جشن توت فرنگی را با این ادویه بطری کوکتل

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "در حالی که توت فرنگی در دسترس هستند در تمام طول سال تابستان خود

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "در حالی که توت فرنگی در دسترس هستند در تمام طول سال تابستان خود درست شود. هیچ چیز فریاد تابستان مانند توت فرنگی."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من می خواهم در خدمت این نوشیدنی در یک مهمانی استخر, BBQ در ساحل و یا بر روی یک قایق بادبانی. این است ایده آل برای نوشیدن در زیر نور خورشید است."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "وقتی که می آید به موسیقی من می خواهم که به می گویند گرمسیری آمریکای لاتین پرنیان. این که آیا آن بود سالسا merengue cumbia رگه تون/Latin دام."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "وقتی که می آید به مواد غذایی دوباره هر چیزی از لاتینی, آشپزی, اما اگر من واقعا شخصی یک کلمه فقط: tacos."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "یک نفر من دوست دارم به این صورت است که گلن دانزینگ (The Misfits, دانزینگ سوون). دانزینگ بزرگ الهام بخش و بت من, به طوری که من به نام من اولین و تنها پسر بعد از او. اگر توسط هر عجیب و غریب شانس او می خواند این عمو گلن من نام پسرم دانزینگ خود را افتخار. من چنین nerd."

توسط یعقوب Cedeno

مواد تشکیل دهنده

  • 3 اونس توت فرنگی و نعناع و Poblano فلفل تزریق خوزه Cuervo® Tradicional® پلاتا تکیلا*
  • شیشه ای: دو از مد افتاده
  • چاشنی زدن: آهک چرخ بهار نعناع و لیمو ترش مزه

جهت

اضافه کردن هر دو از مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به دو قدیمی شیشه ای پر شده با یخ. چاشنی زدن با آهک چرخ بهار نعناع و کمی لیمو ترش مزه است.

توت فرنگی و نعناع و Poblano تزریق خوزه Cuervo® Tradicional® پلاتا تکیلا*

اضافه کردن 1 750ml-بطری خوزه Cuervo® Tradicional® پلاتا تکیلا, یک فنجان توت فرنگی قطعه قطعه, 1 دسته از نعناع و نصف فنجان خرد شده poblano فلفل به resealable ظرف. مهر و موم ظرف و اجازه آن نشستن در دمای اتاق به مدت حداقل 45 دقیقه و بیش از 2 ساعت است. مهم این است که برای طعم و مزه تزریق هر از چند گاهی به دیدن اگر تکیلا تا رسیدن به عمق مورد نظر قبل از گرفتن بیش از حد تلخ است. پس از آن است که تزریق به میل خود فشار تکیلا به یک ظرف تمیز.

با تشکر از شما خوزه Cuervo® Tradicional® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

خوزه Cuervo® تکیلا. 40 درصد Alc./Vol. (80 اثبات). علائم تجاری متعلق به تکیلا Cuervo لا Rojeña, S. A. de C. V. ©2020 Proximo, Jersey City, NJ. لطفا نوشیدن مسئولانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن