مسیحی کلمن: جهان 100m قهرمان معلق بیش از دست رفته تست مواد مخدر

دو و میدانی یکپارچگی واحد تایید کرده است تعلیق موقت برای مسیحی کلمن پس از او از دست رفته سه تست مواد مخدر در 1

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

دو و میدانی یکپارچگی واحد تایید کرده است تعلیق موقت برای مسیحی کلمن پس از او از دست رفته سه تست مواد مخدر در 12 ماه. آمریکا قهرمان دو سرعت می تواند در حال حاضر از دست بازی های المپیک توکیو در سال 2021.

حاکم مردانه 100 متر قهرمان جهان مسیحی کلمن بود موقت به حالت تعلیق از دو و میدانی روز چهارشنبه پس از از دست رفته یک تست مواد مخدر را دو و میدانی یکپارچگی واحد (AIU) گفت.

در یک صدای جیر جیر AIU گفت: آن را تا به حال اجرا "تعلیق موقت در برابر کلمن مسیحی ایالات متحده آمریکا برای نگهداری شکست نقض جهانی دو و میدانی مبارزه با دوپینگ قوانین است."

کلمن, 24 دقیق خود را از دست رفته آخرین آزمون در روز سه شنبه در یک پست طولانی در حساب توییتر خود را. او اعتراف کرد در دسامبر 9 آزمون سوم خود تخلف بیش از یک دوره 12 ماهه. او همچنین از دست رفته آزمون در 16 ژانویه 2019 و مارس 26 2019.

کلمن اعتراض بی گناهی خود را در رسانه های اجتماعی ارسال: "من هرگز و هرگز استفاده از مکمل های افزایش عملکرد و یا مواد مخدر. من مایل به تست مواد مخدر هر روز برای بقیه زندگی حرفه ای من برای همه, من برای اثبات بی گناهی من."

علاقه به سرزمین طلا بیش از 100 متر در سال آینده المپیک اصرار یک تماس تلفنی از تست در حالی که او را خرید کریسمس می تواند مانع سوء تفاهم در مورد محل نگهداری او.

"من بیش از آماده و در دسترس برای تست و اگر من تا به حال یک تماس تلفنی من می تواند گرفته ام تست مواد مخدر و انجام شب من," او گفت:.

"من فقط آگاهی از این اقدام به تست مواد مخدر روز بعد در دسامبر 10th, 2019 توسط AIU وقتی که من این رو تلاش ناموفق گزارش از هیچ جا."

کلمن در حال حاضر ممنوع از رقابت در انتظار یک جلسه تحت جهانی دو و میدانی مبارزه با دوپینگ قوانین.

jsi/rt (AFP SID)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن