کلارک سلبی با شرکای پیرسون گروه رسانه ای شما را به مسیرهای پیاده روی از غرب

هندی رهبر این دنباله دار boss – دیده نمی شود اما بسیاری از شناخته شده توسط تمام کسانی که زندگی و نفس کشیدن در

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

هندی رهبر این دنباله دار boss – دیده نمی شود اما بسیاری از شناخته شده توسط تمام کسانی که زندگی و نفس کشیدن در این تجارت است. این مرد نویسنده کلارک سلبی داده است و این انسان است که کمر به عنوان پیرسون گروه رسانه ای باعث می شود اعلام آن به کار در کنار سلبی در عطف کتاب خود "هند رهبر دنباله رئیس" به فیلمنامه.
 
پیرسون گروه رسانه ای آن شناخته شده است محتوای خلاق و فیلمسازان مستقل. در این زمان آنها را به اضافه کردن بیشتر استعداد خود را به ظرافت با دعوت از یکی و تنها خوزه زامبرانو Cassella. Cassella در سطح جهان مشهور فیلمبردار, مدیر و سردبیر با 25 سال تجربه در کمربند خود را و بیش از 450 ملی و بین المللی اعتبار است. آنها اضافه کردن سلبی این طرح هیجان انگیز به لیست طولانی از داستان ثبت نام برای 25 جشنواره های فیلم.
 
اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب: قرارداد منجر به 3,000 سر Longhorns از ستاره در مرتع پرورش احشام به داج سیتی, هندی, رهبر می یابد در طول راه که وجود دارد بیشتر به سفر از نگهداری با شهرت خود را. به خصوص زمانی که او متوجه می شود او بیشتر از چشم خود را بر روی دختر صاحب بی سر و صدا ستاره – صادق و مهربان و شجاع است. چه چیزی می تواند هیجان انگیز تر از دیدن این دو بر روی صفحه نمایش ؟
 
دنبال و بی سر و صدا به عنوان آنها آج طبیعی مشکلات در حال حرکت در یک گله: بیش از حد بسیاری از مایل به سفر بیش از حد بسیاری از رودخانه ها به عبور بیش از حد بسیاری از گاو برای امن نگه دارید با اضافه شدن اشکال از زمستان teetering بیش از حد به راحتی. به اضافه کردن شکر و تخم مرغ در بالا کسی که در تلاش برای گرفتن انتقام در هند به جرم او آغاز نشد. وقتی که می آید به عشق شما همیشه آماده برای قرار دادن زندگی خود را دوم; اما اگر صرفه جویی یکی از شما عشق می تواند به معنای از دست دادن هر کس دیگری ؟
 
پیرسون گروه رسانه ای و Cassella اذعان کلارک سلبی را استعداد در نگه داشتن خوانندگان خود را بر روی لبه. غرب وحشی ممکن است ساخته شده از گله و کابوی, اما وجود دارد بیشتر به آنها را از فقط زمزمه آورده شده توسط باد. در صفحات "هند رهبر دنباله رئیس" به شما خواهد آموخت که برای زندگی منجر شود و به عشق.
 
"هندی رهبر Trail Boss"
نوشته شده توسط کلارک سلبی
منتشر شده توسط نویسنده شهرت مطبوعات
تاریخ انتشار: سپتامبر 2019
شومیز: $13.55
 
درباره نویسنده
کلارک سلبی متولد شد در میامی, اوکلاهما, تحصیل در کانزاس و اوکلاهما. او و همسرش کارن بی سر و صدا سلبی در اسپرینگفیلد ، کلارک صرف سال در پارکینگ صنعت که در زمان او به بیش از شصت کشور جهان در شش قاره. هندی رهبر دنباله رئیس کلارک اول غربی رمان. او از نوشتن آن لذت بردم بسیار او قصد دارد در نوشتن بیشتر رمان های در این ژانر است. کلارک و همسرش, کارن صرف زمان زیادی را به عنوان ممکن است به سفر و کشف مکان های جدید. آنها برنامه ریزی برای ادامه انجام این کار تا زمانی که سلامت خود را اجازه می دهد. کلارک عاشق رمان نوشتن و قصد دارد به نگه داشتن آن را انجام می دهند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب