شرکت های چینی خواست تا سطح شیب دار به اقدامات جدا زدایی خطرات در سراسر روغن پالم زنجیره ارزش

با وجود افزایش آگاهی از جنگل های مربوط به خطرات تنها 25% (36) از تمام پاسخ شرکت های تولید و/یا منابع روغن پالم

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399
  • با وجود افزایش آگاهی از جنگل های مربوط به خطرات تنها 25% (36) از تمام پاسخ شرکت های تولید و/یا منابع روغن پالم در سال 2019 را برآورد مالی بالقوه اثرات مجموعا US$7.6 میلیارد دلار.
  • چین در حال حاضر دومین خریدار اندونزی روغن پالم و ممکن است به زودی پیشی هند به عنوان آن تقاضای داخلی رشد می کند.
  • با تقاضای جهانی برای روغن پالم انتظار می رود به افزایش 1.7% سالانه تا سال 2050 شرکت های چینی نقش بسیار مهمی در کاهش و در نهایت از بین بردن جنگل زدایی از روغن پالم زنجیره ارزش.
  • حدود 85 درصد از جهانی روغن پالم تولید شده در اندونزی و مالزیکه در آن انبساط روغن پالم کشت و زرع منجر شده است به طور متوسط سالانه ریزش 350,000 هکتار در منطقه بین سال های 2001 تا 2016.
  • چین ملی محیط زیست و سبز, سرمایه گذاری, سیاست همراه با افزایش فشار از سرمایه گذاران و موسسات مالی بوده است سیگنالینگ تقاضا برای تولید پایدار روغن نخل. اما چالش ها باقی بماند به عنوان پاسخ کلی رای برای جنگل افشای در چین باقی مانده است کم در 18 درصد.

قرار گرفتن در معرض نابودی جنگل ها در معرض خطر است دست کم گرفته شده توسط شرکت های که تولید و منبع روغن پالم و شرکت های چینی نقش بسیار مهمی در اتخاذ قوی عمل برای مدیریت خطرات ناشی از جنگل زدایی و بهبود شفافیت در سراسر زنجیره ارزش تحقیقات جدید از محیط زیست جهانی, غیر انتفاعی, CDP می یابد.

CDP, گزارش جدید "پنهان کالا: چگونه از چین واردات روغن پالم می تواند کمک به توقف جنگل زدایی" است که بر اساس خود گزارش داده از 146 شرکت هایی که تولید منبع و یا استفاده از محصولات ساخته شده با روغن پالم خارج از 543 شرکت هایی که در پاسخ به CDP جنگل های پرسشنامه در سال 2019.

اگر چه 63% (92) از 146 پاسخ دهندگان از جمله دو شرکت چینی یعنی AH Hyea آروماتیک و فوجیان Sunner توسعهرا شناسایی کرده اند جنگل های مربوط به ریسک در کسب و کار خود عملیات تنها 25% (36) از تمام پاسخ شرکت برآورد مالی بالقوه اثرات مجموعا US$7.6 میلیارد باید شناسایی خطرات نیست موفق. که به معنی به طور کلی قرار گرفتن در معرض نابودی جنگل ها در معرض خطر است که به شدت دست کم گرفته شده توسط شرکت ها در این بخش است.

CDP داده ها همچنین نشان می دهد که تنها حدود 18 درصد (26) از شرکت های تولید کننده و تأمین منابع روغن پالم در سطح جهان گزارش شده داشتن موثر و سیاست جامع برای اطمینان از پایدار و اخلاقی روغن پالم زنجیره تامین. در حالی که 67 درصد (98) از شرکت ها گزارش دادند که اهداف کمی را برای افزایش پایدار تولید و/یا مصرف روغن پالم تنها 16 درصد (24) باید مجموعه اهداف برای بهبود قابلیت ردیابی.

تولید کالا کشاورزی مسئول بیش از 40 درصد از گرمسیری جنگل زدایی در سراسر جهان است. در اندونزی و مالزی که در آن حدود 85% جهانی روغن نخل تولید شده سالانه به طور متوسط از دست دادن 350,000 هکتار در منطقه بین سال های 2001 تا 2016 بیشتر نسبت به گسترش از روغن پالم کشت و زرع. چنین توسعه ای نیز منجر به شایع استفاده از انسان ساخته شده از آتش سوزی در پاکسازی جنگل ها و peatlands باعث اطراف US$5.2 میلیارد دلار از دست دادن از تاثیر فعالیت های اقتصادی و آسیب مستقیم به دارایی برای کشور اندونزی در سال 2019 به تنهایی. از بین رفتن جنگل ها و متعاقب آن افزایش یافته انسانی-حیات وحش تعاملات نیز مربوط به خطرات در حال ظهور از زئونوز ویروس ها مانند COVID-19.

تقاضای جهانی برای روغن پالم اما انتظار می رود به افزایش 1.7 درصد در سال تا سال 2050. در هر کشور اساس چین دومین خریدار از اندونزی, روغن پالم, مصرف بیش از 7 میلیون تن از روغن پالم در سال, آن است که تا حد زیادی مورد استفاده در بخش مواد غذایی به عنوان روغن پخت و پز و در oleochemical صنایع.

از 146 پاسخ شرکت در روغن پالم زنجیره ارزش اعتباری و ریسک در بازار (53%) باقی می ماند اغلب ذکر شده در حالی که تنها 17 درصد (25) و 13% (19) از شرکت ها گزارش های فیزیکی و نظارتی خطرات بود.

یکی از شرکت هایی است که چینی مرغ مادر و تولید کننده مواد غذایی Sunner توسعهبه این شرکت گزارش شده است که افزایش شدت حوادث آب و هوایی شدید و اکوسیستم آسیب پذیری می تواند به افزایش هزینه های تولید و در نتیجه برنامه ریزی برای گسترش جنگل های مربوط به تعهدات و افزایش حجم پایدار منابع مواد.

با تقریبا تمام چین واردات روغن پالم از اندونزی و مالزی مشمول مقررات تغییر دولت چین شده است حمایت از ترویج پایدار مصرف و حمایت پایدار از روغن پالم تولید, ابتکار رهبری توسط وزارت بازرگانی (MofCom). با چین به وضوح-اعلام سیاست های زیست محیطی و نقش سبز سیستم مالی بالا فشار نظارتی به احتمال زیاد درایو شرکت های چینی و سرمایه گذاران به آدرس فیزیکی و انتقالی خطرات ناشی از تغییرات آب و هوایی از جمله جنگل زدایی.

رشد آگاهی و تقاضا از مصرف کنندگان چینی نیز به عنوان یک عامل مهم به عنوان یک بررسی اخیر نشان داد که 88 درصد در نظر گرفته اثرات زیست محیطی محصولات و همچنین کیفیت و شهرت این شرکت در هنگام تصمیم گیری خرید.

یکی دیگر از کلید راننده رو به رشد تقاضا از سرمایه گذاران برای شرکت ها برای اتخاذ و پیاده سازی پایداری سیاست. برای روغن پالم زنجیره ارزش به تنهایی بیش از 90 سرمایه گذاران به نمایندگی از بیش US$6.7 تریلیون دلار در دارایی های به نام در این میزگرد پایدار روغن پالم (RSPO) برای تقویت استانداردهای آن در سال 2018 است.

شرکت با قوی پایداری اقدامات نیز قادر به فایده ظهور ابزارهای مالی از جمله ESG مرتبط وام. CDP داده ها همچنین نشان می دهد که در سال 2019و 32 شرکت منابع پالم روغن از جمله Unilever, گزارش جنگل های مربوط به فرصت ها (مانند افزایش ارزش نام تجاری, هزینه, صرفه جویی در, افزایش R&D و نوآوری) به ارزش بیش US$ 2.38 میلیارد دلار است.

با وجود افزایش قابل توجه در تعداد شرکت های چینی در پاسخ به CDP جنگل های پرسشنامه (از 9 شرکت ها در سال 2018 به 21 در سال 2019) کلی پاسخ دهی برای جنگل افشای در چین باقی مانده است کم در 18٪.

به عنوان اثرات کالا محور جنگل زدایی تکثیر از منطقه ای به سطح جهانی وجود دارد و با افزايش فوریت برای شرکت های چینی برای شروع اندازه گیری و مدیریت طیف گسترده ای از اثرات و خطرات بالقوه از عملیات خود را در جنگل ها و به ایجاد انعطاف پذیری و پایداری را در مدل های کسب و کار.

مورگان Gillespy, جهانی, مدیر, جنگل, در, CDP, نظر: "چین سیاست های زیست محیطی و افزایش آگاهی از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران منجر شده و تعداد بیشتری از شرکت های چینی به آدرس فیزیکی و انتقالی خطرات ناشی از تغییرات آب و هوایی از جمله جنگل زدایی. توسط جریان اصلی شفافیت خود در سراسر روغن پالم زنجیره ارزش شرکت ها نه تنها می تواند درک خود را از قرار گرفتن در معرض خطرات ناشی از جنگل زدایی و اقدامات مناسب, اما همچنین می تواند شناسایی و تحقق فرصت ها. این اقدامات بسیار مهم خواهد بود برای تامین حفاظت از جنگل های استوایی در روغن پالم کشورهای تولید کننده و همچنین به عنوان مهم دیگر نقاط جهان."

----

در مورد CDP

CDP بین المللی غیر انتفاعی است که همواره شرکت ها و دولت ها به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حفاظت از منابع آب و حفاظت از جنگل ها. رای شماره یک تحقیقات آب و هوا ارائه شده توسط سرمایه گذاران و کار با سرمایه گذاران نهادی با دارایی های US$106 تریلیون ما اهرم سرمایه گذار و خریدار قدرت برای ایجاد انگیزه شرکت ها برای فاش کردن و مدیریت اثرات زیست محیطی. بیش از 8,400 شرکت با بیش از 50 درصد از بازار جهانی سرمایه فاش محیط زیست داده ها از طریق CDP در سال 2019. این است که در علاوه بر این به بیش از 920 شهرستانها ایالات و مناطق که فاش ساخت CDP پلت فرم یکی از غنی ترین منابع اطلاعاتی در سطح جهان چگونه شرکت ها و دولت ها در حال رانندگی زیست محیطی را تغییر دهید. CDP است عضو موسس و منظور ما از کسب و کار ائتلاف.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن