چاک تاد معذرت خواهی برای پخش گمراه کننده لایحه Barr کلیپ Edit: "بسیار متاسفم که اشتباه'

MSNBC لنگر چاک تاد در جمعه عذرخواهی برای یکشنبه تفسیر در یک ویرایش کلیپ دادستان کل لایحه Barr که موجب خشم و در

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

MSNBC لنگر چاک تاد در جمعه عذرخواهی برای یکشنبه تفسیر در یک ویرایش کلیپ دادستان کل لایحه Barr که موجب خشم و درخواست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تماس او را به اخراج می شود گفت این یک "اشتباه" او آرزو او "ساخته نشده بود."

در طی یک میزگرد در این آخر هفته گذشته پخش از ملاقات با مطبوعاتتاد پخش یک کلیپ کوتاه از Barr رادیو فردا مصاحبه در وزارت دادگستری انداختن اتهامات سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین. بخشی که نشان داده شد برجسته Barr وقتی پرسید که چگونه تاریخچه را قاضی تصمیم خود گفت: "تاریخ نوشته شده است برنده پس از آن تا حد زیادی بستگی به این دارد که نوشتن تاریخ است."

تاد واکنش نشان داد و در آن زمان با بیان شوک است که دادستان کل را ندارد که در مورد او در حمایت از حاکمیت قانون و به طور موثر اعتراف به این که "این یک سیاسی کار است." این دیدار با مطبوعات میزبان شد و به سرعت به نام در توییتر توسط DOJ سخنگوی كه به ذکر است که این کلیپ به پایان رسید درست قبل از بار گفت که او احساس تصمیم قانونی بود.

"خوب, تاریخچه نوشته شده توسط برنده" Barr ادامه داد: در طول مصاحبه کامل کلیپ. "پس از آن تا حد زیادی بستگی به این دارد که نوشتن تاریخ است. اما من فکر می کنم منصفانه در تاریخ می گویند این یک تصمیم خوب به دلیل آن را تایید قانون آن را تایید استانداردهای وزارت دادگستری و آن undid چه بی عدالتی است."

تاد در نهایت هدف گسترده انتقاد تا حد زیادی از سمت راست بیش از سخنان خود و ویرایش ویدئو که پخش شد. آن را نمیگیرد طولانی برای آن به حباب بالا به رئیس جمهور که خواستار آن شدند که NBC News آتش "چشمان خواب آلود" تاد.

در روز سه شنبه پخش از MTP روزانه, تاد گفت: او می خواست به "یک لحظه" برای رسیدگی به این وضعیت است. گذاشتن درپوش جزئیات و تاکید بر کامل اظهارات تاد گذاشته برخی از سرزنش در اخبار CBS آمریکا قبل از عذرخواهی برای خود اشتباه است.

"در حال حاضر ما نمی, ویرایش, که," او گفت:. "که ما ویرایش کنید. ما را شامل نمی شود زیرا ما تنها شاهد کوتاه تر از دو کلیپ که فردا هم هوا."

و اضافه کرد که آنها باید "نگاه هر دو و برای بررسی یک متن کامل," تاد گفت: این یک "اشتباه است که من آرزو می کنم ما ساخته نشده بود و من آرزو می کنم من تا به حال ساخته شده است."

"بخش دوم از دادستان کل جواب را قرار داده و آن را در چارچوب مناسب," او به این نتیجه رسیدند. "تا به حال ما دیده می شود که بخشی از CBS مصاحبه من را قاب گفتگو, راه, من, و من به وضوح متاسفم که اشتباه است. ما در تلاش برای انجام بهتر جلو می رویم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن