CNBC لنگر منفجر شده در نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن از همکاران بیش از Coronavirus: 'شما مورد آزار قرار گرفته و موقعیت خود را!'

آتش بازی موجب صبح روز چهارشنبه در Squawk Box مجموعه ای به عنوان CNBC لنگر اندرو راس Sorkin لعنتی خود را همکار

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

آتش بازی موجب صبح روز چهارشنبه در Squawk Box مجموعه ای به عنوان CNBC لنگر اندرو راس Sorkin لعنتی خود را همکار جو Kernen برای رد شدت بیماری همه گیر کوروناویروس که در حال حاضر به کشته شدن 100 ، 000 آمریکایی. در یک نقطه Sorkin متهم Kernen تلاش خود را برای کمک به "دوست" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "هر روز صبح."

به عنوان دو مورد اخیر بازار سهام سود بخش رشد فزاینده گرم به عنوان Kernen آشکارا bashed Sorkin و "دیگر مردم هوشمند" برای اینکه قادر به دیدن چرا بازار در حال افزایش است با وجود زمان ضعیف دولت از اقتصاد است.

"جو شما از دست رفته آن را صد در صد در راه را به پایین و شما از دست رفته 100,000 مرگ" Sorkin جامعی بازگشت. "بنابراین ما می توانیم این بحث را به جلو و عقب و شما می توانید سعی کنید به سوال سوالات من میخواهم."

Kernen اقدام به صحبت کردن بیش از Sorkin باعث معمولا خفیف ادب کسب و کار میزبان را به عصبانیت بطور معترضه گفتن.

"نگه, نگه," Sorkin فریاد زد. "من قصد دارم برای انجام این کار با شما جو! هر روز صبح شما سعی می کنید به سوال سوالات من پرسیدن این سوالات سرمایه گذاران در حال پرسیدن هر روز صبح. من فقط در تلاش برای دریافت از طریق برخی از این درهم و برهمی. من ممکن است درست یا غلط است. سرمایه گذاران ممکن است درست یا غلط است. که چه چیزی باعث می شود بازار است. آن را نمی کند مردم را خوب یا بد یا درست به عمل راه شما هستند. من متاسفم."

پس از دراماتیک آه Kernen شروع به سرزنش Sorkin برای سرزنش او را به عنوان به خوبی به عنوان سخنرانی دیگران بیش از همه گیر باعث Sorkin به موج او را و او را به خواندن اخبار.

"من متاسفم؟" Kernen خواسته باعث یک خشم Sorkin به روی تعجب فریاد زدن: "نه شما نه. هیچ نه شما!"

در این مرحله Kernen شروع در حال اجرا کردن همه چیز همکارش "وحشتزده" مانند ویروس خود را پنکه و حفاظت افراد و تجهیزات و باعث Sorkin آن را از دست بدهند.

"جوزف شما وحشت نیست در مورد هر چیزی" او فریاد زد: به عنوان Kernen کردند. "یک صد هزار نفر کشته شدند. یک صد هزار نفر کشته شده اند ، جو و همه شما بود سعی کنید برای کمک به دوست خود را رئیس جمهور—هر روز صبح در این نمایش است. شما مورد آزار قرار گرفته و موقعیت خود را!"

Kernen یکی از چند غیر فاکس میزبان مغلوب ساختن پیشی جستن کمک های مالی مصاحبه ادعا کرد Sorin بود که "ناعادلانه" است و همه او شده است تلاش برای کمک به "سرمایه گذاران خود را نگه دارید و خنک نگه دارید سر خود را و آن را به عنوان معلوم شد که آنچه آنها باید انجام شود."

"آیا اخبار" Sorkin growled بازگشت. "من نه استدلال برای رفتن فروش سهام خود یوسف! من استدلال در مورد زندگی مردم است. آیا اخبار من به شما التماس برای انجام, اخبار, یوسف!"

Kernen قبل از وارد شدن به این اخبار رو در آخرین کلمه گفت: تعداد آمریکایی مرگ و میر وحشتناک بود "اما آن را هرگز خواهد بود که ما نمی خواهید برای آمدن به عقب و بازگشت به حالت عادی" اصرار او نبود "در تلاش برای کمک به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب