کریستی برنده نه سال 2020 تلویزیون جوایز

کریستی امروز اعلام کرد که شش نفر از آن فیلم اعطا شده است نه جوایز در 41سنت سالانه تلویزیون جوایز از جمله جایزه

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

کریستی امروز اعلام کرد که شش نفر از آن فیلم اعطا شده است نه جوایز در 41سنت سالانه تلویزیون جوایز از جمله جایزه طلا برای جورج مایکل یبا مجموعه تصویری در کل مستند: فردی برای مارک محتوای دسته. تلویزیون جوایز افتخارات برتری در فیلم و تلویزیون در سراسر صفحه نمایش و قضاوت توسط رهبران تصویری از سیستم عامل های تلویزیون, پخش شبکه ها و شرکت های تولید.

امروز برندگان اطلاعیه کلاه از یک سال و جشن از سازندگان در سراسر جهان و در تمام صفحه نمایش. در ادامه از افتتاحیه فیلم و ویدئو غربالگری تور در فصل گذشته تلویزیون جوایز تور یک انتخاب تلویزیون برنده جایزه کار به لندن نیویورک, شهر آمستردام و تورنتو به اوج خود رسید با یک رویداد آنلاین. در این سال نیز شاهد ادامه داد: گسترش دسته بندی جدید بیشتر به جایزه اخیر ابتکار عمل برای بازسازی این افتخارات برای چند صفحه عصر. دسته بندی جدید شامل سرهمی مارک محتوا و گسترش اجتماعی تصویری و همهجانبه & Mixed Reality دسته ها در کنار دسته بندی جدید تجلیل کار مهمی در تاثیر اجتماعی و تنوع و شمول است.

سابرینا Dridje مدیر عامل از تلویزیون جوایز نظرات: "کریستی است هل دادن مرزهای به صورت تصویری و تلویزیون نوآوری و خلاقیت در زمانی که صنعت است و هر دو به سرعت در حال تغییر و به شدت تحت تاثیر بحران کنونی است. تم ما برای این فصل تلویزیون برندگان جایزه بگویید داستان بزرگ است که بازتابی واقعی از تنوع داستان های جامعه است که به طرز ماهرانه ای قادر به بگویید. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به آنها را جشن می گیرند و کسانی را که جهانی داستان به ما توجه است. این جایزه ادای احترام به استعداد و چشم انداز این سازندگان است."

امی Wexler مدیر ارشد بازاریابی افسر کریستی سخنان: "نه کریستی فیلم که به دست آورده اند تلویزیون جوایز در حال حاضر اقلام و مجموعه از سراسر طیف متنوعی از دسته ها هر کدام با منحصر به فرد خود داستان و تجدید نظر شود. در حال حاضر بیش از همیشه محتوای دیجیتال است به خصوص معنی دار و ما باید اجرا غنی سرمقاله استراتژی برای شرکت الهام بخش و آموزش هنر ما و جسم مخاطبان دوست داشتنی."

لیست کامل برنده شدن فیلم از کریستی در زیر آمده است:

جورج مایکل یبا مجموعه

  • 2020 تلویزیون جایزه طلا: عمومی-مستند: فردی برای مارک محتوا
  • 2020 تلویزیون جایزه برنز: صنایع دستی-کارگردانی مارک محتوا

عالی 'هنرمند سری,' اسکیت

  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: صنایع دستی-ویرایش مارک محتوا
  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: عمومی-مد و شیوه زندگی برای مارک محتوا

آلیس Temperley در عشق او از جواهرات هندی

  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: صنایع دستی-ویرایش مارک محتوا
  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: عمومی-مد و شیوه زندگی برای مارک محتوا

امبرتو Boccioni منحصر به فرد اشکال تداوم در فضا

  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: صنایع دستی-هنر جهت برای مارک محتوا

مایلز دیویس "ماه و ستاره' ترومپت

  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: عمومی-موسیقی برای مارک محتوا

دیلن لوئیس استودیو بازدید

  • 2020 تلویزیون جایزه نقره: عمومی-مستند: فردی برای مارک محتوا

در مورد کریستی

کریستی پیشرو در جهان هنر, کسب و کار تا به حال حراج فروش در نیمه اول سال 2019 که بالغ £2.2 میلیارد / $2.8 میلیارد دلار است. کریستی یک نام است و جایی که صحبت از هنر فوق العاده ای نظیر خدمات و تخصص های بین المللی. کریستی ارائه می دهد حدود 350 مزایده سالانه در بیش از 80 دسته بندی و از جمله تمام زمینه های هنرهای زیبا و تزئینی, جواهرات عکس, کلکسیون, شراب, و بیشتر. محدوده قیمت از $200 به بیش از $100 میلیون. کریستی همچنین طولانی دارد و سابقه موفق انجام خصوصی فروش برای مشتریان خود در تمام دسته ها با تاکید بر پس از جنگ & معاصر امپرسیونیست و مدرن پیر کارشناسی ارشد و جواهرات و اشیای قیمتی.

به طور منظم در کنار فروش آنلاین کریستی یک حضور جهانی در 46 کشور جهان با 10 salerooms در سراسر جهان از جمله در لندن, نیویورک, پاریس, ژنو, میلان و آمستردام, دبی, زوریخ, هنگ کنگ و شانگهای.

*لطفا توجه داشته باشید هنگامی که به نقل از برآورد بالا که هزینه های دیگر اعمال خواهد شد علاوه بر چکش قیمت - نگاه کنید به بخش D از شرایط فروش در فروش کاتالوگ.

*برآورد شامل نمی شود خریدار حق بیمه. مجموع فروش در حال چکش قیمت به همراه خریدار حق بیمه و گزارش خالص از هزینه های قابل پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب