CCEP سرمایه گذاری در ایجاد اقتصاد دایره ای برای حیوان خانگی در غرب اروپا

Coca-Cola شرکای اروپایی (CCEP) بزرگترین مستقل Coca-Cola bottler گرفته شده یک گام مهم در سفر خود به سمت 100% rP

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Coca-Cola شرکای اروپایی (CCEP) بزرگترین مستقل Coca-Cola bottler گرفته شده یک گام مهم در سفر خود به سمت 100% rPET برای آن بطری های پلاستیکی بودجه درمان تکنولوژی - بازیافت راه اندازی است که به دنبال ارائه اجاره نامه جدیدی از زندگی دشوار است برای بازیافت پلاستیک ضایعات پلی استر.

بودجه از CCEP از طریق نوآوری های خود را سرمایه گذاری صندوق CCEP سرمایه گذاری فعال خواهد شد درمان برای سرعت بخشیدن به آن 'پلی استر جوانسازی' تکنولوژی از بوته آزمایشی برای تجاری آمادگی. هنگامی که تکنولوژی کاملی, CCEP دریافت خواهد کرد اکثر خروجی از یک درمان-مجوز جدید-ساخت کارخانه.

هنگامی که عملیاتی, درمان بالقوه برای حمایت از CCEP جاه طلبی در همکاری با شرکت کوکا کولا در غرب اروپا, برای از بین بردن باکره نفت و بر اساس PET از بطری های PET در دهه آینده. این کمک خواهد کرد برای از بین بردن, از مجموع بیش از 200 ، 000* تن باکره نفت و بر اساس حیوان خانگی از CCEP بسته بندی نمونه کارها از یک سال و حمایت از انتقال به یک دایره اقتصاد برای حیوان خانگی بسته بندی.

درمان و تکنولوژی – شروع کردن ایجاد و رهبری یک کنسرسیوم از جهان پیشرو بازیافت نوآوران و کارشناسان به رهبری Morssinkhof و Cumapol/DuFor با شرکای استراتژیک DSM-Niaga و NHL Stenden دانشگاه جامع علمی کاربردی – را در ابتدا درخواست خود را به صورت end-to-end جزئی depolymerisation فرایند بازیافت برای تبدیل مات و دشوار برای بازیافت (ODR) درجه مواد غذایی حیوان خانگی با کیفیت بالا, بازیافت پت (rPET) که می تواند مورد استفاده برای مواد غذایی و نوشیدنی, بسته بندی در یک فرایند مداوم در همان سایت.

به سمت یک دایره اقتصاد

درمان بودجه از CCEP سرمایه گذاری ایجاد شده موجود استراتژیک سرمایه گذاری توسط شرکت کوکا کولا به کشف و حمایت از پوسته پوسته شدن 'پیشرفته' کامل depolymerisation بازیافت فن آوری به منظور ایجاد یک دایره اقتصاد برای حیوان خانگی یک واقعیت است.

Depolymerisation بازیافت فن آوری های مکمل موجود مکانیکی پلیمر بازیافت فرآیندهای. آنها پتانسیل به upcycle درجه پایین تر حیوان خانگی است که در حال حاضر قابل بازیافت از طریق مکانیکی بازیافت به معنی و به جای آن در حال حاضر downcycled, سوزانده و یا ارسال به محل های دفن زباله. این depolymerisation فن آوری می تواند نقش مهمی در به طور قابل توجهی افزایش عرضه rPET در حالی که همچنین تسریع گذار به اقتصاد چرخه ای برای بطری های PET با کاهش اتکا باکره نفت و بر اساس حیوان خانگی.

کوکا کولا سیستم در اروپای غربی در حال کار به سمت یک منبع آینده چشم انداز خود را برای حیوان خانگی مواد کمک خواهد کرد که حذف نیاز به باکره نفت و بر اساس پت (فیگوراتیو آینده منابع از حیوان خانگی در اروپای غربی: 70 درصد حاصل از بازیافت مکانیکی با 25% از depolyemrisation بازیافت و 5% حیوان از گیاه مبتنی بر منابع تجدید پذیر, همه در حالی که باقی مانده 100% قابل بازیافت*).

در مورد درمان فن آوری

درمان تکنولوژی با استفاده از یک جزئی depolymerisation روند کوتاه شدن زنجیره های پلیمر فقط به اندازه کافی اجازه می دهد تا حذف بسیاری از ناخالصی و به جوانی از سر گرفتن درجه مواد غذایی حیوان خانگی را با کیفیت بالا rPET - و می تواند انرژی کمتر و فشرده تر از کامل depolymerisation پایین تر ارائه شده همراه C02 تولید گازهای گلخانه ای. آن را مانند فشار دادن یک "تنظیم مجدد" را فشار دهید به حدی شکستن پلاستیکی PET به آن جزء بلوک های ساختمان برای تولید با کیفیت بالا rPET. با توجه به این پیمانه از روند بلندمدت جاه طلبی برای این تکنولوژی به upcycle تمام پلی استر جریان زباله از جمله محصول به محصول جوانسازی فرش و منسوجات.

جو Franses معاون رئیس جمهور پایداری در کوکا کولا شرکای اروپایی گفت: "درمان این است که یک فن آوری هیجان انگیز شروع-با فرآیندی بالقوه توسعه یافته توسط با تجربه کنسرسیوم ساخت آن را ایده آل برای سرمایه گذاری CCEP سرمایه گذاری. سرمایه گذاری ما در درمان تاکید تعهد ما به حمایت از نوآوری است که باید از این پتانسیل برای رشد در کسب و کار ما و ما پایدار بسته بندی اهداف. آن را نیز به ما ارائه می دهد پتانسیل برای دسترسی حیاتی rPET حجم کمک خواهد کرد که برای سرعت بخشیدن به تحویل از ما 100% rPET جاه طلبی برای ما بطری های PET."

به عنوان بخشی از خود را مشترک پایداری طرح اقدام این است که به جلو, Coca-Cola شرکای اروپایی و کوکا کولا در اروپای غربی متعهد شده اند که تا سال 2025, Coca-Cola خواهد شد: جمع آوری یک قوطی یا بطری برای هر یک آن را به فروش می رساند و اطمینان حاصل شود که تمام آن در بسته بندی 100% قابل بازیافت است و توسط 2023 خواهد شد: اطمینان حاصل شود که حداقل 50 درصد از محتوای آن بطری های PET را از محتوای بازیافت شتاب نسبت به آن جاه طلبی به استفاده از صفر نفت و بر اساس حیوان خانگی در آن بطری های PET در آینده با استفاده از به جای 100% قابل بازیافت و یا تجدید پذیر محتوا.

Josse Kunst, مدیر ارشد تجاری افسر در درمان فن آوری گفت: "پلی استر یکی از ترین در جهان برگشت پلاستیک و نباید هدر برود. در بوته آزمایشی مرحله از روند درمان ما حمایت می شدند با یک کمک مالی از اتحادیه اروپا و سه ولایت از هلند. در حال حاضر ما جاه طلبی برای ایجاد انرژی کارآمد راه حل برای محصول به محصول پلی استر تحول خواهد بود شتاب از آنجا که این بودجه.

حمایت از CCEP سرمایه گذاری ما را قادر به شروع مات و دشوار برای بازیافت درجه مواد غذایی حیوان خانگی و اولین گام به سمت ما چشم انداز نهایی بازیافت تمام پلی استر دوباره و دوباره."

*توسط 2019, CCEP شد و در حال حاضر با استفاده از 60,000 تن از rPET در آن بطری و متعهد به استفاده از 50 درصد rPET توسط 2023.

**گیاهی تجدید پذیر پلاستیک ساخته شده از تبدیل قند در گیاهان یافت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن