Clorox هرشی آمازون, Publix, General Mills Top 'AXIOS-هریس نظرسنجی 100' با بهترین شهرت را از قابل رویت ترین شرکت های
شرکت هایی که در حال رشد, اعتماد, بهترین محصولات و پاسخ قاطعانه در طول این سال COVID-19 بحران نیز بهترین شهرت. که در میان یافته های Axios هریس نظرسنجی 100, رتبه بندی سالانه از شهرت از قابل رویت ترین شرکت های ایالات متحده که امروز منتشر شد (29 جولای 2020).
Clorox شرکت هرشی شرکت آمازون, Publix سوپر مارکت ها و به طور کلی آسیاب بالا-پنج بهترین شهرت را در امریکا در Axios هریس نظرسنجی 100 لیست.
در مقابل شرکت هایی که در مبارزه با تابعیت اخلاق و اعتماد همچنین مبارزه با شهرت. در این سال Juul آزمایشگاه مغلوب ساختن پیشی جستن, سازمان, مونسانتو, Facebook, Wells Fargo & شرکت و توییتر شد در پایین فهرست سالانه با فقیر شهرت.
"حالا بیشتر از همیشه شرکت هایی که انجام شده به خوبی در سنتی شهرت اقدامات و در پاسخ به ما بهداشت جهانی بحران بهترین شهرت. می گوید:" جان Gerzema مدیر عامل شرکت هریس نظرسنجی. "آمریکایی ها می گویند شرکت های بزرگ – با منابع زیرساخت و پیشرفته تدارکات – آمد به امریکا نجات در طول بیماری همه گیر. در واقع امروز کسب و کار دیده می شود به عنوان قابل اعتماد تر از دولت فدرال در نگه داشتن امریکا در حال اجرا است."
این Axios هریس نظرسنجی 100 رتبه اعتبار از سال 1999. بررسی شهرت هوش (RQ) رتبه بندی بر اساس عملکرد شرکت هفت حوزه کلیدی:
- اعتماد – "این است که یک شرکت به من اعتماد کند؟"
- چشم انداز – "این شرکت باید یک چشم انداز روشن برای آینده؟"
- رشد – "این است که یک شرکت در حال رشد?"
- محصولات و خدمات – "آیا این شرکت در توسعه محصولات نوآورانه و خدمات است که من می خواهم و ارزش؟"
- فرهنگ – "این است که یک شرکت خوب برای کار؟"
- اخلاق – "آیا این شرکت حفظ استانداردهای بالای اخلاقی?"
- تابعیت – "آیا این شرکت به اشتراک گذاشتن ارزش ها و پشتیبانی خوب می شود؟"
برای تعاملی لیست تمام شرکت ها و رتبه بندی خود را در این سال Axios هریس نظرسنجی 100 اینجا کلیک کنید.
"آنچه واقعی مردم فکر می کنم در مورد شرکت شما هرگز اهمیت تر از آن امروز است. نام تجاری خود را ادراک تاثیر می توانید همه چیز را از استخدام و حفظ و نگهداری به فروش و در نهایت خط پایین" می گوید Axios مدیر عامل و بنیانگذار شرکت جیم VandeHei. "به عنوان بحران های متعدد فاکتورها باعث ایجاد پلاک امریکا خشم در Axios هریس نظرسنجی 100 یک معیار روشن است که برنده شدن و از دست دادن در چشم های عمومی.'
در میان بینش از مطالعه این سال:
- بزرگترین سال بیش از سال بهبود: مک دونالد, PepsiCo, هدف, Delta Air Lines, General Motors, مزرعه دولتی بیمه یام! مارک های تسلا موتورز و تویوتا
- بزرگترین سال بیش از سال رد: شرکت بوئینگ Patagonia, Johnson & Johnson, The Home Depot, eBay, شرکت والت دیزنی, Nordstrom, نایک و کرافت هاینز
- تازه واردان: Clorox زوم تصویری و درب داش در میان تازه واردان به 2020 لیست – تا حد زیادی به دلیل COVID-19 پاسخ
- بخش برندگان: داروسازی و بهداشتی
- بخش کاهش: خرده فروشی, فناوری و رسانه
- چند سال gainer: Procter & Gamble که به طور چشمگیری بهبود یافته – در حال حرکت از #54 در این فهرست در سال 2017 به #20 در سال 2018 و #8 در سال 2019 و 2020
- چند سال decliners: Facebook (سقوط یک رکورد 43 لکه – از #51 در سال 2018 به #94 در سال 2019 و #97 در سال 2020) بوئینگ (#16 در سال 2018, #19 در سال 2019 و #84 در سال 2020) و نایک (#12 در سال 2018, #35 در سال 2019 و #36 در سال 2020)
- تعجب decliner: به طور معمول شهرت ستاره های دیزنی کاهش یافته و از #5 یا #7 برای چهار سال گذشته به 23 در سال 2020 و آن RQ نمره کاهش یافته 3.0 امتیاز
- مورد اعتماد ترین: Publix, Clorox و هرشی – با هدف بهبود ترین سال در طول سال
- بهترین چشم انداز برای آینده: آمازون, Clorox و Chick-fil-A. – با پپسی بهبود بیشتر
- بهترین چشم انداز رشد: آمازون, Chick-fil-A و Clorox – با پپسی بهبود بیشتر
- بهترین محصولات و خدمات: Clorox تسلا و آمازون – با پپسی بهبود بیشتر
- بهترین فرهنگ: Publix, پپسی و جنرال میلز – با تویوتا بهبود بیشتر
- بهترین اخلاق: Clorox, Publix و Wegmans – با Netflix بهبود بیشتر
- بهترین تابعیت: Clorox, Publix و هرشی – با مک دونالد بهبود بیشتر
- بهترین COVID: نوازندگان برتر در یک اقدام جدید از "گرفته شده معنی دار اقدامات برای پرداختن به چالش های COVID-19": Clorox, Kroger و Publix
- بهترین برابری نژادی: نوازندگان برتر در یک اقدام جدید از "گرفته شده معنی دار اقدامات در حمایت از برابری نژادی": Publix, Kroger و Clorox
- ورزش حرفه ای: عمده ورزشی آمریکایی لیگ بررسی شد در این لیست برای اولین بار با MLB, NFL و NBA all دریافت "عادلانه" شهرت و اعتبار رتبه بندی
"شهرت بسیار با ارزش ترین دارایی یک شرکت است می گوید:" ری روز معاون رئیس Stagwell گروه که شامل هریس نظرسنجی. "شرکت با شهرت یک مزیت قیمت یک مزیت رقابتی و ثبات بیشتری است. بسیار مورد توجه شرکت ها نیز هستند احتمال بیشتری برای جذب و حفظ استعداد گارنر بهتر همکاران و بازیابی سریع تر از شهرت آسیب برساند."
به سادگی تعریف شهرت اندازه گیری چه تمام ذینفعان فکر می کنم در مورد یک شرکت است. شهرت متفاوت از نام تجاری است که اقدامات یک شرکت محصولات و خدمات در میان مشتریان خاص.
"شما در ایجاد یک نام تجاری و کسب شهرت" بعد می گوید. "امروز بیش از همیشه پیشرو شرکت های ساختمان شهرت بسیار جدی است. چرا که تحقیقات نشان می دهد شهرت باعث می شود تا یک سوم یا بیشتر از یک شرکت سرمایه گذاری در بازار و ارزش است."
این Axios هریس نظرسنجی 100 بر اساس یک نظرسنجی از 34,026 آمریکایی ها در سراسر کشور نمونه است. این فرایند دو مرحله شروع تازه در هر سال توسط نقشه برداری عمومی بالا-از-ذهن آگاهی از شرکت هایی است که یا اکسل و یا شبهه در جامعه است. این 100 "بیشتر قابل مشاهده شرکت ها" هستند و سپس رتبه بندی توسط گروه دوم از آمریکایی ها در سراسر هفت کلید بعد از به شهرت رسیدن در این رتبه بندی است. اگر یک شرکت است نه در لیست نبود و رسیدن به یک سطح مهم از دید اندازه گیری می شود. در سال 2020 با بررسی های انجام شده دو بار قبل و بعد از شروع COVID بیماری همه گیر. 2020 رتبه بندی ها بر اساس آخرین فیلدینگ در اواخر ماه ژوئن و اوایل ژوئیه سال 2020 است.
دانلود کامل گزارش.
در مورد هریس نظرسنجی
هریس نظرسنجی یکی از طولانی ترین در حال اجرا نظرسنجی در آمریکا پیگیری افکار عمومی انگیزه و تمایلات اجتماعی از سال 1963 که در حال حاضر بخشی از هریس بینش & تجزیه و تحلیل جهانی مشاوره و تحقیقات بازار شرکت ارائه می شود که هوش اجتماعی برای تحول زمان. ما با مشتریان در سه مناطق اصلی; ساختمان 21st century, شرکت, شهرت, تدوین استراتژی برند و عملکرد ردیابی و درآمد آلی رسانه ای از طریق روابط عمومی پژوهش است. ماموریت ما این است که به ارائه بینش و مشاوره برای کمک به رهبران بهترین تصمیم ممکن است. اطلاعات بیشتر با مراجعه به www.harrispoll.com و به دنبال هریس نظرسنجی در توییتر و LinkedIn.
در مورد Axios
Axios است رسانه های دیجیتال شرکت راه اندازی شد در سال 2017. Axios – که به معنی "ارزش" در یونانی – کمک می کند تا شما را تبدیل به دقیق تر و سریع تر با اخبار و اطلاعات در سراسر, سیاست, فناوری, کسب و کار, رسانه های علم و جهان است. مشترک شدن در خبرنامه ما در axios.com/newsletters و دانلود نرم افزار تلفن همراه ما در axios.com/app.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de