چین: اویغوری زنان گزارش سترون در تلاش برای سرکوب جمعیت

دو اویغوری اکثر شهرستانهای استان سین کیانگ گزارش برنامه ریزی شده برای استریل بین 14% و 34% از زنان در سن بین 1

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

دو اویغوری اکثر شهرستانهای استان سین کیانگ گزارش برنامه ریزی شده برای استریل بین 14% و 34% از زنان در سن بین 18 و 49. سیاستمداران در سراسر جهان در حال درخواست از سازمان ملل برای بررسی این ادعا است.

چندین کشور این هفته محکوم چین بیش از گزارش های آن به طور سیستماتیک و به زور سترون اویغوری زنان اقلیت در استان سین کیانگ.

تحقیقات توسط محقق آلمانی Adrian Zenz و آسوشیتد پرس در بر داشت که چین در تلاش است تا اسلش نرخ تولد در مظلوم منطقه را از طریق بارداری چک مجبور پذیرش از دستگاه های داخل رحمی عقیم سازی اجباری و حتی سقط جنین برای صدها هزار نفر از زنان.

در این گزارش که اویغوری زنان با تهدید توده بازداشت و جریمه های بزرگ با بسیاری از زنان زندانی به جرم داشتن بیش از دو فرزند.

بیشتر بخوانید: ظریف: چین سیستماتیک پیگیری بازداشت Uighurs در معرض در سین کیانگ نشت

'قطع اندام'

Zumret Dawut صرف دو ماه در یک اردوگاه در سین کیانگ که در آن او به زور استریل همراه با دیگر اویغوری زنان در منطقه است.

"ما از دست ما بخشی از بدن ما از دست داده و هویت ما به عنوان زنان است. ما هرگز قادر به کودکان دوباره گفت:" آسوشیتد پرس. "آنها قطع یکی از ارگان های ما. آن را رفته است."

Gulnar Omirzakh اجتناب از بازداشت با پرداخت جریمه بزرگ برای داشتن سه فرزند و پذیرش یک يو کنترل تولد ایمپلنت.

"آنها به عکس و حذف جنین با زور و اجبار. آنها نمی خواهد از همسر اجازه و یا هر کس دیگری" او گفت:. "اگر آنها می گویند آن را غیر قانونی آنها را دریافت سقط جنین. کسانی که نمی اطاعت بودند به اردوگاه ها فرستاده شدند. در حال حاضر مردم وحشت زده از تولد."

دویچه وله Sandra Petersmann که گزارش گسترده در مخمصه Uighurs گفت: گزارش های معتبر بودند.

"درست است که نظارت در سین کیانگ است همه جانبه. و این هم درست است که چین قطعا می خواهد به کاهش نرخ باروری با قفل کردن مردم به خصوص جوانان از نظر جنسی فعال نسل و کنترل تولد" Petersmann گفت.

"بسیاری از افراد در اردوگاه ها باید توبه برای داشتن بیش از حد بسیاری از کودکان است.' ما صحبت از زنانی که به ما گفت در مورد خشونت های جنسی و کنترل تولد است."

ادامه مطلب: منحصر به فرد: شواهد جدید از چین خودسرانه سرکوب Uighurs

سقوط نرخ تولد

جمعیت کنترل اقدامات منجر به یک کاهش در نرخ تولد در بیشتر اویغوری مناطق هوتن و کاشغر در حال سقوط توسط بیش از 60% از سال 2015 تا 2018, AP با استناد به آخرین فیلم های موجود برای دولت آمار. در سراسر سین کیانگ منطقه نرخ تولد کاهش یافت و نزدیک به 24 درصد فقط در سال 2019 نسبت به 4.2% در سراسر کشور را در بر داشت.

محقق Zenz گفت: "جمعیت است که رشد نمی کند به سرعت و به سرعت در حال آسان تر برای کنترل به عنوان بخشی از پکن سرکوبگر اجتماعی استراتژی مهندسی مجدد در منطقه است."

تولد سرکوب شده است و همراه با یک هجوم چینی هان مهاجران به منطقه Zenz یافت.

AP یافت که چینی های هان مردم در منطقه شد و موضوع را به همان رژیم است.

چین را تکذیب کرد, گزارش, با, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: "برخی از موسسات در حال خم در پخت و پز تا دروغ در سین کیانگ-مسائل مربوط. ... خود را از اتهامات به سادگی بی اساس و نادرست است."

"رسانه ها گزارش صرفا برای انگیزه های نهان و بی اساس است. من همچنین می خواهم به تاکید است که اقلیت های قومی و هان مردم نیاز به عمل مطابق با قانون است."

ادامه مطلب: DW مصاحبه: اویغوری زن باقی می ماند 'غیرآزاد" با وجود آزادی از re-آموزش و پرورش کمپ

واکنش جهانی

یک گروه از سیاستمداران از اروپا و استرالیا و آمریکای شمالی و ژاپن به نام سازمان ملل برای راه اندازی تحقیقات مستقل در رابطه با این ادعا است.

اینتر-مجلس داد در چین در بیانیه ای گفت: "جهان نمی تواند سکوت در برابر جنایات آشکار. کشور ما محدود و رسمی تعهدات برای جلوگیری و مجازات هر گونه تلاش برای از بین بردن یک ملی قومی نژادی یا مذهبی گروه در تمام یا بخشی از.'"

"دولت ما باید در حال حاضر حمایت از یک قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای ایجاد یک بین المللی بی طرف و مستقل رسیدگی به وضعیت در منطقه سین کیانگ; باید عمل به اطمینان حاصل شود که مناسب قانونی تعیین در مورد ماهیت اتهام جنایات را می توان ساخته شده است; و باید از هیچ تلاشی در پیگیری سریع و قاطع عمل سیاسی برای جلوگیری از بیشتر رنج اویغور مردم و اقلیت های دیگر در چین است."

کمیسیون ایالات متحده برای آزادی بین المللی مذهبی به نام برای یک مشترک سازمان ملل متحد و وزارت امور خارجه تحقیقات گفت: کمپین "ممکن است دیدار با معیارهای قانونی برای نسل کشی است."

وزیر خارجه آمریکا مایکل Pompeo در بیانیه ای گفت: "ما در حزب کمونیست چین بلافاصله پس از پایان این وحشتناک, شیوه است."

وزارت بازرگانی ایالات متحده روز چهارشنبه هشدار داد شرکت های آمریکایی در مورد حفظ زنجیره تامین در ارتباط با نقض حقوق بشر در چین غربی سین کیانگ استان است.

راینهارد Bütikofer صندلی از چین-نمایندگی در پارلمان اروپا و امور خارجه سخنگوی سبزها/EFA گروه در بیانیه ای گفت: "پارلمان اروپا را محکوم گسترده بازداشت Uyghurs سیاسی 're-اردوگاه آموزش و پرورش' در سین کیانگ در آن قطعنامه از 19 دسامبر 2019 در پاسخ به وحی در چین-کابل. یافته های جدید بر نیاز فوری به یک تحقیق مستقل از وضعیت و نیاز به تحریم رژیم برای نقض حقوق بشر است."

aw/rs (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن