کریس والاس مدارس مغلوب ساختن پیشی جستن در ماسک بایدن در گرم فاکس نیوز مصاحبه

"ما در مورد همه چیز," کریس والاس گفته فاکس نیوز لنگر لایحه Hemmer در بعد از ظهر جمعه پیش نمایش اولین نشست با ر

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

"ما در مورد همه چیز," کریس والاس گفته فاکس نیوز لنگر لایحه Hemmer در بعد از ظهر جمعه پیش نمایش اولین نشست با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نزدیک به دو سال است.

مصاحبه کامل را در فاکس نیوز یکشنبه این هفته, اما دو کلیپ های کوتاه منتشر شده در پیشبرد نشان می دهد که چگونه ستیز آن وعده داده می شود.

نشسته آنچه به نظر می رسد کمتر از شش فوت از هم جدا والاس خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن اگر او حسرت پوشیدن یک ماسک در زودتر از این آخر هفته گذشته. "CDC می گوید اگر هر کس عینک ماسک برای چهار تا شش هفته ما می توانید از این تحت کنترل" میزبان گفت: از COVID-19 همه گیر است که در حال حاضر بیش از ادعا 135,000 آمریکا زندگی می کند. "آیا شما در نظر بگیرید یک ملی دستور که مردم نیاز به پوشیدن ماسک?"

"من می خواهم مردم به برخی آزادی" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد. "و من اعتقاد ندارم که هیچ. من باور نمی کنم در این بیانیه که اگر هر کس عینک, ماسک, همه چیز از بین می رود."

"سلام دکتر Fauci گفت: آیا پوشیدن ماسک. ما جراح عمومی فوق العاده مرد گفت: آیا پوشیدن یک ماسک" رئیس جمهور ادامه داد: با استناد به ماه-پیر راهنمایی که به روز شده است در حال حاضر که بیشتر شناخته شده است در مورد اینکه چگونه این ویروس گسترش می یابد. "همه بود گفت: آیا پوشیدن یک ماسک و همه از ناگهانی همه رو به پوشیدن ماسک." بدون توضیح او افزود: "همانطور که می دانید ماسک باعث مشکلات بیش از حد."

"که گفت: من معتقد به ماسک" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ظاهرا به تناقض خود را. "من فکر می کنم ماسک خوب هستند."

در بخش دیگری از این مصاحبه تهمت شد مشخصه ناراحت زمانی که والاس واقعیت-بررسی او در مورد حریف خود جو بایدن سیاست نسخه در پلیس. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که بایدن "می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" والاس او را قطع کرد گفت: "آقا او نیست."

"برویم!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به دنبال در اطراف برای کمک از کارکنان خود را. "من منشور لطفا."

صحبت به Hemmer در مورد مصاحبه والاس توضیح داد که آنچه به دنبال آن بود که "بسیار جالب و ارز" که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن به حال کارکنان خود را به پیدا کردن نکات برجسته از جمع و جور بین بایدن و برنی ساندرز.

"و او را از طریق آن رفت و متوجه شد که بسیاری از چیزهایی که او در اعتراض به, که بایدن موافقت کرده است به" والاس گفت: "اما نمی تواند پیدا کردن هر گونه نشانه ای—از آنجا که وجود ندارد—که جو بایدن به دنبال پال خواستار قطع بودجه دولت و لغو پلیس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن