کانال 4 به بررسی ظهور و سقوط از صفحه سه

جدید کانال 4, مستند, نمودار ظهور و سقوط بدنام فرهنگ پاپ موسسه صفحه سه. 2020 علائم پنجاه سال پس از اولین حضور خ

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

جدید کانال 4, مستند, نمودار ظهور و سقوط بدنام فرهنگ پاپ موسسه صفحه سه.

2020 علائم پنجاه سال پس از اولین حضور خورشید صفحه سه دختر. این یک مستند صفحه سه را نشان می دهد داستان از زنان جوان که به نظر می رسد در بحث صفحه و چگونه زندگی خود را تغییر گاهی اوقات یک شبه ظاهر بی انتها در یک کاغذ ملی.

از تجارب اوایل صفحه سه 'stunnas' و دوستان نزدیک Jilly جانسون و نینا کارتر به قصه های احتیاطی از 16 سال, سامانتا فاکس و Rhian Sugden عاطفی شهادت در مورد آنچه به پایان رسید خود را حرفه ای پر سود هر مدل خود را با داستان منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن در مورد وقت خود را در محل موردتوجه وتماشای عموم.

وزرق برق, عکاس Jeany وحشی نیز به یاد می آورد روز و 18 سال, Katie Price آمد به او مراجعه کنید و صفحه سابق سه دختر اما مورگان مذاکرات از زمان او تبدیل به موضوع سرقت نیش که به پایان رسید کار خود را.

نوشته اصلی معرفی شده توسط خورشید به عنوان یک بیت از پاپ' صفحه سه نماد کاغذ بی امان پوپولیسم به عنوان آن رشد برای تبدیل شدن به بالاترین روزنامه فروش در انگلستان. در سال 2015 صفحه سه بود بی سر و صدا بازنشسته از کاغذ.

این فیلم همچنین ویژگی های تفسیر از anti-صفحه سه مبارز لوسی-Anne هلمز و سابق کار MP کلر کوتاه که در سال 1986 معرفی اعضای خصوصی لایحه ای که پیشنهاد ممنوعیت عکس از بالا تنه مدل در روزنامه تلخیص.

بکی Cadman راه اندازی ویرایشگر برای کانال 4 گفت: "صفحه سه مورد بود خیلی بیشتر از فقط فقط. این که آیا شما از این نظر آن را objectifies و سوء استفاده از زنان و یا فکر می کنم آن را یک حق برای رفتن به انتها در یک روزنامه زرد آن را جذاب برای شنیدن اولین بار دست از بسیاری از کسانی که آنجا بوده ام. های عاطفی خود را شهادت در مورد پول, شهرت و امور مخفی نیش این مستند نمودار ظهور و سقوط برخی از بزرگترین نامها در صفحه سه."

تینا Flintoff و Nick Hornby, Co-اجرائی از Optomen تلویزیونی افزود: "با تلخیص گردش در پایین صفحه سه ما طول می کشد به بی ارتفاعات قرمز-تاپ' قدرت گفتن داستان های شخصی از مدل های درگیر و بزرگتر داستان ظهور و سقوط یک نهاد فرهنگی است."

صفحه سه (1 x 60') راه اندازی شد توسط Becky Cadman راه اندازی ویرایشگر به صورت واقعی سرگرمی در کانال 4. این یک Optomen تلویزیون, تولید, تولید کننده اجرایی است آنا Edwinson و مدیر توبی Trackman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب