Chris Hayes, انتقاد شدید کومو و د Blasio برای تلاش به "Gaslight عمومی' در پلیس ضرب و شتم معترضان

MSNBC میزبان Chris Hayes در زمان نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio و فرماندار نیویورک اندرو کومو به کار در

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

MSNBC میزبان Chris Hayes در زمان نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio و فرماندار نیویورک اندرو کومو به کار در پنج شنبه شب به دروغ ادعا می کنند که پلیس نیویورک نشده بود مورد ضرب و شتم معترضان با وجود شواهد تصویری به خلاف.

در روزهای اخیر چند فیلم ظاهر شده اند در رسانه های اجتماعی نشان NYPD افسران خیلی بزرگ مسالمت آمیز معترضان با باتوم از جمله "هولناک" ویروسی کلیپ سه افسر bludgeoning یک دوچرخه سوار در شب چهارشنبه. دومی تصویری باعث هتک حرمت—به جز از فرماندار و شهردار.

و اشاره کرد که یکشنبه شب در نیویورک در اعتراض به جورج فلوید مرگ تفویض به خشونت به دلیل "NYPD شروع به ضرب و شتم مردم" هایس در ادامه به برجسته کردن حوادث چند اسیر در تصویری توسط معترضان و روزنامه نگاران.

"در واقع مدافع عمومی شهر نیویورک Jumaane ویلیامز در حال حاضر در اعتراض و زندگی-جریان," او گفت:. "یک نیویورک تایمز گزارش شد و به دنبال جمعیت و مستند از تظاهرات مسالمت آمیز در مارس بروکلین."

پس از خواندن از یک خبرنگار را شرح پلیس افزایش خشونت و ضرب و شتم چند معترضان به MSNBC میزبان مورد کومو و د Blasio نه تنها برای دست سنگین تاکتیک اما دروغ گفتن به مردم در مورد آنها.

"شهردار نیویورک, شهرستان و فرماندار ایالت نیویورک رفت و قبل از اینکه خبرنگاران به gaslight عمومی همه ما را به باور که ما نمی دیدن آنچه که همه ما را دیدم" او بانگ زد. "که شاهدان در حال گفتن حقیقت در مورد پلیس ضرب و شتم معترضان با باتوم."

این MSNBC ستاره رفت به بازی کلیپ ها از شهردار نیویورک ادعا او را ندیده است هیچ فیلم خشونت پلیس به سمت تظاهرکنندگان و کومو در نظر گرفتن umbrage در پیشنهاد که ماموران را انجام دهید که.

"یک افسر پلیس کار خود را انجام آیا شما فکر می کنم وجود دارد هر گونه معقول افسر پلیس که معتقد است کار خود را bludgeoning مسالمت آمیز فرد با باتوم?" کومو huffed. "شما آن را ببینید که در نوع خود از آتش زا و بلاغت است که یک واقعیت است. آن را حتی یک نظر. که بیش از حد حزبی لفظی حمله. که یک hyperpartisan لفظی حمله. پلیس آمار مسالمت آمیز معترضان با باتوم و بدون هیچ دلیل. که یک واقعیت است. آنها که نمی کنند."

یک خشم هیز retorted به کومو: "خوب این یک واقعیت است. آن است که بسیار به واقعیت است."

او پس از رفتن به نشان می دهد بیشتر فیلم از پلیس سلب کردن معترضان قبل از صدایی یک آخر توجه داشته باشید.

"اگر این است آنچه در آن مانند به نظر می رسد و بر اساس چشم شاهد حساب آن مطمئن به نظر می رسد آن چه آن را مانند به نظر می رسد وجود دارد باید عواقب برای افسران پلیس و مردم است که فرمان و سرپرست آنها" هیز به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن