سی ان ان لنگر خرد کن تاکر: سوال Duckworth را میهن پرستی 'باعث می شود شما احمق'

سی ان ان لنگر Brianna Keilar پیوست دیگر میزبان سی ان ان روز چهارشنبه در پاره رادیو فردا میزبان Tucker Carlson

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

سی ان ان لنگر Brianna Keilar پیوست دیگر میزبان سی ان ان روز چهارشنبه در پاره رادیو فردا میزبان Tucker Carlson برای دو روز سری از حملات در ایالت Tammy Duckworth (D-IL) گفتن محافظه کار وبگاه ستاره او را "احمق" برای بازجویی به میهن پرستی از قلب بنفش گیرنده.

پس از کارلسون گفت: Duckworth بود "عمیقا احمقانه و قیافه فرد" که منفور آمریکا نشان می دهد آمریکایی ها باید یک "گفتگوی ملی در از بین بردن جورج واشنگتن مجسمه" Duckworth به سرعت اخراج در توییتر.

"آیا @TuckerCarlson می خواهید به پیاده روی یک مایل در من و سپس به من بگویید که آیا یا نه من عاشق امریکا؟" Duckworth که از دست هر دو پا هنگامی که او Black Hawk هلیکوپتر به ضرب گلوله کشته شد در جنگ عراق پاسخ داد: شنبه شب ،

فاکس نیوز میزبان نه تنها دو برابر کردن حمله زیر شب اما ramped آن را توصیف سناتور ایلینوی به عنوان یک "احمق" و "ترسو" در حالی که سوال که آیا او باید به عنوان یک قهرمان. او همچنین عنوان او خدمت نظامی و از دست دادن اندام و گفت او "سوال ما حق انتقاد از او را در همه از او بود یک بار مجروح در حالی که خدمت در ایلینوی گارد ملی."

و اشاره کرد که کارلسون است "هرگز در خدمت خود" Keilar—که شوهرش در ارتش—تعجب با صدای بلند در چهار شنبه بعد از ظهر پخش چرا کارلسون فکر آن را یک "استراتژی خوب" برای حمله به یک قهرمان جنگ مقایسه کارلسون اقدامات به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دشمنی با جان مک کین.

"هنگامی که محافظه کاران شروع به پرسش از میهن پرستی از کسی که از اندام خود را در خدمت ایالات متحده است؟" Keilar اضافه شده است. "از آنجا که آنها مخالف یک موضوع؟"

سی ان ان لنگر در ادامه به برجسته چگونه کارلسون سگ-سوت کشید به مخاطبان خود را با قرار دادن Duckworth عکس در کنار نوشته. Ilhan Omar (D-MN) که از او با اشاره به تبدیل شده است "موثر boogeyman" برای جمهوری خواهان.

"او می گوید شما نمی توانید مخالفت با Tammy Duckworth. شما می توانید! و او می تواند و می بايد اگر او dissents با" او به این نتیجه رسیدند. "اختلاف نظر است ، آنچه که اعضای نظامی خدمت می کنند. آنها به شما بگویم بیش و بیش از این که آنها وجود دارد برای محافظت از آمریکایی آزادی. اما شاید Tucker Carlson نمی داند که به دلیل جنگ از کلمات تنها جایی است که او را تا کنون دستمزد نبرد."

بعد در شب Keilar خواهد به اشتراک گذاری کلیپ در توییتر پرتاب بالا-دارای رادیو فردا را توهین به او.

"Tucker Carlson شکایت 'شما قرار نیست برای انتقاد Tammy Duckworth در هر راه است چرا که او پس از خدمت در ارتش,'" او هنوز توییتی. "شما می توانید انتقاد خود را همه شما می خواهید @TuckerCarlson اما سوال این میهن پرستی از تزئین مبارزه با دامپزشک باعث می شود شما احمق."

Keilar نبود تنها CNN میزبان به انفجار کارلسون بیش حملات خود را بر روی بالقوه نامزد معاونت ریاست جمهوری. در یک سوزاننده تفسیر در چهار شنبه صبح, CNN, ارشد, تحلیلگر سیاسی (سابق Daily Beast editor-in-chief) جان Avlon گفت: "با دعوت از مخالفان خود را unpatriotic" تعریف "unpatriotic."

"او مدیر ایلینوی V. A. — همان سال که Tucker Carlson شد در رقص با ستاره ها," Avlon اشاره کرد در یک نقطه و در حالی که در مقایسه Duckworth موفقیت با کارلسون رزومه.

"او این را گفته و به دفاع از جورج واشنگتن—که مجسمه Duckworth گفت: هرگز باید در نظر گرفته شود," او به این نتیجه رسیدند. "و برای آنچه در آن ارزش, من فکر نمی کنم آنها باید باشد. اما او ممکن است بخواهید به مراجعه به واشنگتن هشدار داد که ما باید " گارد در برابر شبه از وانمود میهن پرستی.' برخی از مردمی fearmonger زمانی که آنها نمی باید حقایق را در کنار خود."

سی ان ان لنگر بروک بالدوین در ضمن آورد کارلسون کمبود خدمات و گفت او تصمیم گرفت سناتور "بیزار آمریکا" در حالی که برجسته Duckworth را تجربه نظامی و مدنی است.

"او هر روز پس از این حادثه در ادامه خدمت به کشور در گارد ملی ارتش در و و در سنا," او اضافه شده است. "برای کشور خاصی تلویزیونی منتقد هرگز در معرض خطر زندگی و یا اندام برای دفاع کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب