CFPB عمل طول می کشد برای کمک به مبارزه مالکان به دنبال کاهش تلاش ها; مصرف کنندگان به دنبال کوچک-دلار وام

مصرف کننده حمایت مالی اداره (دفتر) امروز اعلام کرد که آن را صادر دو هیچ اقدام نامه (NAL) قالب خود را تحت نوآور

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

مصرف کننده حمایت مالی اداره (دفتر) امروز اعلام کرد که آن را صادر دو هیچ اقدام نامه (NAL) قالب خود را تحت نوآوری در سیاست. نظارتی و عدم اطمینان می تواند مانع توسعه محصولات نوآورانه و خدمات با پتانسیل به نفع مصرف کنندگان است. برای تشویق نوآوری در سال گذشته این اداره معرفی بهبود یافته NAL سیاست است که شامل در میان چیزهای دیگر کارآمد تر بررسی روند با تمرکز بر مصرف کننده منافع و خطرات ناشی از متقاضی محصول و یا خدمات است. خودکار ارائه نظارتی افزایش یافته است و به یقین از طریق بیانیه ای که دفتر را نظارت یا اجرای اقدام علیه یک شرکت برای ارائه یک محصول یا سرویس در زیر برخی از حقایق و شرایط. بهبود سیاست نیز شامل نوآورانه ارائه در مورد NAL قالب که اجازه اشخاص مانند ارائه دهندگان خدمات و انجمن های صنفی برای ایمن سازی یک قالب است که می تواند در خدمت به عنوان پایه و اساس برای NAL برنامه های کاربردی از شرکت هایی که مصرف کننده ارائه محصولات و خدمات مالی.

با استفاده از اولین NAL الگو تایید شده امروز, وام مسکن کنندگان به دنبال کمک به وام گیرندگان تلاش برای جلوگیری از سلب حق اقامه دعوی و تعامل در کاهش از دست دادن تلاش قادر خواهد بود به درخواست خود NAL. قالب درخواست شده توسط بریس Software, Inc. (بریس) را فعال وام مسکن کنندگان به استفاده از بریس را به پلت فرم آنلاین برای پیاده سازی از دست دادن-کاهش تلاش ها برای وام گیرندگان خود را.

این پلت فرم است که یک نسخه آنلاین از Fannie Mae فرم 710 است که این کاهش از دست دادن برنامه های مورد استفاده توسط بسیاری از وام مسکن کنندگان. در حالی که دفتر را تایید نکرده محصولات خاص و یا ارائه دهندگان کلملتی این کاهش از دست دادن فرایند نرم افزار دارای پتانسیل برای بهبود یک فرایند است که در حال تجربه یک افزایش در کاهش از دست دادن درخواست از مصرف کنندگان با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

برای رقابت بیشتر در کوچک-دلار وام فضا و تسهیل قوی رقابت که پرورش دسترسی به اعتبار این اداره همچنین تایید نهایی قالب که بیمه موسسات سپرده گذاری می توانید استفاده کنید برای درخواست یک NAL پوشش خود کوچک-دلار اعتبار محصولات. این NAL الگو شامل مهم برای حمایت از مصرف کنندگان که به دنبال کوچک-دلار محصولات وام.

در ماه مارس دفتر فدرال و تنظیم کننده های مالی نیز منتشر شد یک بیانیه تشویق موسسات مالی و اعتباری برای ارائه به مسئول کوچک-دلار وام به مشتریان خود را تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر. در این بیانیه تأکید کرد که کوچک-دلار وام نقش مهمی در "نشست اعتباری مشتریان نیاز به دلیل موقت جریان نقدی عدم تعادل هزینه های غیر منتظره و یا درآمد اختلال در طی دوره های استرس اقتصادی یا فاجعه بهبود. اين وام ارائه می شود می تواند از طریق انواع سازه ها از جمله open-end خطوط اعتباری بسته پایان قسط وام و یا مناسب ساختار پرداخت وام. سازمان های دولتی که وام باید ارائه شده در شیوه ای است که فراهم می کند نمایشگاه درمان مصرف کنندگان مطابق با مقررات و قوانین قابل اجرا و سازگار با سالم و امن شیوه است."

بریس برنامه ممکن است در اینجا یافت نشد: https://files.consumerfinance.gov/f/documents/cfpb_brace_no-action-letter-request.pdf

این بریس NAL الگو ممکن است در اینجا یافت نشد: https://files.consumerfinance.gov/f/documents/cfpb_brace_no-action-letter.pdf

BPI این نرم افزار ممکن است در اینجا یافت نشد: https://files.consumerfinance.gov/f/documents/cfpb_bpi_no-action-letter-request.pdf

این BPI NAL الگو ممکن است در اینجا یافت نشد: https://files.consumerfinance.gov/f/documents/cfpb_bpi_no-action-letter.pdf

###

مصرف کننده حمایت مالی اداره یک قرن 21 سازمان است که کمک می کند تا امور مالی مصرف کننده بازار کار به طور منظم شناسایی و پرداختن به رده های غیر ضروری و یا بی جهت سنگین مقررات ساخت قوانین موثر توسط به طور مداوم اجرای فدرال مالی مصرف کننده قانون و با توانمند سازی مصرف کنندگان را بیشتر کنترل اقتصادی خود را زندگی می کند. برای اطلاعات بیشتر consumerfinance.gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن