کریستف Valorge است که منصوب رئیس مسئول فنی از Thales Alenia Space

Thales Alenia Space یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%) دارای منصوب کریستف Valorge به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

Thales Alenia Space یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%) دارای منصوب کریستف Valorge به عنوان رئیس مسئول فنی موثر در مارس 1st, 2020. او موفق به پاتریک Mauté که بازنشسته می شوند.

کریستف Valorge شده است مدیر R&D و محصول سیاست در Thales Alenia Space در تولوز پس از سال 2016. او طولانی دارد و پیشینه ثابت در فضا میباشد. برگزاری درجه از Ecole Polytechnique (1987) و Sup'Aero مهندسی هوانوردی مدرسه (1989), Christophe Valorge شروع به کار خود را در سال 1989 به عنوان یک مهندس در CNES فرانسه آژانس فضایی. او پیشنهاد شد به های مختلف مدیریت از مشاور در ویژگی های سیاست در سال 2005 به نقش معاون علمی کامپیوتر و تصویربرداری در سال 2008 و معاون مداری پروژه در سال 2011.

در مورد THALES ALENIA SPACE
نقاشی بر روی بیش از 40 سال تجربه و یک ترکیب منحصر به فرد از مهارت ها و تخصص ها و فرهنگ های Thales Alenia Space ارائه راه حل مقرون به صرفه برای ارتباطات راه دور, کنترل, زمین, مشاهده, مدیریت زیست محیطی اکتشاف و علم مداری زیرساخت. دولت و بخش خصوصی به طور یکسان در تعداد Thales Alenia Space برای طراحی های ماهواره ای-سیستم های مبتنی بر که در هر زمان قابلیت اتصال و موقعیت یابی نظارت بر سیاره ما بهبود مدیریت منابع و کاوش ما از منظومه خورشیدی و فراتر از آن. Thales Alenia Space می بیند فضا به عنوان یک افق های جدید برای کمک به ساخت بهتر و پایدار تر زندگی بر روی زمین است. یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%), Thales Alenia Space نیز تیم با Telespazio به شکل شرکت های پدر و مادر' فضا داد که ارائه می دهد طیف کاملی از خدمات است. Thales Alenia Space نوشته شده تثبیت درآمد حدود 2.15 میلیارد یورو در سال 2019 است و در اطراف 7,700 کارکنان در نه کشور. www.thalesaleniaspace.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن