سیسیل میلر کلاه 58 سال فعالیت حرفه ای به عنوان کنترل کننده ترافیک هوایی با کتاب جدید

به طور مستقل به چاپ خاطرات "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" (2018) توسط سیسیل میلر ارائه می دهد یک نگاه

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

به طور مستقل به چاپ خاطرات "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" (2018) توسط سیسیل میلر ارائه می دهد یک نگاه در داخل کنترل ترافیک هوایی. این کتاب یک فوتی و فوری و آموزنده حساب است که بخش حمل و نقل هوایی, تاریخ و بخشی از خاطرات شخصی ایجاد شده در طول سال در برج کنترل و همچنین در فرودگاه.
 
"حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" است تصور را به خوانندگان - به ویژه جهانگردان عاشق حمل و نقل هوایی علاقمندان و plane spotters - آگاهی از مشکلات و فداکاری از کنترل ترافیک هوایی و اهمیت خود را در تاریخ حمل و نقل هوایی. کنترل ترافیک هوایی کلید ایمنی حمل و نقل هوایی; آنها حفظ جریان هواپیما در داخل و خارج از فرودگاه و در حال پرواز است.
 
نویسنده که یک بازنشسته ترافیک هوایی کنترل می کند بیش از به اشتراک گذاری پشت صحنه داستان از کنترل ترافیک هوایی و دیدگاه های خود را در آینده از پرواز و کنترل ترافیک هوایی. او طول می کشد خوانندگان را در یک سفر را از طریق تاریخ حمل و نقل هوایی از اولین پرواز برادران رایت در سال 1903 به "نژاد به فضا".
 
سیسیل میلر "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" در دسترس است در آمازون و Barnes & Noble.
 
حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی
نویسنده | سیسیل میلر
| تاریخ انتشار دسامبر 29, 2018
ناشر | به طور مستقل منتشر شده
کتاب خرده فروشی |
 
بیوگرافی نویسنده
 
سیسیل میلر متولد شد و در تاریخ 8 دسامبر سال 1937 در یک خانه رعیتی در ایندیانا است. او سه خواهر و برادر و جوانترین عضو خانواده است. او هنوز هم می تواند به یاد چند خاطره از خانه. او به خاطر صرف وقت بر روی یک نهر است که اجرا می شود در امتداد خط اموال. در سن پنج سالگی او به مدرسه رفت. او قدیمی ترین برادر Joed کمک او کراوات کفش خود را و در نهایت به او آموخت که چگونه به آن را انجام دهد. آنها راه می رفت graveled مسیر culvert و او را به عمل گره زدن بند کفش خود را زیر آن. هنگامی که جنگ جهانی دوم را شکست, او هنوز هم می تواند به یاد بیاورید هواپیما پرواز در شکل گیری و مکرر خاموشی. پدرش نگران بود که پیش نویس هیئت مدیره ممکن است طلب کردن او به این دلیل که آنها تنها کشاورزان مستاجر. بقیه سیسیل داستان خوانده می شود در کتاب خود. در سراسر متن از کتاب خود او استفاده می شود جنس نر اما به گفته او این فرد در دو طرف mic-به-میکروفن ارتباطات ممکن است زن به دلیل, در حمل و نقل هوایی وجود ندارد و فرد متخلف ،
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب