سی ان ان جیم آکوستا: مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید 'به Kool-Aid مصرف کنندگان و بعد از قوم و خویش

سی ان ان در کاخ سفید خبرنگار جیم آکوستا پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مانند باغ گل رز

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

سی ان ان در کاخ سفید خبرنگار جیم آکوستا پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مانند باغ گل رز سخنرانی سه شنبه شب این ادعا دلیل هیچ کس در کاخ سفید متوقف شد به این دلیل است که کارکنان "را به Kool-Aid مصرف کنندگان و نزدیک ترین خویشاوندان."

در آنچه که در ابتدا در صورتحساب یا لیست به عنوان یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام چین تحریم های رئیس جمهور به سرعت نوسان کردن به یک درهم و برهم جریان از آگاهی بیهوده گویی است که تکرار یکی از تجمع های اجرای. بارها و بارها حمله به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن تهمت پخش یک سری از نارضایتی و مشخص دموکرات به عنوان نفرت از امریکا به طوری که آنها "نمی خواهد ذهن" اگر تروریست ها منفجر شهرستانها است.

Acosta بود که یک بار به طور خلاصه ممنوع مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید توییتی بلافاصله پس از آن که مغلوب ساختن پیشی جستن "خاکی" باغ گل رز با عملکرد خود است.

"رئیس جمهور آیا استفاده از باغ گل رز در این نوع از داغ سیاسی, مد," او اضافه شده است. "که در یک کنفرانس مطبوعاتی به عنوان WH آن را توصیف کرد. این یک کمپین تجمع مبدل به عنوان یک کنفرانس مطبوعاتی. این یک طعمه و سوئیچ."

ساعت بعد Acosta به نظر می رسد در لنگر اندرسون کوپر برنامه به بحث در مورد پايه بلند كن بادي که کوپر به عنوان "meandering درد دل" است که نشان می دهد "چگونه بی حس ما" از آنجا که ما دیگر پیدا کردن آن تعجب آور است.

پس از انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن به واسطه دروغ بیشتر در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن نزدیک به 140,000 آمریکایی سی ان ان لنگر تعجب با صدای بلند اگر وجود دارد هر کسی در دولت است که می تواند هدایت و تهمت به دور از این عینک.

"وجود دارد هر کسی که در اطراف رئیس جمهور که حرکت سر خود را زمانی که آنها شنیدن درهم و برهم در باغ گل رز مثل این؟" کوپر خواسته Acosta که مدت طولانی است که یکی از تهمت های مورد علاقه اهداف.

"نه اندرسون ما را به Kool-Aid مصرف کنندگان و نزدیک ترین خویشاوندان در اینجا در مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید" خبرنگار snarked در پاسخ. "وجود دارد هیچ بیشتر از بزرگسالان است که در سطح رئیس جمهور و به او بگویید که او نمی تواند ارائه یک رالی-مانند بیهوده گویی در باغ گل رز به عنوان او قبل از آن."

Acosta در ادامه می گویند که یکی از دلایل بسیاری از شبکه های دیگر حمل رئیس جمهور تظاهرات است چرا که او نمی تواند با اتکا به حقیقت و اضافه کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال گرفته شده از یک مکان به معنای رایگان از ریاست جمهوری سیاست و "سقوط آن سر به چاه مستراح از کمپین فعالیت سیاسی."

پس از گزارش در برخی از lowlights از سخنرانی های خبرنگار سی ان ان تصریح کرد که هیچ کس در کاخ سفید بود که "مهار او در" و اضافه کرد که او معتقد است تهمت را ادامه خواهد داد به استفاده از باغ گل رز به عنوان یک رالی در فضا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب