Chris d'elia بود Gen Z کمدی بت. اما این طرفداران می گویند او تمام دختران زیر سن قانونی.

Fیا دهه گذشته, Chris d'elia, یکی از کشور های برتر باشگاه کمدین که بسته های تئاتر صدها بار در سال می برد وضعیت

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Fیا دهه گذشته, Chris d'elia, یکی از کشور های برتر باشگاه کمدین که بسته های تئاتر صدها بار در سال می برد وضعیت خاص فراهم شده به چند میانسال کمیک که درک و ماهرانه استقرار دستگاه های Gen-Z اینترنت.

The 40-year-old stand-up که دارای سه Netflix ویژه و یک کمدی مرکزی ویژه به نام مرد سفید. سیاه طنز را حفظ کرده است موارد زیر عظیم در سراسر رسانه های اجتماعی در توییتر که در آن او تا به 1.1 میلیون پیروان در Instagram که در آن او را 2.4 میلیون پیروان در Infinite که در آن او 158,300 پیروان با وجود ارسال فقط نه ویدئوها; و هنگامی که آن را در اطراف در تاک zoomer اینترنت ur-متن جایی که او یک بار به اشتراک گذاشته شده خود را در شش ثانیه ای ویدئوها با بیش از 2 میلیون نفر است. او همچنین دارای یک پادکست. طرفداران خود را به نام "نوزادان است."

D'elia ظرفیت برای meme-ساخت اغلب ballooned به استادانه درست شده آنلاین جوک. پس از d'elia میخ یک Eminem برداشت در سال 2018 این رپر به اشتراک گذاشته شده کلیپ در توییتر باعث نوازنده منطق به نمونه آن را در یک "قتل." نتیجه نهایی: یک موزیک ویدئو که در آن d'elia بازی امینم Eminem بازی d'elia و Chauncey لئوپاردی بازی منطق—تکان مشترک به این شوخی است که آنها همان فرد—تودرتو الگوی رفتاری به الگوی رفتاری مانند برخی سفید-rap ouroboros.

اما در طول چند ساعت—آغاز عصر سه شنبه و کشش خوبی به چهارشنبه—d'elia همان سیستم عامل او یک بار استفاده به نفع خود weaponized در برابر او. آن آغاز شد و با یک صدای جیر جیر از سابق فن به نام سیمون رسی که به اشتراک گذاشته تصاویر از ایمیل او فرستاده بود او را زمانی که او بود 16. در یکی از او پرسید برای "pic" (او فرستاده پاندا); در دیگری به "خرید." داستان گسترش زمانی که محبوب توییتر حساب SheRatesDogs که سهام ناشناس داستان در مورد بد exes نقل قول-توییتی در این پست با یکی دیگر از تصویر توصیف چگونه d'elia تا به حال یک بار "در معرض" را به یک هتل کارگر تثبیت خود AC واحد. "این دیوانه است" Michaela Okland که اجرا می شود SheRatesDogs نوشت "میلاد من به معنای واقعی کلمه بود و این برای من فرستاده در مورد کریس دلیا نیز هست."

Okland تنها نبود. برای بعد از 24 ساعت توییتر پر شده با رسید—تصاویری از, متن, ایمیل, Instagram DMs, توییتر, DMs و Snapchats از زنان هر دو زیر سن قانونی و در اواخر نوجوانی یا اوایل 20s, جزئیات تعامل با d'elia و طراحی الگوی چگونه او گفته اختیار داشت رسانه های اجتماعی در خارج از چشم های عمومی. پیام ریخت و به SheRatesDogs' صندوق. در سه شنبه شب پس از ترک تلفن خود را به تنهایی برای یک ساعت او آمد تا 35 DMs. بعد از ظهر امروز Okland گفت: Daily Beast, او دریافت کرده بود "حدود 400."

Okland سعی کردم برای به اشتراک گذاشتن هر مطلب جدید در یک موضوع اما نمی تواند نگه دارید تا. توسط دوشنبه, او تا به حال توییتی و ترجمه حکایات مربوط به 26 نفر—11 که ظاهرا درگیر یک دختر زیر سن قانونی; سه ادعا کرد که شامل یک دانش آموز دبیرستانی یکی از آنها گفت: او 17 اما "قانونی" در امور خارجه و هفت نفر از آنها کاهش یافت و بین سنین 18 و 21 (چهار و نه دولت خود را به سن). "خیلی فوری. من فکر می کنم دامنه بسیار باور نکردنی است" Okland گفت. "من فکر نمی کنم کسی تا به حال به حال است که بسیاری از داستان است."

در علاوه بر این به Okland روزانه وحش صحبت کرد و با 16 نفر در مورد d'elia, 10, از آنها شخصا تعامل با طنز و قادر به اثبات ادعای خود را با ایمیل متون و پیام های مستقیم و قدمت آن در اوایل سال 2011. دیگر صحبت از طرف یک دوست بود اما قادر به تایید همان. تقریبا تمام درخواست گمنامی که روزانه وحش کمک های مالی به افراد زیر سن قانونی و قربانیان سوء رفتار جنسی. از آن 11 سه زیر سن قانونی بودند که او messaged آنها; یکی بود 18; دو شد 19; چهار شد 21 و 25 بود. (دو منابع دیگر صحبت کرد که به the Daily Beast ادعا شده اند 16 و 19 اما نمی تواند با ارائه اسناد و مدارک از پیام زیرا آنها با استفاده از Snapchat).

زنان اکثریت توصیف یک داستان مشابه: ارسال چیزی مثبت در مورد d'elia—اغلب بدون برچسب زدن او—دریافت DM با ایمیل تبادل چند لاسی پیام و سپس فیلدینگ درخواست برای عکس ها و دیدار با یو پی اس به "خرید" و یا "نوازش." سه زن گفت: آنها در پاسخ به d'elia, درخواست برای, عکس گوناگون مانند رسی تا به حال با شوخی تصاویر—یک توله سگ, برهنه جانور کیسه داری شبیه خرس و یک دست بریزید که "شبیه یک برهنه, الاغ." دو گفت که زمانی که همه چیز نمی تواند از طنز را در راه او در پاسخ با خشم تماس آنها را "احمق عوضی" و "احمق cunts."

دو گفت: آنها تا به حال رابطه جنسی با d'elia—یکی از آنها گفت: او قدردانی خود را "جوان." دو نفر دیگر ذکر شده نزدیک به برخوردهای جنسی. یکی گفت d'elia تحت فشار قرار دادند و او را در برابر یک دیوار "شروع به شلوار خود را پایین و به زور سعی کردم به داشتن رابطه جنسی با" او.

The Daily Beast رسیده به d'elia مدیر و نماینده, نظر, اما تا روز چهارشنبه بعد از ظهر طنز نیست پاسخ به این اتهامات است. پس از او خطاب ادعا می کند در بیانیه ای به TMZ مدیر مربوط به این قطعه:

من می دانم که من گفته و انجام کارهایی است که ممکن است جرم افراد در طول زندگی حرفه ای من, اما من هرگز آگاهانه به دنبال هر زیر سن قانونی زنان در هر نقطه... همه روابط من شده اند هر دو قانونی و با رضایت طرفین و من هرگز ملاقات یا رد و بدل هر عکس نامناسب با افرادی که در توییتی در مورد من...که گفت: من واقعا هستم واقعا متاسفم. من گنگ پسر که کاملا خودم رو در زندگی من. که تقصیر من. من خود آن است. من شده است با تأمل در این برای برخی از زمان در حال حاضر و من قول می دهم من ادامه خواهد داد برای انجام بهتر.

در ماه مه 2013, جین* سپس یک 17 ساله دبیرستان junior شد و هزینه های زیادی از زمان در تاک, تماشای d'elia را ویدئوها. در حال حاضر تاسیس کمدین که تورهای سراسر کشور جین بود فقط شروع به شارژ کردن و دوست d'elia سبک. او در بر داشت ویدئوها از موضع خود در کارخانه خنده و توییتی در مورد آن. جین نداده برچسب d'elia, اما او در بر داشت از این پست و به هر حال—که بسیار روشن بود که او مستقیم-messaged او در آن روز ("او نام-جستجو" جین گفت). D'elia معرفی کوتاه بود فقط ایمیل خود را: chrisdelia@rocketmail.com. او کاهش یافته است او را در یک خط است.

سلام من دیدم پیام خود را در توییتر. من شروع به تماشای خود انگور نه بیش از حد طولانی پیش و فکر می کردند که خنده دار است. من از تماشای خود را ایستاده در یوتیوب از خنده کارخانه. من فکر می کنم شما بزرگ و من می خواستم برای رفتن به نشان می دهد خود را در کارخانه خنده امشب اما من نه 21 که یک بد شانسی است. اما من فقط می خواهم خود را در سبک کمدی و من می خواهم به یک کمدین, بنابراین من فکر کردم شما خواهد بود یک خنک فرد به صحبت کردن در مورد آن.

D'elia نوشت که نشان می دهد 18-plus. که نمی خواهد کار یا, او گفت:. جین نبود 18 هنوز تولد او بود و در مدت چهار ماه. از او پرسید: چگونه او بود. او گفت: 17. (سن قانونی رضایت در کالیفرنیا که در آن جین زندگی می کردند 18 است.) گفتگو مشکلاتی روبرو شد. یک ماه بعد جین پيگيری کمدی مشاوره. "هی" d'elia نوشت: "ون r ما سماجت?!" او خیلی در دسترس جین به او گفت "چون من در تعطیلات تابستان."

"پس بیا و به زودی بیایید از," او نوشت. "Duh."

"اگر از منظور شما به من مشاوره در مورد کمدی بود و من مربی یا چیزی که برای تلفن های موبایل" او پاسخ داد. "آیا شما سگ و تلوزیون می تواند شما را؟"

"که من نبودم اوه دوست من برداشت گوشی من متاسفم," او گفت:.

("مگر او یک نوجوان است که فقط آنچه اتفاق می افتد" جین بعد از آن گفت: در مورد چت. "که دوست خود را به ایمیل؟")

"این بسیار خوب," او نوشت. "من واقعا دوست دارم مشاوره خود را هر زمان که شما آزاد هستید."

D'elia هرگز به عقب. اما جین واقعی ارتباط با او پایان ندارد. بیش از چند سال آینده او را به کمدی در لس آنجلس و شروع به دیدن فیلم در سالن. "او که قرار بود به کسی که من می بینم اغلب به عنوان یک کمدین" جین گفت. "بنابراین من در این مکان عجیب و غریب که در آن من بود و هیچ چیز واقعا اتفاق افتاده است با من رفت و هرگز بیش را با او من از نوع او را تعطیل. من واقعا نمی تواند هر چیزی می گویند."

سه دیگر که صحبت به The Daily Beast در مورد d'elia نیز کمدین—دو تا از آنها نسبتا تاسیس شده و کسی که فقط به پایان رسید مدرسه فیلم. D'elia رسیده به دومی امی که ترجیح می دهند به حذف نام خانوادگی او در سال 2014. او 16 ساله بود و دانش آموزی در مدرسه بالا است. "من به تماشای بسیاری از [d'elia را] مسائل" امی گفت. "در آن زمان من در رسیدن به بسیاری از کمدین و گفت:" هی من دوست دارم آنچه شما انجام, شما می دانید, تلاش برای اتصال—تقریبا مثل شبکه یک از 16 سال راه است." امی رسیده به d'elia با یک عکس از سگ خود را و به او گفت که آنها را خاص است. او او تشکر کرد.

"من 16 هستم و فقط در تلاش برای مبارزه با او عجیب و غریب پیشرفت های جنسی با یک شوخی است. این چیزی است که من می خواهم به انجام. که آنچه او می کند—کمدی."

در علاوه بر این به stand-up, d'elia همچنین به نظر می رسد در چندین تلویزیون را نشان می دهد—به عنوان الکس میلر در ویتنیدنی برتون در Undateableو به عنوان یکی نیست اما دو پدوفیل. در مارس 2011 قسمت از Workaholicsاو نفس زندگی را به "Topher" این پدوفیلیا فن فروم lurker که نوشته شده تحت دسته "Beiberhole69." اخیرا در فصل دوم Netflix, سری , شما, او با بازی هندرسون یک کمدین که solicits جنسی از افراد زیر سن قانونی و stashes تصاویر آنها را در زیرزمین خانه خود را. چند زنان صحبت کرد که به دیلی بیست گفت که زندگی واقعی d'elia نیز چیزی برای عکس.

"روز بعد در ساعت 2 بعد از ظهر—که در نگاه به گذشته است که از جمله عجیب و غریب زمان برای ارسال یک پیام به" امی گفت: nodding به d'elia بیت به نام "دختران تصادفی" که در آن او به یاد می آورد یک دختر گفت: او متون "در زمان های تصادفی" در روز است. "او می گوید: 'ارسال عکس های بیشتر,'" امی گفت. او فرستاده او را عکس یک جانور کیسه داری شبیه خرس.

"من 16 هستم و فقط در تلاش برای مبارزه با او عجیب و غریب پیشرفت های جنسی با یک شوخی" امی گفت. "این چیزی است که من می خواهم به انجام. که آنچه او می کند—کمدی. اما او هرگز پاسخ داده است. او را متوقف سرگرم کننده مکالمه با من... این بود " آیا شما را برآورده قهرمانان حاضر است."

یکی دیگر از کمدین جیل* اولین تعامل با d'elia در دسامبر 21, 2011. او فقط نقل مکان کرد و به L. A. و توییتی در او. او DM نمايد او پاسخ سریع. روز بعد او به دنبال. اول: "سلام." سپس ایمیل خود را: "Deliachris@gmail.com." او 19 در آن زمان. در طول هفته بعد جیل گفت: آنها ایمیل فرستاده شده بسیار شبیه به دیگر زنان توصیف کرده اند. از او پرسید: برای عکس; او گفت: هیچ. "او از من خواست به بیش از آمده و گفت: "کجا هستند شما بیایید از'" جیل گفت.

هفته دوم ژانویه d'elia دعوت جیل به خانه اش در شرمن اوکس. او رفت اما وجود دارد در اواخر و تا به حال مشکل باز کردن درب. "من فقط به یاد داشته باشید او آنقدر دیوانه در من است که من نمی توانستم در," او گفت:. "این بود که ما برای اولین بار چهره به چهره تعامل هفته پس از پیام کوتاه. انرژی خود را فقط بسیار تاریک و ترسناک است." زمانی که جیل گفت d'elia او باکره نگرش او گفته تغییر کرده است. "او خیلی هیجان زده و گفت:" اگر ما تا به حال رابطه جنسی, این امر احتمالا مثل شما صدمه دیده است.' من گفتم: "من نمی دانم. من یک باکره.' سپس من درست کردم واقعا می ترسم و ناراحت کننده است."

تفاهم بدتر از آن وجود دارد. D'elia گفت که گفته جیل او گرفته بود ناشناس قرص در یک باشگاه کمدی. اما چندی بعد او ادعا می کند او را متهم و او را از drugging او. "پس از 30 دقیقه من چپ" او گفت:. روز بعد او پیامک برای عذرخواهی تماس او را "دختر شیرین است." آنها صحبت نمی کنم دوباره.

در طول زمان جیل بود ایمیل d'elia آنها مکاتبه در آدرس deliachris@gmail.com. اما در میان تصاویری که ظاهر شده اند و در چند تا از پیام های ارائه شده به The Daily Beast, دیگر زنان به او رسید در ایمیل های مختلف chrisdelia@rocketmail.com. "چیزی که هست" جیل گفت. "کسانی که در سال 2014 و این [ایمیل تبادل] در 2011-2012. آنچه من می خواهم به دانستن است—چه مدت است که او انجام شده است این ؟ و چگونه بسیاری از ایمیل های او انجام شده است این؟"

"او پرسید: برای عکس; او گفت: هیچ. او از من خواست به بیش از آمده و گفت: "کجا هستند شما بیایید بیرون.'"

این سخت است برای گفتن که d'elia خود را آغاز کرد ادعا پیام ولگردی و قانونی شکنی. اما یکی از زنان که صحبت به The Daily Beast بود در تماس با d'elia حتی زودتر از جیل و پس از آن دوباره دو سال بعد. در سال دخالت او گفت: او رویکرد خود را تغییر و تبدیل شد تهاجمی تر. اولین تعامل آمد و در مارس 2011 پس از سارا*, سپس 19 ساله روزنامه نگار از جنوب فلوریدا تصادفا برخی از فیلم ها از d'elia انجام در کارخانه خنده. او توییتی در او گفت که او "خندهدار" است.

در آن زمان d'elia به مراتب کمتر معروف است. او اقدام شده است آنجا که در اوایل سال 1996 اما تا به حال آغاز شده ایستاده تا سال 2006. در سال 2011 d'elia تور غالبا در یکی از مصاحبه او ادعا می کند به انجام 430 نشان می دهد در سال 2010—اما تا به حال فقط گل برک آوت خود را نقش بر شکوه خیرگیو تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است به نظر می رسد در Workaholics.

"سپس او واقعا بزرگ" سارا گفت: و که آمد در سراسر. خود پیام های گاه به گاه. او به او گفت که به او اجازه می دانم که اگر او به شهر آمد. در نهایت, چت پژمرده. اما زمانی که آنها دوباره در Instagram دو سال بعد او گفت: جو متفاوت بود. "او شروع به گرفتن تعداد زیادی بیشتر بی باک—درخواست برای عکس, تلاش برای ملاقات. هنگامی که او را به نشان می دهد در Ft. Lauderdale, او خواهد گفت كه چرا شما بیا به اتاق من ؟ " و "بیا به من نشان می دهد من به شما بلیط VIP شما می توانید اقامت در هتل' به نوع فریب مرا به خود را نشان می دهد."

درخواست برای عکس ثابت سارا گفت: اما او هرگز سرگرم آن است. در نهایت او با ارسال یک عکس از برابر او بازوی قاب به مانند یک لب به لب. "او آنقدر دیوانه," او گفت: "تماس با من" شما احمق, سگ ماده, شما, احمق, کس, [درخواست] چرا شما این کار را?'"

اگر d'elia شده بود و پیام های طرفداران در اوایل سال 2011 این شایعه برای اولین بار به نظر می رسد آنلاین در سال 2013. که ماه دسامبر d'elia برگزار ق از من بپرسید هر چیزی—سایت انجمن برای پرسش و پاسخ به عنوان. یک کاربر به نام u/DaywomanND پرسید: "آیا شما DM دختران تصادفی در توییتر ذکر است که شما به آنها ایمیل برای سرگرمی ؟ از آنجا که شما انجام داده ام که به من. دو بار."

"در واقع او می کند.......," یک حساب کاربری به نام u/michthebitch نوشت "آیا آن را به یکی از دوستانم در غرب ویرجینیا....مانند wut."

"HAHA او کاملا کند که!!!!" نوشت: u/twinsicle. "می توانم تایید می کنند – من می دانم که یک دختر است که به قلاب تا w/او یک زن و شوهر از بار (من فکر می کنم آن را هنوز هم در رفتن) و شروع آن را از طریق توییتر."

شایعه شده دور در مصاحبه با d'elia, دوستان, نه به ذکر است بی پایان کنایه از مردی که خودش را. این هم یکی دیگر از سیگنال افزایش به تازگی به عنوان دو ماه پیش زمانی که u/MmmmmmMinty ارسال شده پس از حذف موضوع به r/ChrisDelia subreddit با عنوان "d'elia را نامزد نیاز به دانستن این است." آن را بخوانید:

دلیا تا خصوصی حساب اسنپ چت است که با استفاده از او به صحبت می کنند و در نهایت قلاب تا با زنان دیگر در جاده ها و به صورت محلی. او نه بگویید زنان در مورد رابطه او و یا او را از بارداری تا شد اخبار عمومی. من نمی توانم ارائه رسید برای شما, اما من می تواند ارائه رسید به او. رفتار خود را متوقف کرده و با آنها تعامل داشته باشد. پدر/مادر, فتیش, فوق العاده غالب و خصوصی خود را ضربه محکم و ناگهانی نام Chank.

زمانی که فشار بر او واجب تر است. "او بلند بنفش ناخن و دوست دارد در حالی که شما خراش توپ خود را," او نوشت. "او غالب است. او مساوی طلب اما او ترجیح خانم که نگاه واقعا جوان (با نام مستعار من او, 2000 دیگر سگ من مطمئن هستم)...او زندگی می کند در تلفن خود و احتمالا دیده می شود این [sic]."

در این پست MeToo چشم انداز اتهامات علیه d'elia منحصر به فرد در هر دو سرعت و مقیاس پاسخ—بسیاری از دختران تا به حال داستان های بسیاری تا به حال تصاویر. عواقب غیر ممکن بود برای جدا کردن از d'elia اینترنت سواد از این واقعیت است که او بسیار پرکار در رسانه های اجتماعی و مخاطبان خود مطرح شد در آن. آنها در ابتدا به پاسخ آنلاین; که در آن هر چرخه آغاز شده است. آنها تا به حال رسید. "دختران عشق chiming" به عنوان d'elia قرار داده و آن را در نر سفید. سیاه, طنز,, "هیچ کس دوست دارد صدا می کند در بیش از یک دختر است."

* نه نام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن