چین فضاپیمای جدید در اراضی پشت بر روی زمین

پس از سه روز ماموریت این فضاپیما به حال "موفق" فرود. چین امیدوار است که دائم ایستگاه فضایی تا سال 2022 به عنوا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

پس از سه روز ماموریت این فضاپیما به حال "موفق" فرود. چین امیدوار است که دائم ایستگاه فضایی تا سال 2022 به عنوان بخشی از برنامه ای برای ارسال فضانوردان به ماه.

چین نمونه جدید فضاپیما فرود با خیال راحت بر روی زمین در روز جمعه نگه داشتن این کشور در فضای جاه طلبی در مسیر برای یک ماموریت سرنشین دار در سال 2022 چین جهانی شبکه تلویزیونی گزارش داد.

این کشور از برخی از 1.4 میلیارد نفر است و امیدوار به اجرای دائمی ایستگاه فضایی و همچنین در نهایت ارسال فضانوردان به ماه و می بیند این آخرین ماموریت به عنوان یک گام در این جهت است.

فضاپیمای "با موفقیت فرود آمد" چین سرنشین دار آژانس فضایی گفت: با وجود دردسر در آن قسمت از کلید آزمون که نامشخص "ناهنجاری" رخ داده است در طول بازگشت کپسول باری.

بیشتر بخوانید: یک مسابقه جدید به ماه ؟ ما می خواهد به راه

فرود در محل از پیش تعیین شده محل پس از دو روز و 19 ساعت در مدار فضایی آژانس گفت. آن را نیز تایید کابین ساختار صنعت دست نخورده بود پس از فرود

چین راه اندازی شد بزرگترین موشک حامل در روز سه شنبه از Wenchang مرکز فضایی در جنوب جزیره Hainan به عنوان بخشی از پکن قصد دارد برای مطابقت با ایالات متحده دستاورد از یک ماه ماموریت سرنشین دار.

مونتاژ چینی Tiangong ایستگاه فضایی که نامش به معنای "کاخ آسمانی" است که انتظار می رود برای شروع در اواخر این ماه و پایان در سال 2022.

چین اول شد ملت برای رسیدن به سمت دور ماه به لطف یک کاوشگر قمری در ژانویه 2019.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب