کریس والاس کوره استیو Mnuchin در " گلگون پیش بینی ها از بهبود سریع اقتصادی

فاکس نیوز یکشنبه لنگر Chris Wallace فشرده وزیر خزانه داری استیو Mnuchin خود را بیش از حد خوش بینانه چشم انداز

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

فاکس نیوز یکشنبه لنگر Chris Wallace فشرده وزیر خزانه داری استیو Mnuchin خود را بیش از حد خوش بینانه چشم انداز اقتصاد در نیمه دوم سال به طور مستقیم درخواست Mnuchin روز یکشنبه اگر خود را در "گلگون پیش بینی" بر تر در انتخابات ریاست جمهوری به جای واقعیت.

بحث مارس ویرانگر شغل گزارش داده است که شاهد بیکاری شکل پریدن به حدود 15 درصد والاس لگد کردن او یکشنبه در مصاحبه با Mnuchin توسط ذکر است که اعداد را منعکس نمی کند هفت میلیون شغل از دست رفته از اواسط ماه مارس و یا میلیون ها نفر از آمریکایی ها که بیکار هستند و نه به دنبال کار.

"پس آقای وزیر چه واقعی نرخ بیکاری در ایالات متحده به عنوان ما صحبت امروز؟" والاس پرسید.

"این بسیار تعداد زیادی از" Mnuchin پاسخ تا حد زیادی نادیده گرفتن سوال. "اینها تعداد زیادی از آنجا که اقتصاد خوب بود و نه این تعداد زیادی از آنجا که ما تعطیل اقتصاد و من فقط برجسته و بزرگترین جزء از این در سفر و خرده فروشی و اوقات فراغت و نه تعجب—ما بسته بخش عمده ای از اقتصاد است."

والاس مصمم چرخد و دوباره به سوال اصلی و اشاره کرد که او احساس می کند مهم این است که برای مقابله با "اعداد حقیقی" در بیکاری است.

"نیست ما صحبت کردن در نزدیک به 25 درصد در این نقطه است که 'رکود' محله?"

"اداره آمار کار می گوید تعداد واقعی که شامل افرادی که به دنبال کار است 22.8 درصد" کهنه فاکس لنگر اضافه شده است. "که شامل نمی شود...هفت میلیون نفر از مردم که از دست داده اند شغل خود را پس از آن. نیست ما صحبت کردن در نزدیک به 25 درصد در این نقطه است که 'رکود' محله?"

در حالی که اذعان کرد که این کشور "می تواند" دچار یک رکود بزرگ-مانند سناریو Mnuchin تصریح کرد که اقتصاد عمد بسته به علت بیماری همه گیر کوروناویروس که به سرعت بازگشایی کسب و کار می تواند به بهبود سریع.

"ما بسیار با تمرکز بر بازسازی این اقتصاد" وزیر خزانه داری خود ادامه داد. "به همین دلیل ما در حال تمرکز بر روی بازسازی این اقتصاد است. ما باید بهتر از سه ماهه سوم سال ما بهتر از سه ماهه چهارم و سال آینده است برای رفتن به یک سال بزرگ."

فاکس نیوز میزبان بار دیگر تحت فشار قرار دادند در این زمان اشاره کرد که در حالی که هر دو Mnuchin رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده اند که اقتصاد خواهد آمد "خروش دوباره" تعدادی از علائم نشان می دهد که از آن خواهد شد بسیار آهسته تر از آنچه هستید نشان می دهد.

"سوال خود را خوشبو پیش بینی بر اساس واقعیت های اقتصادی و یا نوامبر انتخابات؟" والاس خواسته پس از اشاره به دفتر بودجه کنگره به طرح نرخ بیکاری هنوز هم نزدیک به 10 درصد در سال آینده است.

"من شماره نمی گلگون" Mnuchin کردند. "من گفته ام ما در حال رفتن به بسیار بد سه ماهه دوم و پس از آن من فکر می کنم شما در حال رفتن به یک جستن به عقب از پایین نبوده است."

در همان زمان وزیر ادعا کرد هیچ یک از مدل های اقتصادی می تواند پیش بینی کند چه اتفاقی می افتد زمانی که یک اقتصاد تعطیل است به دلایل پزشکی اضافه کرد که شخصی خود را پیش بینی و بر اساس نرخ بازگشایی اقتصاد و فرض است که یک واکسن تهیه شود تا پایان سال است.

Mnuchin نبود تنها برگ برنده دولت رسمی که زده خوش بینانه تن در یکشنبه اخبار را نشان می دهد. در ظاهر در ABC هفته, کاخ سفید, مشاور اقتصادی لری Kudlow گفت "بارقه امید" در افتضاح بیکاری اعداد در حالی که همچنین پیش بینی سریع bounceback برای اقتصاد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب