CDC تمیز کردن و ضد عفونی ارشاد برای بازگشایی شرکت ها و موسسات در سراسر پورتوریکو

پس از COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر باعث بسته شدن تمام غیر ضروری کسب و کار و موسسات در پورتوریکو مراکز ک

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

پس از COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر باعث بسته شدن تمام غیر ضروری کسب و کار و موسسات در پورتوریکو مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) منتشر شد اسناد هدایت برای کمک به بازگشایی این اشخاص به عنوان سفارشات به تدریج برداشته.
 
این نشریه راهنمایی برای تمیز کردن و ضد عفونی – فضاهای عمومی محل کسب و کار و مدارس و خانه هادر نظر گرفته شده است برای همه آمریکایی ها آیا آنها صاحب یک کسب و کار اجرای یک مدرسه و یا می خواهید برای اطمینان از تمیزی و ایمنی از خانه خود را.
 
CDC می گوید که کاهش خطر قرار گرفتن در معرض رمان coronavirus با تمیز کردن و ضد عفونی بخش مهمی از بازگشایی فضاهای عمومی است که نیاز به برنامه ریزی دقیق. خود تمیز کردن و ضد عفونی استراتژی نیاز به توسعه یک برنامه ریزی و اجرای طرح و حفظ و تجدید نظر در این طرح است.
 
این سند فراهم می کند یک چارچوب عمومی برای تمیز کردن و ضد عفونی شیوه های. چارچوب مبتنی بر انجام اقدامات زیر:

  • روال عادی تمیز کردن با آب و صابون را کاهش می دهد چقدر از این ویروس است که بر روی سطوح و اشیاء است که باعث کاهش خطر قرار گرفتن در معرض.
  • ضد عفونی با استفاده از سازمان حفاظت محیط زیست تایید شده از مواد ضد عفونی کننده در برابر COVID-19 نیز می تواند کمک به کاهش خطر. مکرر ضد عفونی سطوح و اشیاء را لمس چند نفر مهم است.
  • زمانی که سازمان حفاظت محیط زیست تایید شده از مواد ضد عفونی کننده در دسترس نیست جایگزین مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود (برای مثال 1/3 فنجان سفید کننده اضافه شده به 1 گالن آب یا الکل 70 ٪ راه حل). نه مخلوط سفید کننده و یا دیگر تمیز کردن و ضد عفونی محصولات با هم - این می تواند باعث دود است که ممکن است بسیار خطرناک به نفس در.

"تمیز کردن و ضد عفونی از برنامه های مهم برای تمام شرکت ها و موسسات در سراسر جزایر قادر به ارائه یک محیط امن و سالم جایی برای کارگران و گفت:" هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "بازگشایی بسته در ساختمان ها و نگه داشتن آنها را باز وابسته به این برنامه ها. در Zimmetry ما کنترل عفونت و ساختمان متخصصان علوم ارائه ساختمان ارزیابی بازرسی, 3rd حزب تایید تمیز کردن و ضد عفونی پروتکل و هوا و سطح تست برای زیست محیطی عوامل بیماری زا به کمک در این تلاش است."
 
Zimmetry نیز به تازگی حمایت از فیلم های آموزشی در مورد سی دی بازگشایی راهنمایی در تمیز کردن و ضد عفونی کننده است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/ti7QnbFjCSI
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساختمان ارزیابی و کنترل عفونت های زیست محیطی پاتوژن کیفیت هوای داخل (IAQ) و یا دیگر بهداشت صنعتی خدمات مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن