو گفت: کسانی که دستگیر شده بودند در اصل پاییز و بچه ها و یا patsies—به عمد انتخاب شده برای آنچه که او خواستار یک "ماموریت انتحاری" از آنجا که آنها مصرفی. "CJNG است بسیار آموزش دیده کماندوهای اما آنها نمی خواهید به خطر آنها را" او گفت:, و اضافه کرد که عدم استفاده از نخبگان شوک سربازان است که به احتمال زیاد آنچه که منجر به یک ماموریت botched و رئیس فرار.

"همه گیر شده پاک شده و بسیاری از مشاغل و بسیاری از مردم ناامید هستند. که باعث می شود راحت تر استخدام توسط کارتل. به طوری که آنها به استخدام برخی از ندیده تازه برای [آمار در Harfuch] . این است چگونه سازمان یافته جرم و جنایت طول می کشد استفاده از فقر و جهل در مکزیک است."

در پشت خشونت

در اجرای کمین در پایتخت چند ماه گذشته بوده است به ویژه خونین. برخی از مشخصات بالا حوادث عبارتند از:

  • روز یکشنبه این هفته حداقل 20 نفر از جمله مکزیک تفنگداران دریایی کشته شدند در درگیری میان باندهای رقیب در Michoacán منطقه است.
  • در اواسط ماه ژوئن یک قاضی فدرال و همسرش ضرب گلوله کشته شدند توسط CJNG sicarios در ایالت کولیما—این اولین بار در بیش از 15 سال است که در سطح ملی قاضی بوده است به قتل در مکزیک است.
  • چند روز بعد یک کاروان از خودروهای پلیس کمین شد در غرب Guerrero دولت منجر به مرگ هشت افسران با سه زخمی شدند.
  • همچنین در ژوئن 30 کشته شدند ریخته شده در کنار جاده ها در سراسر دو ایالت های شمالی ظاهرا تلفات یک جنگ قدرت در درون قدرتمند کارتل سینالوآ که قبلا اجرا شده توسط Joaquín "ال Chapo" Guzmán.
  • در اوایل ماه ژوئن هفت پولیس ربوده شدند و بعد از آن مرده یافت در CJNG-کنترل قلمرو کلیما.

کارشناسان می گویند بخشی از این افزایش در فعالیت های جنایی است که به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. مکزیک شده است یکی از سخت ترین-آمار کشورهای آمریکای لاتین با 220,657 موارد تایید شده و بیش از 27 ، 000 مرگ و میر در زمان نوشتن این مقاله است. بحران بهداشت و درمان منحرف شده است توجه و تمرکز نیروهای امنیتی در حالی که کارتل های سرمایه گذاری در این هرج و مرج را در سراسر چمن جدید حل و فصل نمرات قدیمی و حتی ارائه مواد غذایی و تجهیزات پزشکی به کمبود جوامع به منظور ساخت نام تجاری خود را.

اما شیوع این بیماری نیز نهفته هر دو عرضه و توزیع زنجیره ای برای مواد مخدر وادار به مافیای مواد مخدر و عوامل خود برای گسترش عملیات به تنوع بخشیدن به جریان درآمد.

کاهش تجارت میان چین و مکزیک به معنی narcos را کاهش دسترسی به حیاتی پیش ساز مواد شیمیایی مورد نیاز برای تولید مواد مخدر مانند کریستال مت و فنتانيل. در ضمن بسته مرز ایالات متحده محدود کرده است توانایی خود را به حرکت چه محصول آنها را انبار. که کمیابی است که منجر به همیشه بیشتر مبارزات خشونت آمیز بین رقیب سندیکاهای جرم و جنایت.

"با همه گیر تأثیر منفی قاچاق مواد مخدر قاچاق مسیرهای کارتل سود پایین است و در نتیجه سازمان های جنایی مبارزه با بیش رو به کاهش سود" گفت: USC را پناهگاه.

"همچنین با دولت و نیروهای فدرال به طور فزاینده ای تیره و تار [توسط pandemic] بیشتر فرصت وجود دارد برای قوی تر کارتل ها و باندهای جنایتکار به حرکت در برابر میدان [حمل و نقل مواد مخدر و تولید دالان] و مناطق برگزار می شود ضعیف تر گروه های مخالف" او گفت:.

گروه های جرم و جنایت نیز خم عضلانی خود را در جهت جدید پس از همه گیر تبدیل به دیگر بازار سیاه گزینه های برای پر کردن خزانه خود را مانند اخاذی آدم ربایی سرقت سوخت حتی مصرف بیش از منطقه ای آووکادو تجارت است.

"کارتل را به جریان درآمد به پرداخت sicarios و launderers پول و رشوه به مقامات دولتی. در غیر این صورت این افراد ممکن است رفتن به کار برای یک گروه رقیب گفت:" شب زنده داری. "هیچ کس با این نسخهها کار به صورت رایگان."

با تکنولوژی جدید و تاکتیک ترور

یکی دیگر از عوامل افزایش جزر و مد از خشونت است که کارتل اتخاذ کرده اند تکنولوژی های جدید و سیستم های سلاح برای استفاده در برابر یکدیگر و نیروهای دولتی.

گروه های جرم و جنایت به طور فزاینده ای با استفاده از ضد پرسنل اتومبیل بمب حمله هواپیماهای بدون سرنشین و بداهه زرهی مبارزه با وسایل نقلیه [AFVs] با توجه به پناهگاه. این AFVs می تواند طیف وسیعی از گلوله ماکرو اس دی تاکتیکی کامیون با اسلحه و ماشین آلات نصب شده در حمل و نقل خلیج تمام راه را تا به اصطلاح "مواد مخدر-مخازن"—ناگت یا کامیون کمپرسی با جوش ورق های فلزی زره پوش و چند تفنگ پورت.

"استفاده از تفنگ نارنجک انداز بدن زره .50 تک تیرانداز کالیبر تفنگ و نارنجک انداز [آر پی جی] بسیار استاندارد در حال حاضر در بسیاری از کارتل تاکتیکی واحد همراه با caltrops و سوزاندن خودرو برای محاصره منطقه انکار هدایت و کشتن-منطقه ایجاد اهداف" پناهگاه گفت. (Caltrops کسانی هستند که خوشه گذاشته در سراسر جاده ها به ضربه لاستیک ماشین.)

روزنامه نگار گالاردو توافق کردند که کارتل قابلیت در حال افزایش است:

"من مصاحبه sicarios آموزش توسط کلمبیا طرف مقابل باید به پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و رها کردن C4 بر روی اهداف. آنها به خوبی آموزش دیده در سلاح و تاکتیک های پیاده نظام و همچنین به عنوان چگونه به تجزیه و شکنجه مردم است. این که چگونه [کارتل] کار امروز است."

رشد قدرت و به طور فزاینده ای از روش های پیچیده از جنگ اغلب ارعاب ضعیف بودجه پلیس محلی ساخت کارتل قانون مطلق در مناطق با حضور دولت.

"در مناطق جدا شده که آنها می توانند بدون ترس از دولت پادشاهی," شب زنده داری گفت و در واقع اغلب به عنوان عملا مقامات حل و فصل نزاع و توزیع مواد غذایی و پزشکی است.

به عنوان بخشی از یک راه حل جامع افروزی گفت: "نیروهای امنیتی نیاز به ارائه یک دولت با حضور در سراسر کشور به خصوص که در آن آنها این حفره که توسط گروه هاي جرم سازمان يافته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب