سی ان ان لنگر گوشه مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین Spox: مرده آمریکایی ها خنده دار به شما ؟

سی ان ان لنگر Brianna Keilar مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان مبارزات انتخاباتی مدیر ارتباطات تیم Murtaugh به وظی

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

سی ان ان لنگر Brianna Keilar مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان مبارزات انتخاباتی مدیر ارتباطات تیم Murtaugh به وظیفه در دوشنبه بارها و بارها با فشار دادن او را به دفاع از تیم مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند که رئیس جمهور شد فقط "شوخی" زمانی که او ادعا کرد بیش از آخر هفته که از او خواسته دولت برای کاهش coronavirus تست.

در طول کم با حضور تولسا تجمع شنبه شب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به هواداران خود گفت که وی از مقامات به سرعت COVID-19 تست به منظور کاهش تعداد موارد تایید شده در کشور است. یک مقام کاخ سفید بعد گفت: روزانه وحش که تهمت بود "بدیهی است که شوخی" و مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار پیتر ناوارو ادعا کرد در روز یکشنبه که این سخنان بودند "tongue-in-cheek."

در ستیز دوشنبه مصاحبه که همچنین ویژه سی ان ان لنگر کباب Murtaugh در تهمت های اخیر استفاده از نژادپرستانه عبارت "کونگ آنفولانزا" Keilar آورده مغلوب ساختن پیشی جستن تست نظرات پرسیدن که آیا این درست بود که تهمت می خواستم به آن را به امریکا می گذرد 120,000 COVID-19 مرگ و میر.

"نه. به عنوان یک ماده در واقع ایالات متحده منجر جهان در تست" Murtaugh پاسخ داد باعث Keilar بلافاصله به تعجب می کنم چرا تهمت بود و گفت که.

"من درک می کنم بسیار وجود دارد یک حس شوخ طبعی در CNN center" Murtaugh sneered. "اما رئيس جمهور بود و شوخی. او سعی در نشان دادن این نکته که در زمانی که شما باز تست شما به طور طبیعی گسترش تعداد موارد مثبت است که شما تشخیص دهد."

"که بسیار به او بود از ساختن" او ادامه داد. "من تعجب نیست که شما یا قادر یا مایل به درک جمهور بود و زبان-در-گونه سخن گفتن وجود دارد. اما این نقطه که او ساخت."

Keilar در ضمن اشاره کرد که در حال حاضر وجود دارد "120,000 آمریکایی مرده" و اضافه کرد: "من فکر نمی کنم که خنده دار است. آیا شما فکر می کنم که خنده دار است؟"

پس از Murtaugh تصریح کرد رئیس جمهور شد فقط تلاش برای "نشان دادن نقطه" در مورد گسترش, تست سی ان ان لنگر اشاره کرد که او فقط گفت: "این یک شوخی است."

Stammering تهمت سخنگو گفت که یکی می تواند "استفاده جالب طنز" در این شرایط باعث Keilar به دوباره بطور معترضه گفتن.

"مرده است آمریکایی ها که بیکار آمریکایی است که خنده دار به شما؟" Keilar خشگی اشاره کرد.

"شما می توانید آن را بپرسید 100 راه مختلف" Murtaugh retorted باعث CNN میزبان به آتش: "و شما نمی خواهد آن را پاسخ دهد."

مغلوب ساختن پیشی جستن فلک را تکرار نقاط صحبت کردن در مورد رئیس جمهور ساخت واقعی در نقطه مورد افزایش تست و در نتیجه در بیشتر موارد تایید شده ترک Keilar با حرف آخر.

"شما آگاه هستند که بستری اعداد رد آنچه که شما می گویند" او اعلام کرد. "این تست نه تنها حساب برای اعداد ما شاهد آن هستیم از جمله در فلوریدا یک دولت شما فقط برگزار شد تا به عنوان یک مدل زمانی که آن را قطعا نیست."

"این خنده دار نیست که آمریکایی ها در حال مرگ او به این نتیجه رسیدند که یک سنگ رو Murtaugh ایستاده بود و سکوت. "این خنده دار نیست که آنها بیکار هستند. تیم Murtaugh با تشکر از شما برای آینده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن