کریستی ارائه ویرایش مجموعه | یک سری از موضوعی مزایده آنلاین برای مه - ژوئن 2020

کریستی برنامه فقط آنلاین فروش همچنان به تکامل بیشتر یک سری از مزایده است که محل افزايش تاکید بر گفت و گو وجود

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

کریستی برنامه فقط آنلاین فروش همچنان به تکامل بیشتر یک سری از مزایده است که محل افزايش تاکید بر گفت و گو وجود دارد که بین اشیاء و آثار هنری هنرمندان و سازندگان. ارائه شده در درگیر شدن تم ها حراج فراهم می کند جمع با یک فرصت برای ادامه اکتشاف جهان از طریق هنر و آثار باستانی است که فراتر از محدودیت های یک دسته و یا یک تعریف لحظه ای در تاریخ است. این محدوده از فروش است که آثار توسعه از نقاشی به عنوان یک نوع به یک نظرسنجی از هنر است که حمل و نقل بیننده به یک زمان و مکان است.

آنلاین فروش نمایشگاه با عنوان هنر برای فصل ارائه خواهد شد بینش هنرمندان که ایجاد جواهرات – قابل حمل آثار هنری را که زینت بدن پوشنده لباس [در حال حاضر زندگی می کنند تا ژوئن 10]. از دفتر: هنر است که حمل و نقل [در حال حاضر زندگی می کنند تا زمانی که از 10 ژوئن] فراهم می کند مجموعه ای از کار را به فراتر از بیننده از زمان محیط خانه بیداری حس عجیب و غریب. دریافت به هنر! 20th Century فرار [28 مه–ژوئن 11] را جمع آوری آثار هنر مدرن و معاصر را پوشش دوره از سال 1900 تا به امروز با قیمت های مختلف از €100 به بیش از €100,000 از جمله هنرمندانی چون هانس Hartung نیکی دو سن Phalle هیروشی Sugimoto, Wilfredo لام Pierre-اگوست رنوار و Paul Delvaux.

چهره زمان: افراد در هنر از طریق سنین [2-23 ژوئن 2020] ارائه خواهد شد نمونه هایی از پرتره از 1st century AD به نیمه اول از 20th قرن ردیابی توسعه این ژانر با نگاه کردن به نقاشی و مجسمه نه تنها به عنوان یک ضبط نگهدار اما به عنوان یک جامعه شناختی مشاهده است. هنر از کوره: سرامیک در سراسر قرن [3-24 ژوئن] را نشان می دهد سرزندگی و متوسط و ارائه یک چشم انداز جهانی از, چگونه آن را توسعه یافته از 500 سال قبل از میلاد تا سال 2020 است. با الهام از طبیعت – هنرهای زیبا و تزئینی [3-19 ژوئن] ارائه می دهد یک شاعرانه سفر اختصاص داده شده به جهان طبیعی است.

مدرن کار می کند بر روی کاغذ و چاپ [15 ژوئن–1 ژوئیه] را متحد کار می کند بر روی کاغذ و چاپ, رسانه های, نمایشگاه وسعت از سبک های هنری از استادان مدرن از دهه 1880 به 1960s. تعریف شده توسط این نسخهها کار میکند با زیبایی مدرن را از ویژگی های نمونه های پابلو پیکاسو, مارک شاگال, Joan Miró و فرانسیس بیکن, در میان دیگران. دیالوگ: هنر مدرن و معاصر [26 ژوئن–ژوئیه 14] قرعه کشی خواهد شد و با هم یک گروه از کار است که نشان دهنده در حال انجام گفت و گو بین هنرمندان معاصر و پیشینیان خود. حراج خواهد شد تمرکز بر پاسخ هنری به دوره تغییر رادیکال در سراسر نسل و جغرافیا.

[i]اجازه دهید نور وجود داشته باشد [24 ژوئن–ژوئیه 14][/i] ارائه خواهد شد مجموعه ای از هنر و اشیاء است که نور را به خانه آیا عملا یا شاعرانه. اورکا! پیشرفت های علمی از 20th Century [24 ژوئن–ژوئیه 16 سال 2020] در حال حاضر خواهد شد یک سفر از طریق علمی و پیشرفت های تکنولوژیکی که باید تشکیل جهان مدرن و ذهن درخشان که پشت سر گذاردن آنها از جمله توماس ادیسون و آلبرت انیشتین و استفان هاوکینگ, در میان دیگران. Joie د vivre [30 ژوئن-17 جولای سال 2020] ارائه خواهد شد مجموعه ای از نقاشی های رنگارنگ و با این نسخهها کار بر روی کاغذ است که بیرون کشیدن روح از سن در تنظیم Riviera فرانسه. حتی در زمان بزرگ تاریخی آشفتگی و عدم اطمینان در زندگی و چشم انداز سوخت چندین نسل از هنرمندان اروپایی که زندگی و کار وجود دارد.

کریستی در حال حاضر مدرج فروش آنلاین با 83 فروش برنامه ریزی شده تا کنون این سال و بیشتر به آمده است (کریستی برگزار شد به همان تعداد در سراسر 2019). مشتریان موجود در حال حاضر آشنا با این پلت فرم - 64 درصد از تمام مشتریان جهانی خریداری و یا پیشنهاد آنلاین در سال 2019. پس از مستند 27 درصد از تمام خریداران حاضر شدند و مشتریان موجود در سنتی ما مزایده خریداری شده که در ما آنلاین کانال برای اولین بار.

فروش آنلاین نیز سخت در تلاش برای حمایت از ما خیریه تلاش. اندی وارهول: بهتر روز به تازگی بسته, ساخت $272,125 با درآمد حاصل برای حمایت از وارهول بنیاد تلاش برای ارائه کمک های اضطراری به هنرمندان سراسر ایالات متحده است. بالا بسیاری اندی وارهول خود-پرتره که به فروش می رسد برای $37,500. کریستی جهان فراتر از آن: خوب کتاب و نسخه های خطی آنلاین حراج در حال حاضر باز برای مناقصه تا 4 ژوئن و ارائه مجموعه ای از 12 نقاشی توسط آقا کوئنتین بلیک, عنوان, دوستان خیالی است که باید در خصوص ایجاد شده برای جمع آوری کمک برای تسکین خنده دار و نشان دادن خیالی همراهان مردم در انزوا ممکن است از خواب.

در کنار سرپرستی فروش آنلاین زنده مزایده نشات گرفته از لندن آمستردام و پاریس در حال حرکت آنلاین ارائه جمع با لحظات محوری در آشنا حراج تقویم. این شامل جمع آوری [در حال حاضر زندگی می تا 1 ژوئن 2020], Hommage à Arp: مجموعه ای از گرتا Stroeh [در حال حاضر زندگی می کنند از طریق 9 ژوئن 2020], پس از جنگ و معاصر هنر آمستردام [2-18 ژوئن 2020], هنرمند به Woodblock: ژاپنی چاپ [11-18 ژوئن 2020] و هنر هند: خدایان آسمانی و زمینی لذت [4-25 ژوئن 2020].

کریستی پاریس زندگی می کنند و فروش را آغاز کرده اند که امروز دوباره با جمع آوری: لو only rolls royce فرانسه, حراج, به دنبال کتاب ها و نسخه های خطی و قدیمی استاد نقاشی در 27 مه. فروش زنده در ادامه در پاریس با آثار بر روی کاغذ [3 ژوئن] هایلایت شده توسط نادر کار توسط Louis Anquetin و همچنین امپرسیونیست و مدرن هنر فروش [4 ژوئن]. ما خواهد بود با عامل با تمامی اقدامات لازم برای محافظت از بازدید کنندگان ما و کارکنان ما به شدت به دنبال دستورالعمل های رسمی.

حراج های جهانی تقویم به صورت آنلاین و زنده فروش را می توان در اینجا یافت نشد.

در مورد کریستی

کریستی پیشرو در جهان هنر, کسب و کار تا به حال حراج فروش در نیمه اول سال 2019 که بالغ £2.2 میلیارد / $2.8 میلیارد دلار است. کریستی یک نام است و جایی که صحبت از هنر فوق العاده ای نظیر خدمات و تخصص های بین المللی. کریستی ارائه می دهد حدود 350 مزایده سالانه در بیش از 80 دسته بندی و از جمله تمام زمینه های هنرهای زیبا و تزئینی, جواهرات عکس, کلکسیون, شراب, و بیشتر. محدوده قیمت از $200 به بیش از $100 میلیون. کریستی همچنین طولانی دارد و سابقه موفق انجام خصوصی فروش برای مشتریان خود در تمام دسته ها با تاکید بر پس از جنگ & معاصر امپرسیونیست و مدرن پیر کارشناسی ارشد و جواهرات و اشیای قیمتی.

به طور منظم در کنار فروش آنلاین کریستی یک حضور جهانی در 46 کشور جهان با 10 salerooms در سراسر جهان از جمله در لندن, نیویورک, پاریس, ژنو, میلان و آمستردام, دبی, زوریخ, هنگ کنگ و شانگهای.

*لطفا توجه داشته باشید هنگامی که به نقل از برآورد بالا که هزینه های دیگر اعمال خواهد شد علاوه بر چکش قیمت - نگاه کنید به بخش D از شرایط فروش در فروش کاتالوگ.

*برآورد شامل نمی شود خریدار حق بیمه. مجموع فروش در حال چکش قیمت به همراه خریدار حق بیمه و گزارش خالص از هزینه های قابل پرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن