چادر مسافرتی عصایی چه مزیت هایی دارد ؟

که با توجه به چهار فصل بودن و مناطق کشور باید یکی از مدل هایی که مناسب منطقهای که بیشتر به آن سفر میکنید را ت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

که با توجه به چهار فصل بودن و مناطق کشور باید یکی از مدل هایی که مناسب منطقهای که بیشتر به آن سفر میکنید را تهیه کرد. محصولات سفر و طبیعت گردی و لوازم مسافرت اعم از چادرهای سیار و انواع حمام مسافرتی و پرتابل همچنین برای راهنمای نصب محصولات سفری میتوانید از قیمت وبلاگ برای تک تک چادر های صحرایی استفاده نمایید چادر های مسافرتی برای خانواده هایی که قصد گردش و طبیعت گردی را دارند بسیار حائز اهمیت است و میتوان گفت یکی از واجبات سفر میباشند. همانطور که از اسم چادر مسافرتی اتوماتیک مشخص است، برای نصب این چادر ها نیاز به تخصص خیلی خاصی نیست. از آنجایی که این چادر دولایه تولید شده است، می تواند مانند عایقی در برابر آب، باد و گرد و خاک عمل کند. ۳. ظرفیت هر چادر مشخص است، چادرها میتوانند از یک نفره تا چند نفره طراحی شده باشند. که طراحی چتر مانند آن باعث باز و بسته شدن سریع این مدل میشود. ستونهای چاردر مسافرتی فنری به شکل فنر باهم جمع میشود. چادرهای مسافرتی در سه نوع اتوماتیک، فنری، عصایی هستند. چادر مسافرتی شامل چادر مسافرتی اتوماتیک، فنری، عصایی میشود. Post has  been cre᠎ated ᠎by GSA​ Content G᠎en erat or DEMO.

تعداد نفرات: چادرمسافرتی از 2 تا 12 نفره متفاوت هستند که خرید مدل باید با توجه به تعداد افرادی که قرار است از چادر استفاده کنند صورت میگیرد. چادر مسافرتی اتوماتیک ساختاری تشکیل شده به شکل عصایی و فنری ترکیب شده با هم دارند. البته خرید و انتخاب چادر مسافرتی کار چندان سختی نیست. البته ما در این قسمت از مطلب لیست بهترین چادر مسافرتی برزنتی، نایلونی و پلی استر را در اندازه و مدلهای جدید بازار آماده کردهایم. برای چادر زدن در جنگل، چند نکته را در نظر داشته باشید؛ اول این که درختها در شب دی اکسید کربن تولید میکنند، بنابراین احتمال دارد با چادر زدن زیر آن مسموم شوید پس سعی کنید در محیط بازتر و دور تر از درختا، چادر را برپا کنید. با خرید چادرمسافرتی برای کوهنوردی، کمپینگ و مسافرتی میتوان با خیال آسوده سفر کرد. این مدل چادرهای مسافرتی اتاق دار دارای پردهای هستند. تیپارها و موسخیها (موشیها) دارای فرمانده واحد بودند و ماکرونها با موزیکانها فرمانده واحد داشتند و مارها با کلخیها فرمانده واحد داشتند. تا انتها با ما همراه باشید. هنگام خریدن چادر مسافرتی باید به ستون چادر دقت داشته باشید. هر چند اغلب چادرهای مسافرتی دارای ستون و میله های فایبرگلاس هستند.

کوهنوردان بیشتر از چادرهایی با ستون آلومینیومی که مقاومت بیشتری دارند استفاده می کنند. چادر مسافرتی که دارای کیفیت بالا می باشد می تواند ضد آب بوده باشد و قادر به ایجاد مانع در برابر برخورد اشعه های مضر خورشید بوده است. اما چادر مسافرتی در مدل های متنوع با جنس مختلف تولید شدهاند. که با وزن کم و سبک بودن این محصول برای کوهنوردان گزینه بسیار مناسبی است. برای خرید چادر مسافرتی ابتدا باید تمام نکات خرید بهترین چادر مسافرتی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و نیاز خود به این که چادر مسافرتی چند نفره لازم دارید چادر مسافرتی خود را تهیه کنید. در برنامه های کوهنوردی خرید چادر های سبک و جمع و جور مناسب است تا امکان حمل آنها با استفاده از کوله وجود داشته باشد. اگر واقعا برایتان مهم است که حشرات خوابتان را آشفته نکنند، برای برپا کردن چادر، محلی را انتخاب کنید که در آن حشرات کمتری وجود داشته باشند. برای فراری دادن حشرات از سم یا سوختهایی مثل بنزین استفاده نکنید. فراموش نکنید چادر زمانی قابل استفاده است که دو اصل انتخاب محل مناسب و برپایی صحیح کامل رعایت شود. بهتر است طبخ غذا در خارج و دور از چادر انجام گیرد و برای روشنایی از چراغهای باطریدار استفاده شود برای گرم شدن در چادر از پوشاک گرم و کیسه خواب و یا کیسه آب گرم استفاده کنید.

بهتر است در طول سفر مدارک و پول و کارت بانکی خود را داخل یک کیف مجزا و ایمن نگهداری کنید. ۱. از روشن کردن هرگونه وسیله گرمایشی و روشنایی که دارای شعله است در چادر مسافرتی خودداری کنید. با کمی دقت متوجه میشویم که چادر مسافرتی امروزه به عنوان یکی از اصلیترین لوازم سفر گوشهای از صندوق اتومبیل قرار گرفته و بنابراین اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید به توصیههای ما توجه کنید تا چادری راحت و ایمن را برای سفرهای خود تهیه کنید و از راحتی داخل آن هنگام سفر با خانواده لذت ببرید. چادرهای مسافرتی با داشتن جنس، سایز و امکانات مختلف از قیمت های متنوعی در بازار برخوردارند. شیب محل برپایی نباید بیش از ۱۰ درجه باشد. محل برپایی چادر نباید نم و رطوبت زیاد داشته باشد. وزن چادر: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، وزن و ابعاد چادر است. چادرهای مسافرتی از نوع چادرمسافرتی برزنتی، نایلون، و پلی استر هستند.

آخرین مطالب