Chance the Rapper را Kanye 2020 حمایت او باعث می شود اینترنت مایه خنده

Two سال پس از او شرم آور دفاع از یک و سپس MAGA-repping Kanye West—به دنبال طولانی برنامه یادداشت عذرخواهی—Chan

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

Two سال پس از او شرم آور دفاع از یک و سپس MAGA-repping Kanye West—به دنبال طولانی برنامه یادداشت عذرخواهی—Chance the Rapper تصمیم گرفته است تا بمیرد در عین حال یکی دیگر از تپه دفاع از خود rap مربی را اطلاع شیرین کاری مبتنی بر سیاست است.

در صبح روز دوشنبه شیکاگو خواننده رپ و فعال در زمان به توییتر به درخواست خود 8 میلیون پیروان این که آیا آنها حمایت حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن بیش از غرب که در توییتی که او در حال اجرا برای رئیس جمهور در ژوئیه 4 و شفافی در, عجیب و غریب, پلت فرم در اخیر فوربس ،

"آیا تو بیشتر طرفدار بایدن یا ضد شما و چرا؟" شانس توییتی. "من دریافت کنید که شما می خواهید به پاسخ است که شما فقط tryna 'دریافت برگ برنده شد اما در این سناریو فرضی که در آن شما به جای تهمت و کسی که می تواند توضیح دهد که چرا جو بایدن بهتر خواهد بود؟?" دقیقه بعد او به دنبال آن است که با پرس و جو و حتی بیشتر befuddling توییت: "من در نهایت پاسخ در حال حاضر. من درک می کنم. Yall اعتماد بایدن بیش از yall اعتماد كنيد. من فکر می کنم من درک می کنم که چرا من فقط احساس می کنم همان راه است."

یکی انتظار می رود مقدار از اینترنت در پاسخ به این توییت با علامت سوال هیستریک-خنده های Gif و دستورالعمل به "كتاب خواندن" را به سادگی به خاطر فرصتی که سخنان بسیار بد تعریف شده است. آن را سخت به بگویید که او حتی هدف خود را منفعل-تهاجمی نا امیدی. برای یک چیز دوگانگی او ارائه طرفدار بایدن و ضد کنی نادیده قابل توجهی از جوان, چند نژادی, working-class مردم—بسیاری از سابق برنی ساندرز و الیزابت وارن حامیان—که یا حاضر به رای بایدن در ماه نوامبر و یا کمتر از مشتاق به انجام این کار, اما همچنین پیدا کردن غرب پیشنهاد ریاست جمهوری منفور و رک و پوست کنده غیر واقعی است. جالب اینجاست که به اندازه کافی بسیاری از این افراد جوان یا متعلق به خود را پایه فن و یا حداقل آشنایی با او به عنوان یک موسیقیدان و فعال. اگر شانس است که کارگردانی مخالفت خود در میانه رو و لیبرال ها که به سادگی می خواهید به "مغلوب ساختن پیشی جستن بیرون" به او اشاره می کند به جای انتخاب یک نامزد که بهترین نیازهای مردمی به حاشیه رانده شده آن را عجیب و غریب به تماس این افراد به طور خاص اجازه دهید به تنهایی نشان می دهد که غرب این است که نامزد.

حتی بیشتر نگران کننده تر از شانس را سوء تفاهم از زمان گفت و گو در اطراف حزب دموکرات است و خود را به ظاهر واقعی باور است که غرب یک مرد با هیچ تجربه سیاسی—او حتی رای دادند و قبل از—و سوال در مورد مشروعیت chattel برده داری مناسب است به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده است. فراتر از این واقعیت است که یک Kanye West ریاست جمهوری بلیط بسیار زیبا nonviable در این نقطه در زمان غرب آرمان های سیاسی عنوان شده در مصاحبه با فوربسهستند احمقانه در بهترین و کشنده در بدترین حالت.

در یک مصاحبه تلفنی با فوربس ویرایشگر Randall خط رپ و مد طراح سوال واکسن به عنوان یک راه حل برای پایان دادن به COVID-19 بحران خواستار آنها را "علامت وحش." او در مورد مسائل دیگر مانند خشونت پلیس و آموزش و پرورش و سیاست خارجی با مبهم مذهبی, زبان و ساده پذیرش از جهل. بیشتر بحث برانگیز هر چند او تبلیغ خطرناک و غلط صحبت کردن نقطه اغلب توسط نخبگان محافظه کار و انجیلی مسیحی طرفدار زندگی گروه مورد عملکرد درمانگاه سقط جنین—به طور خاص برنامه ریزی شده والدین—در جامعه سیاه به عنوان "شیطان کار" اجرا شده توسط سفید supremacists.

با وجود همه این شانس را احساس به شدت به اندازه کافی در مورد دوست خود را در دستور کار سیاسی است که او معطوف به یک عجیب و غریب نامنسجم بیهوده گویی در توییتر ابراز تردیدی در مورد اصطلاح "ریاست جمهوری" در پاسخ به غرب naysayers ارسال یک نظر سنجی درخواست کاربران چگونه احساس خود را در مورد پرداخت غرامت, درخواست از اداره پلیس شیکاگو برای محکوم کردن کشتار حزب پلنگ سیاه فعال فرد همپتون و retweeting زودتر جیر که به عنوان خوانده شده "التا u niggas نژادپرست است." آن را تنها در زمان نزدیک به هشت ساعت از رپر بودن اصلاح تمسخر و تایید شده توسط تاریخی منفرجه بازیگر Terry Crews به حدی تشخیص خطا راه خود را.

"آن را تنها در زمان نزدیک به هشت ساعت از رپر بودن اصلاح تمسخر و تایید شده توسط تاریخی منفرجه بازیگر Terry Crews به حدی تشخیص خطا راه خود را."

"خوب این است که من به آرامی در تلاش برای رسیدن به پایین از این تپه بدون افتادن و مردن" او توییتی شنبه شب. "هر کس که رای من امیدوارم که آنها لغو سیستم زندان به عنوان ما آن را می دانم, افتخار, سیاه غرامت و همه معاهدات با بومی محلی و در نهایت پایان بی خانمانی. هر کس که ممکن است خدا برکت em." او در ادامه گفت: "من درک می کنم دوری از شما برنده 46 ریاست جمهوری صندلی و من درک می کنم که هر کس رای گیری برای بایدن لزوما انجام این کار با شوق و ذوق."

در حالی که هر گونه تلاش در خود اصلاح است که قطعا بهتر از هیچ شانس هنوز هم صفحه نمایش همان عدم آگاهی او در مورد مردم سیاه و سفید در سیاست آمریکا هنگامی که او در دفاع از غرب را نمی توان یک دموکرات دو سال پیش. مراحل کل این افتضاح نیز embarrassingly مشابه که قبل از حادثه است که در آن زمان تاییدیه از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و Donald Trump Jr., دو, معروف اشتباه, مردم, او را به تغییر مسیر. علاوه بر این شانس فریم نادرست خود توییتهایی و توهین به مردم به عنوان فقط یک اشتباه احمقانه نشان از عدم بلوغ و درک درست پاسخگویی از کسی که نظر خود را به یک رهبر در جامعه خود را.

چه کسی می داند که اگر فرصت را در واقع زمانی را برای درک پیچیدگی های سیاه لیبرال و چپ در اندیشه سیاسی کنونی در آب و هوا? همه ما واقعا می تواند امید است که او را به انجام این کار نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب