سیا اسلحه و راستا: در داخل ساخت رگی نمادین ترین فیلم

Rockers است مسلما بهترین رگی فیلم تا کنون ساخته شده است. در سال 1978 فیلم می گوید داستان از یک نظر مالی تلاش د

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

Rockers است مسلما بهترین رگی فیلم تا کنون ساخته شده است.

در سال 1978 فیلم می گوید داستان از یک نظر مالی تلاش درامر Leroy "Horsemouth" والاس (به تصویر کشیدن خودش) که اقدام به خرید یک موتور سیکلت با ساختن پول اضافی توسط توزیع کنندگان' پرونده به مغازه ها در سراسر جزیره است. زمانی که دوچرخه به سرقت رفته توسط یک upper-class جرایم سازمان یافته حلقه Horsemouth و دوستان خود را به آن را بازیابی و بازگشت بسیاری از جنایتکاران' بیمار-بدست کالاها و توزیع آنها را به کینگستون, محله یهودی نشین ساکنان.

اسکلتی طرح است به بهترین خلاصه به عنوان یک جامائیکا تفسیر مجدد از افسانه رابین هود ایتالیایی در دیدار مدیر Vittorio De Sica را دزد دوچرخهدر عین حال راک mesmerizes به عنوان یک دیدگاه رنگارنگ از اواخر 70s, رگی, یکی از جذاب ترین دوره در جامائیکا موسیقی را در مسیر و در آن احترام تقریبا عرفانی ارائه Rastafarian فرهنگ نسبتا ناشناخته راه زندگی در زمان این فیلم اولین حضور بین المللی.

ساخته شده در بودجه از 250.000 دلار و کارگردان Theodoros "تد" Bafaloukos, راک باعث نزدیکی شورش در جشنواره فیلم کن در سال 1979 هنگامی که جمعیت تقاضاهای مصرانه برای بلیط به چهار برنامه ریزی شده به فروش می رسد-از نمایش این ماجرا خیابان های اطراف تئاتر و حاضر به ترک. یک بررسی در روزانه لوموند شاداب, "راک فیلم نیست, آن است که یک کار هنری است. خیلی خوب آن را دشوار است به این باور و در عین حال واقعی است."

راک امن ایالات متحده توزیع در سال 1980; 40 سال بعد این فیلم همچنان به طور گسترده ای به نمایش انتقادی مورد تحسین قرار گرفته و در حال حاضر با دقت در مستند دیدنی 320-صفحه میز قهوه کتاب منتشر شده توسط درخت چهل سکه را فشار دهید. راک: ساخت رگی نمادین ترین فیلمشد و در ابتدا نوشته شده توسط Bafaloukos در سال 2005 (درگذشت او در سال 2016 در سن 70 به دلیل عوارض ناشی از لنفوم غیر هوچکین). این برنامه شامل بسیاری از قبلا دیده خیره کننده سیاه و سفید و رنگ عکس های گرفته شده در شهر نیویورک و در طول سفر خود به جامائیکا در اواسط تا اواخر دهه 70 به Rockers کتاب تواریخ Bafaloukos' روایت شخصی به وضوح و insightfully آن را به عنوان نقطه عطفی فیلم بلبرینگ نام آن است.

Carayol یک رگی مورخ و کتاب را سرپرست و سردبیر آورده این پروژه به درخت چهل سکه دیوید Lopes. "ما تقریبا سمت چپ چه تد نوشت: در extenso; من دور منفجر شد با سبک نگارش بسیار خنده دار و در عین حال آموزنده و آن را فراتر رفت و فیلم; آن را فقط برای رگی طرفداران آن صحبت می کند به همه" Carayol گفت: روزانه وحش. "هرج و مرج در پشت صحنه داستان سرگرم کننده بود اما تد خاطرات خود می گوید داستان از متولد شدن به یک خانواده یونانی ملوانان به فرود در نیویورک است. آن را تقریبا مانند یک جامائیکا/نیویورک نسخه Mean Streetsمصور با عکس. این کتاب می تواند بیرون آمدن از ده سال پیش یا بیست سال از هم اکنون آن را واقعا مهم نیست. این شهادت در هر نقطه در زمان."

یک یونانی مهاجر زندگی در پایین منهتن در سال 1975 Bafaloukos در زمان اولین گام در سفر خود به ساخت راک در بروکلین بزرگترین پایگاه جامائیکا زندگی در خارج از جزیره است. Bafaloukos همراه نیویورک magazine نویسنده Mark Jacobson به بروکلین برای یک حزب در بهشت یارو کلوپ شبانه/پذیرایی و هال به ساقه عکس برای ژاکوبسن داستان در مورد جامائیکا فرهنگ در شهر نیویورک و جزیره اورژانس رگی موسیقی صحنه است.

Bafaloukos آنقدر گرفتار توسط headlining مجری جامائیکا melodica استاد آگوستوس پابلو که علامت تجاری "شرق دور" صدا مشخص می شود جزئی آکورد بیش از کاورنو دوبله ریتم است که او را متوقف و گرفتن عکس. "چه چیزی می تواند یک تصویر را برای هر کسی که وجود ندارد به گوش؟" Bafaloukos می نویسد: در راک. "چگونه می تواند هر کسی توصیف آن صدا ؟ هر توجه داشته باشید تبدیل شد به عنوان اگر توسط سحر و جادو را به یک نفس پیچیده ملودی که نگه داشته در نظر گرفتن چرخش غیر منتظره نگه داشتن شما را در حالت تعلیق. همه در خلسه شناور در داخل آن مرد جوان dreamscape."

Bafaloukos خواهد به طور غیر منتظره شنیدن رگی دوباره پس از مدت کوتاهی در حالی که بازدید از یک دوست در شیکاگو است. آنها جرأت مرکز شهر به شهر hippest باشگاه پیوست و خط برای ورود غافل از این گروه بود که بازی تا زمانی که آنها را دیدم به نام مهر در بلیط: Bob Marley and The Wailers.

Bafaloukos توصیف تجربه به عنوان فراتر از سرگرمی: "این صدای شلاق ضربه هوایی... باعث امواج از هوای فشرده برای ضربه به قفسه سینه خود زمان خود را با ضربان قلب خود را سوزن تیز قطعاتی از صدا و هدف قرار دادن اعصاب خود را. و باب مارلی صدای گوش خراش کشیدن ملودی از ته گودال. هر کلمه از کار اخراج کردن مانند کد مورس رفتن مستقیم به مغز خود را به انتقام ویران کردن بر روی احساسات خود را. این بود آن را و یا ترک آن اعتقاد ترکیدن به دنبال مؤمنان. آن چیزی فوق العاده ای. چیزی باور نکردنی خوب است."

Bafaloukos یک فن از جامائیکا مدیر پری Henzell را در دستیابی به موفقیت در سال 1972 فیلم The Harder They Comestarring Jimmy Cliff و موسیقی متن آن را که به معرفی رگی به امریکا است. او عمیقا تحت تاثیر موسیقی جامائیکا او شنوایی در شهر نیویورک و شیفته (sensationalized) مقالات که شروع به ظاهر شدن در شایعات در مورد جامائیکا را Rastafarian جنبش است. او می دانست که چیزی مهم اتفاق می افتد در جامائیکا بنابراین او تصمیم گرفت برای رفتن وجود دارد, گرفتن عکس و فیلم.

سال 1975-1980 به عنوان خشن ترین در جامائیکا تاریخ با توجه به افزایش قطبش بین جامائیکا عمده ترین احزاب سیاسی سوسیالیستی با تکیه به مردم حزب ملی (PNP) و طرفدار آمریکا جامائیکا حزب کارگر (JLP). استانی رهبر مایکل مانلی (جامائیکا نخست وزیر بین 1972-1980, 1989-1992,) آشکارا با تمجید فیدل کاسترو در حالی که سازمان سیا عرضه سلاح به JLP اوباش به رهبری ادوارد Seaga (نخست وزیر 1980-1989). هر حزب مسلح جوان نر حامیان با اسلحه به عنوان وسیله ای برای ارعاب و حفظ کنترل سرزمینی با فقیرترین جوامع در جامائیکا سرمایه کینگستون تحمل فشار از این وحشت است.

"باب مارلی و چند همکاران متهم Bafaloukos بودن "سیا جاسوسی, سفید, جنایی, حیله گری خرابکار.""

Bafaloukos در سفر به جامائیکا, در دسامبر سال 1975 سفر با شهر نیویورک-بر اساس جامائیکا, دوست, دوست لیستر Hewan-لاو ماندن در یک کینگستون خانه متعلق به لیستر عمه. با وجود Bafaloukos' خیرخواه تمرکز بر روی موسیقی و فیلم های بالقوه او نمی تواند فرار کینگستون تنش های حزبی آب و هوا. او در بازدید از باب مارلی کینگستون خانه و عکس های مختلف از نوازندگان اطراف و.... تا زمانی که مارلی به او گفت که برای جلوگیری از. در حالی که صحبت کردن با Wailers' نوازنده بیس و درام برادران خانواده و کارلتون برت مارلی و چند همکاران متهم Bafaloukos بودن "سیا جاسوسی, سفید, جنایی, حیله گری خرابکار" و خواستار فیلم خود را. (پس از آن Marley ابراز تاسف از این حادثه.) روز بعد در پارکینگ جامائیکا پخش شرکت Bafaloukos' نوت بوک ربوده شد و از جیب پیراهن توسط یک مرد میانسال برگزار شد که در آن هوا فریاد "سیا, سازمان سیا است." احاطه شده توسط ماشین اسلحه toting سربازان Bafaloukos دستگیر شد به بهانه او یک عامل CIA بود گذرنامه خود را گرفته شده است. او منتشر شد در عرض چند ساعت و اسناد و مدارک خود را بازگردانده شدند روز بعد اما Bafaloukos اولیه جامائیکا اقامت موقت آمده بود به یکباره پایان یافت.

با وجود این نگران اتهامات و مختصر بازداشت Bafaloukos "افتاده بود در عشق با جامائیکا نه فقط با موسیقی و یا زیبایی فیزیکی از محل. من تا به حال در بر داشت مردم وجود دارد که به فرش کشیده از زیر پای خود تا پیش آنها حتی نمی تواند مطمئن شوید که چگونه آن را انجام داده و سپس آنها رفته بود به بلند کردن خود به یک روحانی هواپیما که در آن باید بدون توجه به چگونه فوری نمی تواند جلو آنها را به پایین."

Bafaloukos با حضور Dec. 5, 1976, Smile Jamaica, کنسرت, برگزار شد به عنوان وسیله ای برای مقهور ساختن نصب خونریزی. سه روز قبل از آن Marley کنسرت را headliner همراه با همسرش ریتا و مدیر Don Taylor بر اخراج شدند در خانه اش ظاهرا برای مارلی درک PNP پشتیبانی می کند. مارلی انجام شده به هر حال پس از ترک جزیره به مدت 18 ماه. دراماتیک به نوبه خود از وقایع را تحت تاثیر قرار Bafaloukos' چشم انداز برای راک, اگر چه او هرگز خواسته Marley بود در این فیلم او را باور برجستگی را تحت الشعاع این پروژه است. "من نمی توانم رقم برای زندگی از من چرا هر کسی که می خواهید به ساقه Bob Marley. من نمی توانم برای زندگی از من کشف کردن که در آن همه این تفنگ lust از آینده بود. یکی از چیزهایی که من می دانستم که در سمت راست وجود دارد و پس از آن اگر من قرار بود برای ساخت یک فیلم وجود دارد خواهد بود هر گونه اسلحه اخراج در آن است. کافی بود به اندازه کافی" Bafaloukos گذراند.

Bafaloukos در ابتدا می خواستم برای ساخت یک فیلم مستند اما پس از آن تصمیم گرفت در برابر آن است. "من می خواستم موسیقی را من به فیلم, اما من نمی خواهم این فیلم در مورد موسیقی است. داستان تا به حال به صبر. آن را نشان می دهد خود را یک بار در مکان های بازیگران و موسیقی سقوط کرد و به جای" Bafaloukos می نویسد. "تد می خواست موسیقی شنیده می شود در بسیاری از زمینه ها: زنده کردن خارش 45s در استودیو خاموش توانا سیستم های صوتی a cappella کر با طبل در رودخانه a cappella انفرادی در شب در خراب کردن" می افزاید: اوژنی Bafaloukos, Ted بیوه. اوژنی شد راک' طراح صحنه و لباس و مشاور سردبیر راک کتاب. گیلاس Kaoru Hulsey (به ژاپنی) بیوه راک' در اواخر تولید پاتریک Hulsey مسئول تجویز گردآوری و حفاظت از راک' منافع است این کتاب سردبیر ارشد.

"یکی از راک' فراموش نشدنی ترین لحظات موسیقی ویژگی های رگی آیکون Burning Spear آواز "Jah هیچ مرده" در خرابه های سابق زندان است."

راک باز می شود با یک قاب محکم استاتیک شات از Ras مایکل و فرزندان Negus Nyabinghi طبل حمایت از گروه آوازی این Abyssinians که در پس زمینه خود را نشسته در بالای آنها آواز خود را بی آفریقایی بازگشت سرود "Satta Massagana." Rastaman بالاتر (اشلی هریس) که فراهم می کند و راک' روحانی, راهنمایی قدم به جلو و صحبت می کند به طور مستقیم به دوربین ارائه با سلام و پیام وحدت در جامائیکا لهجه محلی (با استاندارد فارسی استفاده می شود که در سراسر فیلم).

یکی از راک' فراموش نشدنی ترین لحظات موسیقی ویژگی های رگی آیکون Burning Spear آواز "Jah هیچ مرده" در خرابه های سابق زندان با یک طوفان. آهنگ با تاکید ایمان برای Horsemouth که نشسته در کنار او خود را spliffs در دست نیزه تنها همراهی آرام جزر و مدی دریای کارائیب.

نیزه در تابستان 1976 کنسرت در پارک مرکزی نقش مهمی در شکل دادن به راک بازیگران. Bafaloukos به یاد می آورد شب: "در مرحله نیزه بود و دیگر هیچ مجری من قبل از دیده می شود و یا پس از. خود را بی نقص و رزونانس صدا, پخش كردن, از طریق شب درجه به تصور آن می تواند افزایش یابد در سراسر جهان است. پیش از این هرگز تا به حال شده است وجود دارد از جمله درخشان صف رگی نوازندگان خارج از کینگستون. آن را یک رویداد بی سابقه ای سازماندهی شده توسط Spear, تولید جک روبی."

نیزه را حمایت گروه شامل نوازنده بیس رابی شکسپیر گیتاریست ارل "Chinna" اسمیت ارگ برنارد "Touter" Harvey, نوازنده ساکسیفون ریچارد "هری کثیف" سالن—همه آنها در برجسته راکو درامر Horsemouth که جنبشی شخصیت Bafaloukos presciently می دانستم که او را بزرگ منجر به رغم عدم وجود خود را از بازیگری را تجربه کنند. "این نبود که بازیگری را در یک فیلم. از آن متفاوت است. این ریشه را" روشن اوژنی. "به رگی نوازندگان که بازی خودشان بودند چاشنی هنرمندان که در حال حاضر کشت خود را به صورت عمومی در فشار اجاق گاز از کینگستون, رگی."

چند لامپ در راک' گروه باید پس از در گذشت, در میان آنها, شیک و افسانه ای اواز خوان Gregory Isaacs که به فروش می رساند Horsemouth دوچرخه خود را و ترک کد امن در اوج سرقت-از-این-غنی توالی (به جايزه برای تلفن های موبایل از جاستین Hinds و دومینو "Natty را بیش از"). جک روبی که تولید می شود که در مسیر به نظر می رسد در چند صحنه از جمله یک جلسه ضبط در کینگستون هری J Studios با خواننده Kiddus من مشتاقانه تخمگذار "فارغ التحصیلی در صهیون." کاریزماتیک یعقوب "قاتل" میلر بود بدون شک آماده برای بیشتر شهرت به عنوان یک خواننده (و بازیگر) هنگامی که او در یک تصادف اتومبیل در سال 1980 فقط در 27. میلر بود و خواننده با گروه دایره درونی و انجام آنها در یک صحنه شات در یک مجلل توچال (با بهت زده گردشگران تعجب با صدای بلند "چه نوع موسیقی است؟") و کمک دو آهنگ برای موسیقی متن فیلم از جمله انعقاد تم "ما یک راک است." هری کثیف بود به قتل در منهتن سرقت چندین سال پس از راک فیلم برداری شده بود. هری جاودانه شد در بخش شات در کینگستون گردونه باشگاه که در آن او به زور می کشد کنترل از غرفه DJ جایگزین روح انتخاب با رگی که پلیس دخالت او دم "حذف yah."

"موتورسیکلت های غیر قانونی گرفته شده در این فیلم در واقع به سرقت رفته از یک پارکینگ در هتل قبل از فیلمبرداری به پایان رسید."

Bafaloukos' توصیفی نوشتن مملو از مشاهدات در تاریخ, فرهنگ, موسیقی و بازتاب های شخصی طول می کشد که خواننده را از طریق راک' جذاب دوره که شامل متعدد پشت صحنه چالش است. وجود دارد shakedowns برای پول توسط باندهای سیاسی; بازیگران و خدمه سرقت شد و تهدید کرد; $5,000 به سرقت رفته بود از راک دفتر در کینگستون گلوله بخوره به سقف. جامائیکا ارتش احاطه شده کینگستون Carib تئاتر به عنوان یک صحنه کنسرت فیلم برداری شده بود در داخل و سپس plainclothesmen با مسلسل نقل مکان کرد. Bafaloukos بود سرزنش برای بهره برداری از فرهنگ سیاه و سفید; Horsemouth تنبیه شد برای اینکه یک مرد سفید پوست پتسی. به عنوان فیلمبرداری زخم پایین Horsemouth خواستار پول بیشتر و تهدید به گزارش Bafaloukos و خدمه اش به جامائیکا "وزیر بسیج." یک طرح را به سرقت راک' soundtrack نوار پس از اتمام آنها در هری J studios بود خنثی زمانی که دام جعبه لود شد به Bafaloukos' خودرو. موتورسیکلت های غیر قانونی گرفته شده در این فیلم در واقع به سرقت رفته از یک پارکینگ در هتل قبل از فیلمبرداری به پایان رسید; Bafaloukos اعتبار هری کثیف و Horsemouth به عنوان سرقت را masterminds.

Marley خواست به دیدن راک قبل از آن تئاتر آزاد است. قبل از غربالگری در هری J Studios, دیپلم مارلی ابراز نگرانی در مورد این فیلم بودن "تبلیغ دستگاه طراحی شده برای بدنام راستا." Marley سمت چپ اتاق با دو مرد و رفت خارج که در آن "آنها گوشه پاتریک خواستار پاسخ و توضیح در مورد پول است. مایل به مطمئن شوید که ما در زمان مراقبت از افرادی که مشغول به کار در این فیلم است. پاتریک از آنچه او به من گفت بعد خوب بود احسان." مارلی در نهایت گفت که او دوست داشت این فیلم.

مشکلات Bafaloukos و تیم خود مواجه می شوند در حالی که تیراندازی راک در یکی از بیشترین فرار دوره در جامائیکا تاریخ ارائه این فیلم حتی بیشتر قابل توجه و موفقیت این کتاب همواره فریبنده بخوانید. با توجه به راک' قریب به اتفاق محبوبیت Bafaloukos نوشت یا کارگردان دیگری رگی فیلم. "راک ساخته شده بود و تقریبا در نینجا-مانند نامش فاش نشود می گوید:" اوژنی. "ما می تواند سهولت در ساقه صحنه و لغزش دور بدون بیش از حد سر و صدا. دوم تلاش توسط Ted پس از راک' موفقیت نمی تواند تحت رادار. تد دوست پیشگام; او هرگز دوست یک مسیر مورد ضرب و شتم. همچنین او احساس او تا به حال یک پورتال باز برای کسی که دیگری را به پرش بگویید یکی دیگر از داستان در صدای مختلف و پشت سر هم بر روی صحنه است. آن را هنوز هم می تواند اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب