کریس کریستی می گوید ایالات متحده نیاز به بازگشایی و قبول مرگ و میر بیشتر

سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی گفت: اقتصاد آمریکا نیاز به بازگشایی به سرعت و ده ها هزار نفر از

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی گفت: اقتصاد آمریکا نیاز به بازگشایی به سرعت و ده ها هزار نفر از آمریکایی ها بیشتر از مرگ ممکن است از رمان coronavirus اصرار دارد که آمریکایی ها "تو باید" قبول آن است.

صحبت کردن با سی ان ان, خبرنگار دانا باش در او روزانه DC , پادکست, کریستی—که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک ABC اخبار نویسندگان—تحت فشار قرار دادند برای برگشت از اقامت در خانه سفارشات به منظور باز کردن کسب و کار و سطح شیب دار بالا فعالیت های اقتصادی.

مواجه با مدل های اخیر که در حال حاضر نشان می دهد که بسیاری به عنوان 135,000 آمریکایی ها می میرند با توجه به کاهش اجتماعی فاصله میان همه گیر کریستی اساسا انداخت تا دست خود را و گفت: "واقعا وجود دارد نبود یک انتخاب است.

"البته هر کس می خواهد به صرفه جویی در هر زندگی آنها می توانید—اما سوال این است که نسبت به آنچه در پایان در نهایت?" کریستی گفت. "وجود دارد راه هایی که ما می توانیم موضوع وسط در اینجا اجازه می دهد که قصد دارد به مرگ و میر و قصد دارد به مرگ مهم نیست که چه؟"

انعکاس نظرات قبلی او ساخته شده است که این کشور نمی تواند صبر کنید برای بازگشایی اقتصاد سابق مغلوب ساختن پیشی جستن انتقال عضو تیم اظهار داشت که "ما در حال رفتن به از بین بردن زندگی به سبک آمریکایی" اگر مردم نمی بلافاصله بازگشت به کار.

باش پس از آن خواسته فرماندار سابق اگر مردم می تواند قبول بازگشایی گزارش زیر که یک مدل است که در حال حاضر طرح ریزی روزانه مرگ و میر 3,000 ژوئن 1.

"آنها در حال رفتن به" کریستی با صراحت پاسخ داد. "ما در میان یک بیماری همه گیر است که ما را دیده اند در بیش از 100 سال است. و ما قصد داریم برای ادامه به انجام همه چیز است."

پرسید: چگونه او بگویید که آمریکا در مورد نیاز به بازگشایی اگر او رئیس جمهور کریستی پاسخ داد: "پیام این است که مردم آمریکا را از طریق رفته قابل توجه قبل از مرگ."

"ما فرستاده مردان جوان ما در طول جنگ جهانی دوم به اروپا را به اقیانوس آرام دانستن دانستن است که بسیاری از آنها نمی خواهد آمد خانه زنده," او گفت:. "و ما تصمیم گرفتیم که قربانی به دلیل آنچه که ما ایستاده بودند تا برای این بود زندگی به سبک آمریکایی. در همان راه در حال حاضر ما باید به ایستادن برای آمریکا راه زندگی است."

حدود نیمی از ایالات آمریکا شروع به بازگشایی فضاهای عمومی و اقتصاد خود در روزهای اخیر با وجود موارد در حال رشد در بسیاری از مناطق و تایید آمریکا تعداد مرگ از coronavirus نزدیک 70,000. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به نام و به صورت متحده برای "LIBERATE" معمولی اذعان طول پنج شنبه مهر تاون هال که شمار کشته شدگان نهایی می تواند به 100,000 پس از این ادعا فقط چند هفته پیش که این امر می تواند نیمی از این تعداد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن