چین راه اندازی نهایی ماهواره ای Beidou برای تکمیل رقیب به GPS شبکه

چین با راه اندازی نهایی ماهواره ای در آن Beidou منطقه جغرافیایی شبکه تکمیل یک پروژه به معنای رقیب GPS شبکه. ام

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

چین با راه اندازی نهایی ماهواره ای در آن Beidou منطقه جغرافیایی شبکه تکمیل یک پروژه به معنای رقیب GPS شبکه. اما برخی از شک و تردید Beidou بالقوه برای تصاحب.

چین روز سه شنبه راه اندازی شد آخرین ماهواره ای مورد نیاز برای تکمیل آن وطنی "Beidou" منطقه جغرافیایی سیستم است که به معنای رقیب GPS شبکه که توسط ما.

دولتی چین پخش دوربین مدار بسته نشان داد فیلم از پرتاب در جنوب غربی استان سیچوان. یک گروه کوچک از تماشاچیان دیده می شود با تماشای طولانی مارس-3 موشک انفجار خاموش در برابر شکوه کوه پس زمینه.

حدود نیم ساعت بعد ماهواره به مدار فرستاده شده که در آن تمدید آن پانل های خورشیدی برای ارائه انرژی خود را.

از راه اندازی تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای سه شنبه گذشته اما به تعویق افتاد با توجه به نامشخص "مسائل فنی" چین آژانس فضایی گفت.

ادامه مطلب: گالیله سیستم ناوبری ماهواره ای پشت در عمل پس از قطع جزئی

یک شبکه به رقیب جهانی قدرت

راه اندازی — به 55 در Beidou خانواده — نشانه اتمام یک شبکه ماهواره ای است که به منظور ایجاد چین یک کلید رقیب در میلیارد دلار خدمات منطقه جغرافیایی بازار است.

Beidou است که پس از نام چینی برای شخم زدن و یا "دب اکبر" صورت فلکی امید به رقیب ما را به سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) GLONASS روسیه و اتحادیه اروپا گالیله.

سیستم طراح ارشد یانگ Changfeng گفت: راه اندازی نشان می دهد که چین در تلاش برای ارائه پوشش جهانی شده است "کاملا موفق است."

"در واقع این نیز نشانگر که ما در حال حرکت از یک عمده کشور در زمینه فضا به تبدیل شدن به یک فضای واقعی قدرت" یانگ گفت: پخش دوربین مدار بسته.

ادامه مطلب: چینی سیستم ناوبری ماهواره ای به رقابت با GPS

یک راهنمای برای قایق های ماهیگیری و موشک به طور یکسان

چین شروع به ساخت سیستم ناوبری جهانی در اوایل 1990s. قصد این بود که به کمک ماشین و قایق های ماهیگیری و نظامی تانکر حرکت با استفاده از داده های ماهواره چینی.

امروز این سرویس استفاده می شود میلیون ها نفر از تلفن های موبایل برای همه چیز از پیدا کردن رستوران ها و ایستگاه های گاز برای هدایت موشک و بدون سرنشین هواپیماهای بدون سرنشین است.

در اصل محدود به منطقه آسیا و اقیانوس آرام پس از راه اندازی آن در سال 2012 Beidou ارائه پوشش در سراسر جهان پس از سال 2018 است.

برخی از 120 کشور استفاده Beidou خدمات به پورت مانیتور ترافیک و راهنمای عملیات نجات هنگام وقوع بلایای, چینی, رسانه های دولتی گزارش شده است.

شک شک Beidou بالقوه

پکن امیدوار است که آن تریلیون دلار کمربند و جاده جهانی زیرساخت پروژه را متقاعد کند کشورهای بیشتری به استفاده از Beidou, تکنولوژی, تلاش برای آچار برخی از سهم بازار دور از ما.

برخی از کارشناسان تردید دارند که این امر ممکن است در آینده نزدیک.

صحبت کردن با AFP ستاره شناس در دانشگاه هاروارد-اسمیتسونیان مرکز اخترفیزیک جاناتان مک داول گفت: "من فکر می کنم Beidou-3 بودن سیستم عملیاتی یک رویداد بزرگ است. این یک سرمایه گذاری بزرگ از چین و چین مستقل از آمریکا و اروپا سیستم است."

اما او فکر نمی کنم چین قادر خواهد بود به "جایگزین GPS در بعد از 10 یا حتی 20 سال است."

kp/aw (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن