کریس والاس به مغلوب ساختن پیشی جستن: آزمون شناختی 'سخت ترین تست شامل شناسایی یک فیل

فاکس نیوز لنگر کریس والاس در بر داشت خود را گرفتار در یک عجیب و غریب و عجیب و غریب, مناظره با رییس جمهور و دون

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

فاکس نیوز لنگر کریس والاس در بر داشت خود را گرفتار در یک عجیب و غریب و عجیب و غریب, مناظره با رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از رئيس جمهور در آزمون شناختی می بالد و اشاره کرد که چگونه آسان تست شده است و یکی از سوالات صرفا می پرسد یادداشت برداری برای شناسایی یک تصویر از یک فیل.

صحبت به رادیو فردا میزبان و محرم نزدیک Sean Hannity در اوایل این ماه رئیس جمهور bragged که والتر رید پزشکان "بسیار شگفت زده" که او به تازگی "aced" یک آزمون شناختی و دعوت از معاون رئیس جمهور جو بایدن به همان امتحان است.

"آنها گفت:" این یک چیز باور نکردنی. به ندرت کسی انجام آنچه شما را فقط,' مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Hannity در جولای 9. "اما [بایدن] باید که همان آزمون است."

در یک زمان و گرم در مصاحبه با والاس که پخش شده شنبه برگ برنده اولین شکایت در مورد همه "جعلی نظرسنجی" که بایدن مسلط قبل از در نظر گرفتن برخی از عکس در presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد را حدت ذهنی—مورد علاقه در خط حمله جمهوریخواهان و محافظه کاران است.

"بایدن نمی توانید دو جمله با هم" او بانگ زد. "آنها فرمان او را. او می رود تا او تکرار آنها از او سوال. او می خواند یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته و سپس او را به زير زمين."

والاس در ضمن در زمان این فرصت را به طور مستقیم بپرسید مغلوب ساختن پیشی جستن: "این است که جو بایدن و سالخورده?"

مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار او "نمی خواهم بگویم که" اما به جای نه گفتن "او را صالح به رئیس جمهور بود" و اضافه کرد که بایدن "حتی نمی دانم او زنده است" در حالی که تکرار ادعای خود را که سابق veep هرگز برگ زیرزمین.

روباه تنها میزبان نشان داد اخیر فاکس نیوز نظرسنجی که نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها احساس می کنند که بایدن بیشتر ذهنی مناسب از رئیس جمهور باعث تهمت به یک بار دیگر به رخ کشیدن در مورد شناختی نتایج آزمون.

"اجازه بدهید با یک آزمون در حال حاضر" او نعره میکشید. "اجازه دهید به پایین جو و من را به آزمون. به او اجازه دهید نگاهی به آزمون همان است که من در زمان."

والاس شروع به پریدن کرد به یاد داشته باشید که او شخصا در زمان آزمون پس از مغلوب ساختن پیشی جستن او گفت: "aced" آن اشاره به این که "این سخت ترین آزمون است."

"آنها یک تصویر و آن می گوید:" آنچه را که "و آن را یک فیل" والاس اضافه شده در حالی که پخش یک تصویر از صفحه تست می باشد.

"هیچ هیچ هیچ" مغلوب ساختن پیشی جستن فریاد زد و برگشت. "شما می بینید که همه ارائه اطلاعات نادرست است."

پس از جانبازان فاکس لنگر گفت: این چیزی است که از آزمون نشان می دهد در وب مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره شکایت کرده است که والاس بود بد نمایش دادن امتحان است.

"چند سوال اول بسیار آسان است اما من شرط می بندم شما نمی تواند حتی در پاسخ به پنج سوال" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد. "من شرط می بندم شما نمی تواند آنها بسیار سخت گذشته پنج پرسش است."

والاس برای خود توضیح داد که یکی دیگر از سوال این بود که "تعداد از 100 توسط هفت" به سرعت اطلاع رسانی به رئیس جمهور این است که گام اول بود و شماره 93.

"شما نمی تواند پاسخ بسیاری از سوالات" یک مصمم مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد. "من به شما این تست من می خواهم به آن را بدهد. من به شما تضمین می کنند که جو بایدن نمی تواند به این سوالات پاسخ دهد. من جواب تمام سوال 35 به درستی!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن