چین خواستار هند به 'مجازات' border برخورد محرکین

چین نامیده می شود در هند به "شدت" مجازات کسانی که مسئول مرگبار در نپال ، اما نارندرا مودی گفت: سربازان باید اف

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

چین نامیده می شود در هند به "شدت" مجازات کسانی که مسئول مرگبار در نپال ، اما نارندرا مودی گفت: سربازان باید افتخار. آلمان از سوی دو طرف را به ده-تشدید می شود.

چین وزیر امور خارجه سرزنش هند برای مرز خشونت که جان حداقل 20 سربازان هندی این هفته است.

"سمت هند خواهد بهترین را نادرست قضاوت این وضعیت را دست کم نگیرید چین راسخ به ایمنی آن در قلمرو حاکمیت" چین دیپلمات ارشد وانگ یی گفت: در بیانیه ای در روز پنج شنبه.

او گفت که هند عبور نیروهای موسوم به خط کنترل واقعی که جدا چینی و هندی مناطق تحت کنترل. می خواهم همچنین از هند خواست به "شدت مجازات" کسانی که مسئول.

به طور جداگانه سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian روز چهارشنبه گفت: چین نمی تواند برای برخورد و وضعیت کلی در مرز با ثبات بود. او گفت: هر دو کشور به دنبال حل و فصل اوضاع از طریق گفت و گو است.

با توجه به مقامات هیچ عکس از کار اخراج شدند اما سربازان بودند ضربه با باتوم و سنگ در طول نزاع و جدال بین دو طرف در این دور Galwan دره. حداقل 20 سربازان هندی کشته از جمله یک سرهنگ با هند گفت: همچنین تلفات در طرف چینی. برخی از هندی رسانه ها صحبت از بیش از 40 چینی سربازان کشته و یا مجروح شدند.

ادامه مطلب: هند-چین مرز بن بست افزایش تنش نظامی

The disputed border

در حالی که چین وزارت امور خارجه بستری شد "جدی فیزیکی رویارویی بین دو طرف است که باعث مرگ و میر و صدمات" آنها را تایید نمی کند هر گونه تلفات در طرف چینی.

وزارت خارجه چین ادعا می کند که نیروهای هندی از مرز دو بار در روز دوشنبه و هند بود به جرم "تحریک و حمله به پرسنل چینی." وزارت گفت: پکن به حال تسلیم "تظاهرات قوی و تضمینی" به دهلی نو.

پاسخ در هند

روز چهارشنبه در هند ملی نخست وزیر نارندرا مودی گفت: کشور باید افتخار است که سربازان خود را از درگذشت در حالی که مبارزه با.

"فداکاری خود را به هدر رفتن نیست," او گفت:. "برای ما وحدت و حاکمیت این کشور است و مهم ترین چیز است. هند می خواهد صلح اما هنگامی که برانگیخت آن است که قادر به دادن اتصالات پاسخ توان آن را به هر نوع از وضعیت است."

مودی قبلا ملاقات با دفاع و وزرای خارجه و سران نظامی اواخر روز سه شنبه اما او تا به حال خودداری از اظهار نظر به عنوان یک سر و صدا برای عمل رز بیش از روز گذشته است. نخست وزیر ترکیه در توییتی که او تا به حال نام برای یک کراس نشست روز جمعه برای بحث در مورد وضعیت در مرز.

اما رهبر مخالفان حزب کنگره راهول گاندی گفت: یک پاسخ بود به فوریت مورد نیاز. "چرا PM سکوت ؟ به همین دلیل است که او پنهان شده ؟ " او در توئیتر خود نوشت.

دویچه وله Nimisha Jaiswal در دهلی نو می گوید شده است وجود دارد یک درایو در هند به تازگی به "صدمه چین از لحاظ اقتصادی." با این حال او می گوید: "طلبی jingoistic پاسخ" در میان مردم وقتی که می آید به پاکستان است "از دست رفته زمانی که می آید به جنگ چین است."

آلمان خواستار de-تشدید

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas به نام در این دو کشور د-تشدید درگیری در مصاحبه با دویچه وله.

"این دو کشور بزرگ و من نمی خواهم برای شروع به فکر کردن در مورد درگیری که می تواند اتفاق می افتد اگر این نتایج در یک نظامی واقعی تشدید" Maas گفت: DW. "به همین دلیل ما در تلاش هستند تا در همه سطوح در هر دو طرف را در مورد د-اند.

Maas گفت: DW که آلمان بعید است که به طور مستقیم درگیر خود کرد و آن را با استفاده از نفوذ خود برای منصرف کردن یک برخورد نظامی.

"من فکر نمی کنم که آلمان نیاز به درگیر شدن در همه جا به عنوان یک میانجی. اما ما در حال نشستن در شورای امنیت سازمان ملل و ما را در انتخابات ریاست جمهوری در ماه جولای" او گفت:.

"من باور انتظار در جامعه بین المللی است که کشورهایی مانند هند و چین نباید درگیر در یک جنگ است که نه تنها بر این کشور بلکه کل منطقه است.

"و به همین دلیل ما در حال انجام آنچه ما می توانیم برای نفوذ در هر دو طرف با پیام روشن به د-تشدید این درگیری و جلوگیری از تشدید بحران به خصوص یک نظامی بود."

چرا با وجود تنش در مرز?

بیش از چند هفته گذشته چینی و هندی نیروهای قفل شده در تهاجمی ذکراست در مکان های مختلف در طول دو کشور عملا مرز شناخته شده به عنوان خط کنترل واقعی (LAC) بالا بردن تنش بین دو هسته ای ها. هزاران نفر از نیروهای اضافی از هر دو طرف مستقر شده اند به مرز منطقه در هفته های اخیر.

در مارس 5, یک درگیری شکست در Pangong Tso دریاچه واقع 14,000 پا (4,270 متر) بالاتر از سطح دریا در منطقه هیمالیا از لاداخ که هندی و چینی پرسنل ارتش درگیر شدند با آهن و میله های چوب و حتی با توسل به سنگ-pelting که در آن سربازان در هر دو طرف آسیب های پایدار.

روز بعد در 9 مه ده ها تن از چینی و هندی سربازان مجروح در fistfights و سنگ پرتاب هنگامی که یکی دیگر از مبارزه فوران در Nathu لا تصویب در دولت هند از هند حدود 1200 کیلومتر به سمت شرق در امتداد لاک.

تنش ممکن است باعث زیرساخت های فعالیت های انجام شده توسط هند در امتداد لاک, برخی تحلیلگران می گویند. در 10 سال گذشته هند شده است تقویت زیرساخت های مرز خود را با جاده های جدید و airbases افتتاح از راه دور در مناطق هیمالیا.

چین ادعا می کند حدود 90000 کیلومتر مربع (35,000 کیلومتر مربع) در ایالت آروناچال پرادش مراجعه کننده به صورت غیررسمی از سوی برخی از چینی ها به عنوان "جنوب تبت." هند از سوی دیگر ادعای حاکمیت بر 38,000 کیلومتر مربع از عکاسی چانه فلات.

ویکتور گائو استاد در پکن Soochow دانشگاه گفت: DW او "اعتماد به نفس" دو کشور خواهد اختلافات خود را به صورت مسالمت آمیز.

"این دو تا از بزرگترین جمعیت های جهان را," او گفت:. "آنها را به شرکت در جنگ خواهد بود calamatious. نه فقط برای خود بلکه برای صلح جهانی است."

dj rc/روپیه (AFP, رویترز, dpa, AP)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور – DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن