کلیسای ساینتولوژی دریافت Coronavirus کوچک Biz وام از مغلوب ساختن پیشی جستن Admin

کلیسای ساینتولوژی مشهور برای آن سایه آیین و مشهور پیروان دریافت صدها هزار دلار در دولت مورد حمایت coronavirus

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

کلیسای ساینتولوژی مشهور برای آن سایه آیین و مشهور پیروان دریافت صدها هزار دلار در دولت مورد حمایت coronavirus امداد.

ساینتولوژی شعبه در نیویورک واشنگتن و بل ایر فلوریدا دریافت وام کسب و کار کوچک از 150.000 دلار به $300,000 با توجه به یک لیست کامل از دریافت کنندگان منتشر شده توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده.

سه کلیسا در میان دهها هزار نفر از مساجد و کنیسه ها و دیگر نهادهای مذهبی برای دریافت بخشایش وام به عنوان بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت 2 تریلیون دلار مراقبت در عمل طراحی شده برای تسکین اقتصادی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

لیست سازمان های مذهبی برای دریافت وام به شدت اریب نسبت به کلیساهای مسیحی با توجه به رویترز تجزیه و تحلیل. سازمان های مذهبی اختصاص حداقل 1 میلیون از 51.1 میلیون شغل حفاظت شده توسط $660 میلیارد برنامه.

مانند سایر کسب و کارهای کوچک در تلاش برای پرداخت صورتحساب و حفظ کارکنان در حقوق و دستمزد, غیر انتفاعی, کلیساها واجد شرایط برای PPP وام اگر آنها تا به حال کمتر از 500 کارمند است. وام نوشته شده است اگر این پول صرف هزینه های واجد شرایط و کارکنان حفظ می شوند.

به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده داده کلیسای ساینتولوژی برای ماموریت بل ایر گفت: آن PPP وام ذخیره شده 13 شغل در حالی که کلیسای ساینتولوژی از نیویورک گفت: وام خود را کمک به حفظ 10 شغل. اما موسس کلیسای ساینتولوژی از واشنگتن گفت: آن ذخیره شده بدون شغل.

بحث کلیسا مستقر در هالیوود و حمایت توسط وبلاگ مانند تام کروز و جان تراولتا است به ارزش حدود $1.75 میلیارد دلار با اکثریت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با توجه به این ساینتولوژی پول پروژهیک وبلاگ اجرا شده توسط جفری آگوستین همسر سابق Scientologist. او برآورد درآمد سالانه به حدود 200 میلیون دلار.

کلیسا دارای ده ها تن از خواص در سراسر جهان از جمله ملک به ارزش یک گزارش از 400 میلیون دلار در لس آنجلس. در ویکی فلوریدا—به اصطلاح معنوی دفتر مرکزی—مالیات-معاف کلیسا دارای 60 خواص به ارزش یک گزارش $168 میلیون دلار است.

با مشخصات بالا سابق Scientologist Leah Remini ادعا در سریال کلیسا نیاز به حداقل ده یک از 250.000 دلار است.

در میان کلیساهای دیگر برای دریافت PPP وام شد اولین کلیسای باپتیست دالاس یک megachurch که کشیش است و نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها دریافت بخشایش وام به ارزش 2 میلیون دلار به 5 میلیون دلار.

کلیسای کاتولیک سازمان تخمین زده است که 9,000 کلیساهای کاتولیک دریافت وام در حالی که یهودی فدراسیون آمریکای شمالی قبلا گفته رادیو فردا که 573 سازمان های یهودی از جمله 219 کنیسه ارائه موفق برنامه های کاربردی.

کلیسای ساینتولوژی تماس گرفته شد برای اظهار نظر ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب