چین کنسولگری در هوستون خالی بعد از ما جاسوسی ردیف

کنسولی مقامات خالی چینی کنسولگری در هوستون آمریکا دستور داد این تاسیسات را تعطیل. پس از آنها به سمت چپ ماموران

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

کنسولی مقامات خالی چینی کنسولگری در هوستون آمریکا دستور داد این تاسیسات را تعطیل. پس از آنها به سمت چپ ماموران فدرال دیده می شد چک کردن درب قفل شده است و در تلاش برای شکستن این قفل بر روی درب.

کنسولی مقامات ترک چینی کنسولگری در هوستون بعد از ظهر روز جمعه رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دستور داد که ماموریت دیپلماتیک به تعطیل.

وانت تحمل دیپلماتیک صفحات رفتگان ساختمان به عنوان 4 p. m. به وقت محلی (2100 UTC/GMT) روز جمعه آخرین مهلت برای وارد کنسولگری به نزدیک است. که در آن نقطه ماموران فدرال بررسی می شود درهای قفل شده از کنسولگری و یک قفل ساز دیده می شد کار برای شکستن قفل یک درب.

ادامه مطلب: هیچ پایانی در چشم به چین-آمریکا تقابل

After Chinese staff left, US federal agents arrived to make entry into the vacated consulate building in Houston

پس از کارکنان چینی چپ ما ماموران فدرال وارد به ورود به خالی ساختمان کنسولگری در هوستون

گروه کوچکی از معترضان نیز جمع آوری شده در سراسر خیابان و همچنین ضبط انتقاد دولت چین. آن را بلافاصله روشن نیست اگر کنسولگری پاکسازی شده بود و از کنسولگری.

واشنگتن ادعا کرد که کنسولگری مورد استفاده قرار گرفت توسط چینی ها برای جاسوسی و سرقت ما اسرار سازمانی و اختصاصی تحقیقات علمی است. چین به نام اتهامات "مخرب تهمت" و انتقام سفارش ما برای بستن کنسولگری خود را در غرب شهر چینی چنگدو.

Federal officials and a locksmith pull on a door to make entry into the vacated diplomatic mission

مقامات فدرال و یک قفل ساز جلو و یک درب برای ورود به خالی ماموریت دیپلماتیک

Tit-for-tat دیپلماتیک

پکن می گوید بستن چنگدو کنسولگری بود "مشروع و لازم در واکنش به اقدامات غیر منطقی توسط ایالات متحده" و ادعا کرده است که ما کارکنان این تاسیسات در معرض خطر چین امنیت و منافع.

مهلت آمریکایی ها برای خروج چنگدو هنوز مشخص نیست اما در روز شنبه کارکنان در کنسولگری آمریکا در چنگدو مشغول بودند بسته بندی وسایل و از بین بردن آمریکا نشان از ساختمان.

A small group of protesters also gathered across the street and played a recording criticizing the Chinese government

یک گروه کوچک از فعالان در سراسر خیابان را از چینی کنسولگری و همچنین ضبط انتقاد پکن

یک کارگر در یک جرثقیل کوچک برداشته و یک دایره ما نشان از مقابل کنسولگری ترک فقط یک پرچم آمریکا پرواز در حال حاضر بینام سایت.

کارکنان دیگر دیده می شد حرکت چرخ دستی در داخل یک حامل یک خالی بزرگ فلزی بن در حالی که برخی از چرخ چمدان.

تنش افزایش یافت میان دو کشور در طیف وسیعی از جبهه ها از جمله تجارت چین را از دست داده و coronavirus و امنیتی جدید برای هنگ کنگ را با ما در این هفته هشدار "استبداد" از چین.

روپیه/mm (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب