سی ان ان لنگر ریپ مذاکرات مجلس تحت پیگرد بیش ماسک حکم: 'شما یک دکتر نیست'

سی ان ان لنگر Brianna Keilar روز چهارشنبه در درگیری با یک جمهوری خواه مجلس دولت که تحت پیگرد بیش ماسک حکم در ن

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

سی ان ان لنگر Brianna Keilar روز چهارشنبه در درگیری با یک جمهوری خواه مجلس دولت که تحت پیگرد بیش ماسک حکم در نهایت اشاره به این که او نه یک "بهداشت عمومی کارشناس" در حالی که توجه به او در حال حاضر به حال یک مورد پرتاب کردن.

با کروناویروس موارد و بستری شدن در بیمارستان خونتان در فلوریدا به عنوان ملت با معاملات طولانی مدت افزایش ایالتی فلوریدا در کنگره آنتونی ساباتینی تلاش کرده است به چالش county احکام در دولت نیاز به ماسک صورت در کسب و کار این ادعا حکم در حال نقض قانون اساسی.

ظاهر می شود در سی ان ان Newsroomساباتینی بلافاصله خود را توجیه دعاوی ادعا احکام به "خلاف قانون اساسی" و حکم را نقض حریم خصوصی شهروندان است. Keilar در ضمن فکر با صدای بلند اگر ایران با نماینده مجلس بر این باور است که کمربند ایمنی هستند به همین دلیل نیز خلاف قانون اساسی است.

پس از او ادعا کرد تفاوت عمده این است که کمربند ایمنی قوانین تنها متمرکز بر "بسیار بسیار تنظیم مناطق مالکیت عمومی" ساباتینی در ادامه به اختلاف فلوریدا شد و در واقع مبارزه با ویروس اصرار دارد که خبرنگاران شده اند بیش از حد متمرکز بر افزایش موارد است.

"رسانه ها را تقریبا منحصرا متمرکز بر روی یک عدد در مقابل دو تا از مهم ترین اعداد بدیهی است که: بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر" او اعلام کرد. "جایی که در اکثر نقاط کشور صاف خطوط در حال رفتن به پایین به خصوص در معدن. بنابراین اگر شما تمرکز بر روی دو نسبی معیارهای فلوریدا را انجام می دهند فقط خوب است."

Keilar در ضمن زده بود ساباتینی ادعای که فلوریدا انجام شد خوب باعث نماینده دولت می گویند که تا زمانی که او فقط "شمارش موارد" سپس او را "ترساندن مردم است."

"OK مرگ و میر: 4,521" او به سرعت retorted. "بستری شدن در بیمارستان افزایش 19,344. 54 بیمارستان ويژه رسیده اند ظرفیت در فلوریدا. یکی دیگر از 40 بیمارستان ها نشان می دهد ويژه در 10 درصد یا کمتر در دسترس است. و به شما می گویند شما انجام می دهند فقط خوب؟!"

او ادامه داد: به استدلال می کنند که فلوریدا بود که در برخورد با وضعیت وخیم به عنوان ویروس به سرعت در حال گسترش و ادعا مرگ نیست که بد زمانی که وزن برابر تعداد کلی موارد در حالی که اصرار دارد که اقتصاد کشور باید از "100 درصد باز است."

سی ان ان لنگر چرا ساباتینی شد هل دادن در برابر ماسک حکم اگر او می خواست همه چیز را باز اشاره کرد که ماسک-پوشیدن در فضاهای عمومی کمک خواهد کرد برای جلوگیری از گسترش ویروس و اجازه می دهد بسیاری از کسب و کار را باز باقی می ماند.

ساباتینی گفت که او تنها مخالف حکم و احساس, محلی و دولت باید صرفا توصیه داوطلبانه ماسک-پوشیدن. در همان زمان او اعتراف کرد که او نمی پوشیدن پوشش چهره هر زمان که او می رود به فروشگاه های مواد غذایی, این ادعا آن را غیر ضروری چرا که او همیشه "حفظ فاصله اجتماعی."

نسبت به پایان طولانی و در زمان ستیز گفتگو Keilar مواجه ساباتینی برای این ادعا در رسانه ها "به شدت اغراق آمیز" اثر پوشش صورت.

"رسانه ها تکرار آنچه کارشناسان بهداشت عمومی می گویند" او ضرب گلوله کشته است. "فقط به شما یک دکتر نیست و شما در یک مکان عمومی-کارشناس بهداشت. درست است؟"

پس از توافق قانونگذار اقدام به اخراج کارشناسان بهداشت توصیه در ماسک Keilar interjected: "شما نمی. من فقط پاسخ آن را برای شما."

بسته بندی این بخش و پس از ساباتینی گفت: شهروندان باید صرفا CDC توصیه های "با بهره" Keilar او را به یاد مخاطبان ساباتینی اعتبار.

"باشه فقط به اشاره ما در حال نظارت بر از دست دادن در این نقطه از شهرستان است که مخالف" او به سادگی اعلام کرد. "و شما یک دکتر نیست. شما نه یک دانشمند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن