چینی مطالعه هشدار جدید ویروس آنفلوآنزای خوکی است 'اپیدمی' بالقوه

یک ویروس جدید کشف شده در یک مطالعه در چین مزارع خوک می تواند تبدیل به یک پتانسیل "پاندمی ویروس" به گفته محققان

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

یک ویروس جدید کشف شده در یک مطالعه در چین مزارع خوک می تواند تبدیل به یک پتانسیل "پاندمی ویروس" به گفته محققان. آنتی بادی آزمایش همچنین نشان داد که بیش از 10 درصد از خوک کشاورزان در حال حاضر آلوده شده است ،

محققان در چین کشف کرده اند که نوع جدیدی از آنفولانزای خوکی است که می تواند قادر به راه اندازی یک بیماری همه گیر, با توجه به مطالعه منتشر شده در روز دوشنبه در ما علم مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم (PNAS). برخی از کارشناسان می گویند که این ویروس در حال حاضر نه از ژست یک تهدید قریب الوقوع است.

این ویروس تبدیل شده است بیشتر عفونی به انسان و نیاز به دقت زیر نظر در مورد آن را تبدیل به یک پتانسیل "پاندمی ویروس" با توجه به نویسندگان که عبارتند از: دانشمندان چینی در دانشگاهها و چین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

از سال 2011 تا 2018 محققان در زمان 30,000 بینی سواب از خوک ها در کشتارگاه در 10 استان و در یک بیمارستان دامپزشکی اجازه می دهد آنها را برای منزوی کردن 179 ویروس آنفولانزای خوکی.

در میان کسانی که ویروس ها محققان دریافتند یک "G4" فشار از H1N1 است که "همه ضروری نشانه های یک نامزد ویروس همه گیر." این محققان با انجام آزمایش های مختلف از جمله در بلاگها که تجربه علائم آنفلوانزا شبیه به انسان است.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن انسانی آزمایشات نشان می دهد وعده اولیه

خوک کشاورزان آلوده

پس از آزمایش محققان دریافتند که G4 بسیار عفونی و تکثیر در سلول های انسانی و باعث ایجاد عوارض جدی در موش خرماها از ویروس های دیگر.

آنها همچنین دریافتند که خوک مزرعه کارگران به افزايش سطح ویروس در خون خود. با توجه به آزمایش خون نشان داد که آنتی بادی های ایجاد شده توسط قرار گرفتن در معرض ویروس 10.4 درصد از خوک کشاورزان در حال حاضر آلوده شده توسط ویروس و تا آنجا که 4.4 درصد از جمعیت عمومی نیز به نظر می رسد به معرض شده اند.

آزمایشات همچنین نشان داد که هر مصونیت انسان از به دست آوردن قرار گرفتن در معرض به آنفولانزای فصلی را فراهم نمی کند حفاظت از G4 فشار است.

ادامه مطلب: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس

خواستار فوری نظارت'

"نظارت نزدیک در جمعیت های انسانی به ویژه کارگران خوکی صنعت باید به فوریت اجرا" کاغذ گفت. "این نگرانی که انسان عفونت G4 ویروس بیشتر خواهد شد سازگاری انسان و افزایش خطر ابتلا به یک بیماری همه گیر انسان."

این مطالعه همچنین بر امکان ویروس های عبور این گونه مانع به انسان به ویژه در مناطق پرجمعیت در چین که در آن میلیون ها نفر زندگی می کنند در نزدیکی مزارع پرورش امکانات کشتارگاه و بازار.

شواهد نشان می دهد که این ویروس در حال حاضر تصویب شده است از حیوانات به انسان است. اما هیچ شواهدی وجود ندارد در عین حال که می تواند از انسان به انسان است. برخی از محققان بر این باورند که وجود دارد این است که هیچ تهدید قریب الوقوع به انسان است.

"هر نشانه ای است که G4 ویروس را به انجام برخی از تغییر تکاملی به گسترش به آسانی در مردم و آن را ممکن است هرگز این کار را ایم" کارل Bergstrom یک زیست شناس در دانشگاه واشنگتن است.

مقامات سنج در

سازمان بهداشت جهانی (WHO) سخنگوی مسیحی Lindmeier گفت که خواهد شد که جزئیات را با دقت مطالعه و که این مهم به همکاری در یافته ها و نگه داشتن زبانه ها در جمعیت حیوانات.

"آن را نیز برجسته ما نمی توانیم اجازه گارد ما را در آنفلوانزا و باید مراقب باشند و در ادامه نظارت حتی در بیماری همه گیر کوروناویروس" گفت: Lindmeier.

"چین را از نزدیک دنبال این تحولات با توجه به این موضوع است. ما همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از گسترش و شیوع هر گونه ویروس" چینی سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت.

lc/rs (یمن)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب