مشاهیر ممکن است نقاب. Paparazzi هنوز هم می خواهید به آنها را به عکس.

هفته گذشته جانباز paparazzo Giles هریسون در زمان برخی از عکس هایی که در محفظهای قرار دادن ما جریان nutso واقعی

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

هفته گذشته جانباز paparazzo Giles هریسون در زمان برخی از عکس هایی که در محفظهای قرار دادن ما جریان nutso واقعیت است. این عکس نشان داد مدل Kaia Gerber و Cara Delevingne حضور در لس آنجلس سیاه زندگی توجه کردند. خود را چهره های مشهور در حال تحت پوشش ماسک; تنها چشمان خود را قابل مشاهده هستند در صدر پر پشت microbladed ابرو شبیه بسیار سازگار کرم.

هیچ چیزی در مورد این تصویر طبیعی است. اما این ما را به یاد آشنا, اگر کهنه و مشکل ساز مراسم از روز قبل از ویروس ها: این, افراد مشهور, paparazzi عکس.

"این یکی واقعا به شانس" هریسون گفت: روزانه وحش. "اگر وجود دارد 10 راه رفتن مردم در خیابان شما می توانید نقطه مشهور در میان جمعیت. اما اگر وجود دارد هزاران نفر از مردم در راهپیمایی هماهنگ با نشانه اعتراض که کمی دشوار است." او chalks خوشبختی خود به دیدن این جفت ارز در یک اعتراض چند هفته پیش و پس از "روزنامه نگاری غریزه" در تفکر است که آنها ممکن است بازگشت.

هریسون شده است paparazzo برای 25 سال و دریغ نکنید برای تماس با خود را یک "نقطه نقطه" از ستاره. اما ماسک مسلما همه چیز را سخت و دشوار است.

"گاهی اوقات چشم ها همه چیز" هریسون گفت. "این تنها راهی است که من تشخیص می دهم کسی. اگر شما بوده ام در این مدت به اندازه کافی شما را به مطالعه مواجه است. من هرگز دیده می شود فرودگاه بین المللی کابل در فرد, اما من قطعا دیده کارا. من می دانم که او با چشم و رفتار. هنوز هم وجود دارد دیگر کاشی وجود دارد که نمی توانید به خوبی از عکس ها به عنوان ما به سادگی از آنجا که آنها نمی تواند پیدا کردن آنها را در میان جمعیت."

همانطور که نیویورک تایمز در گزارش ممکن است بسیاری از paparazzi از طریق کار روزهای اولیه از این بیماری همه گیر متحده قبل از شروع به بازگشایی شده است. این آسان نیست. حتی قبل از coronavirus مشهور عکس صنعت دست و پا زدن به عنوان طرفداران بلعیدم فرهنگ پاپ کمتر از طریق تلخیص صفحات و بیشتر توسط ستاره خود Instagram حساب.

پس از اقامت در خانه سفارشات برداشته مشاهیر بازگشت به زیستگاه طبیعی خود را مانند نابو برای فضای ناهارخوری (محلی غالبا ویژه در Daily Mail's "نوار کناری از شرم").

"ما شده ایم واقعا شانس در این واقعیت است که افراد در حال رفتن به انجام آنچه آنها می خواهند به انجام هر حال" هریسون گفت. "بسیاری از آنها راه رفتن در اطراف با ماسک, اما بسیاری از آنها راه رفتن در اطراف با ماسک ، و راستش هیچ چیز خود را آشنایی بهتر, بودن, اجتماعی دور از یک فرد از یک paparazzo. بهترین راه برای انجام کار شما این است که نمی شود در کسی ،

"آرنولد شوارتزنگر است که آرنولد شوارتزنگر در یک ماسک یا نه. او به نظر می رسد راه او به نظر می رسد. من او را تقریبا هر روز در حال حاضر سوار دوچرخه خود را."

جایلز هریسون

لس آنجلس ابقاء آن مستند هفته گذشته تا همه چیز را آرام پایین برای هریسون. هنگامی که او را به هیولایی روزانه حدود ظهر لا زمان در دوشنبه او در توصیف این روز رؤیت به عنوان "shite."

"من تو را دیدم, Ewan McGregor, اما او از رفتن به عقب در داخل خانه خود را," او توضیح داد. "است که من هیچ خوب است."

وجود دارد برخی از افراد که ویژگی های به راحتی قابل تشخیص هستند حتی زمانی که نیمی از چهره خود را در حال swaddled در پنبه. "آرنولد شوارتزنگر است که آرنولد شوارتزنگر در یک ماسک یا نه" هریسون گفت. "او به نظر می رسد راه او به نظر می رسد. من او را تقریبا هر روز در حال حاضر سوار دوچرخه خود را. آن را آسان بدون ذهن و بسیار خوشحال است."

هریسون به تازگی دیدم یک مرد دوچرخه سواری در امتداد بلوار غروب آفتاب. نگاه او به بیش از شش فوت قد و به مراتب بیشتر کوچک دوچرخه بنابراین pap به او دو را. "یک دقیقه صبر کنید, که, Lebron James" هریسون گفت: با توجه به ریش خود peeking از یک ماسک.

"گاهی اوقات من از دست رفته مردم" هریسون گفت. "من تو را دیدم Ellen Pompeo در یک زندگی ماده مارس; آن زودگذر نگاه کنید. او با سابق شرکت ستاره T. R. Knight, و من نمی دانستم این بود که او تا زمانی که من به عقب نگاه در تصاویر است."

به طور کلی آن را آسان تر برای یک زن مشهور برای رفتن ناشناس از یک مرد Harrison فکر می کند. "آنها می توانید موهای خود را, بالا, پایین, انجام, موی جودی ابوتی, ponytails چوب آن را در یک کلاه," او گفت:. "موفق باشید شناخت آنها که در راه است."

"قبل از آن آسان بود به نقطه مشهور در لباس مبدل. عینک آفتابی و کلاه بیس بال... که معمولا به سادگی مرده. اما در حال حاضر آن را سخت تر است. این نوع مانند بودن جاسوسی."

جایلز هریسون

برخی از ستاره "باید محبت" نوظهور گمنامی فراهم شده توسط ماسک ، "قبل از آن آسان بود به نقطه مشهور در لباس مبدل" هریسون گفت. "عینک آفتابی, کلاه بیس بال, حتی زمانی که آنها در داخل خانه. که معمولا به سادگی مرده. اما در حال حاضر آن را سخت تر است. این نوع مانند بودن جاسوسی."

شیدا بائر اجرا می شود آژانس عکس Bauer-گریفین در لس آنجلس و گفته نیویورک تایمز که این شرکت با استفاده از چک حفاظت از برنامه به شناور باقی می ماند در طول بیماری همه گیر.

"این یک هفته-به-هفته وضعیت" بائر گفت: روزانه وحش. وجود دارد حدود 15-20 عکاسان و سردبیران کار سواحل هر دو در حال حاضر و یکی از آن تکنولوژی که می آید به لس آنجلس دفتر روزانه. "ما از دست برخی از افراد به دلیل وجود ندارد به اندازه کافی به ساقه" Bauer اضافه شده است.

شده اند وجود دارد بار عکاسان گرفته شده اند عکس از مردم آنها فکر بودند مشاهیر فقط برای سردبیران برای تحقق بخشیدن به این موضوع نشده بود و در واقع معروف است. "شما باید واقعا خلاق و شروع به دنبال در تصاویر از زمانی که آنها با پوشیدن ماسک" بائر گفت. "شما متوجه earlobes هستند یا ابرو در اشتباه هستند. وقتی کسی می پوشد یک ماسک و کلاه و عینک آن را مانند به دنبال در یک مومیایی."

"اگر همه چیز با شکست مواجه," Bauer متقابل مراجع معروف چهره با آنها رانندگی کنید. "هنگامی که آنها دریافت یک ماشین جدید شما پیچ" او به شوخی.

"بسیاری از کاشی در حال doorstepping در حال حاضر" هریسون اضافه شده است. "آنها پارک در خارج از خانه کسی. اگر افراد مشهور بیرون می آید با یک ماسک شما می دانید این است که شما دنبال آن هستید به عنوان لکه بینی randos در خیابان."

"ماسک را به آن مشکل در فروش ، بسیاری از نشریات و رسانه ها در حال خسته شدن از ماسک به نظر می رسد."

شیدا Bauer

برخی از مشاهیر—یعنی Kardashians—باید با حروف بزرگ در اجباری ماسک-پوشیدن با کل خانواده ورزشی بژ پوشش از کیم SKIMS خط. این به این معنی آنها را هاوک محصول خود را در حالی که نما برای paparazzi. اما بائر اشاره دارد که برخی از خستگی وقتی که می آید به فروش تصاویری از مشاهیر پنهان کردن چیزی که آنها ممکن است بهترین و شناخته شده برای خود را به صورت.

"ماسک آن را دشوار است در فروش مقابل" بائر گفت. "بسیاری از نشریات و رسانه ها در حال خسته شدن از ماسک به نظر می رسد. مردم می خواهید برای دیدن چهره و ماسک دائما در حال قرار دادن در خارج وجود دارد—آن را تبدیل به یک ثابت است."

آنلاین, ستاره مانند Kerry Washington, جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون شده اند طرفداران سرسخت برای ماسک ، آن را حس برای یک هنرمند مشهور به تراز خود را با علت و هر چیز دیگری می تواند منجر به درک بی توجهی به سلامت عمومی است. یکی ممکن است تصور کنید frazzled هالیوود مبلغینی اصرار مشتریان خود را پوشش بالا برای دوربین اگر فقط برای اپتیک.

و در عین حال یک جستجوی سریع از شایعات را پیدا خواهد کرد Suki Waterhouse و رابرت پتینسون قدم زدن از طریق لندن بدون پوشش. (در لندن, ماسک هنوز تنظیم می پوشند که در شهر نیویورک است.) ایضا با کیت ماس خرید این هفته است. بازیگر مایا هاک (دختر اتان و اوما تورمن) کشف شد در Hamptons با Tom Sturridge, هر دو بدون ماسک.

مشهور جهان معمول هر آینه ما خود را فقط با پول بیشتر. آن است که یک عالم صغیر از کشور ما را دیوانه رویکرد اساسی ترین اقدامات احتیاطی.

ضروری است به عنوان آنها ممکن است ماسک را Bauer زندگی سخت تر به خصوص در لس آنجلس که در آن ستاره ها تمایل به لباس را—به عنوان مخالف به نیویورک که در آن آنها اغلب طاووس در نگاه-در-من لباس.

"من تماس کالیفرنیا Lululemon تصاویر," او گفت:. "در نیویورک, همه مد روز است. در کالیفرنیا در هر زمان آنها بیرون رفتن آنها در Lululemon. با این ماسک که حتی سخت تر در حال حاضر به آنها را نقطه. به طوری که معضل ما برای آینده قابل پیش بینی. آن را به پایان هر زمان در این سال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب