Coca-Cola, گزارش سه ماهه دوم سال 2020 نتایج; فراهم می کند به روز رسانی در اقدامات استراتژیک به سرعت در حال تحول فضای کسب و کار

جهانی واحد مورد حجم کاهش یافته و 16 درصد خالص درآمد کاهش یافته است 28%;آلی درآمد (غیر GAAP) کاهش یافته است 26%

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399
  • جهانی واحد مورد حجم کاهش یافته و 16 درصد
  • خالص درآمد کاهش یافته است 28%;
  • آلی درآمد (غیر GAAP) کاهش یافته است 26%
  • درآمد عامل کاهش 34%; قابل مقایسه با ارز خنثی عامل درآمد (غیر GAAP) کاهش یافته است 25%
  • عامل حاشیه بود 27.7% در مقابل 29.9% در سال قبل; قابل مقایسه عامل حاشیه (غیر GAAP) بود 30.0% در برابر 30.3 درصد در سال قبل
  • EPS کاهش 32 درصد به $0.41; قابل مقایسه EPS (غیر GAAP) کاهش 33 ٪ به $0.42

شرکت کوکا کولا امروز گزارش سه ماهه دوم سال 2020 نتایج و ارائه به روز رسانی در اقدامات استراتژیک است که موقعیت این سیستم به ظهور قوی تر از جریان بیماری همه گیر کوروناویروس. کوکا کولا سیستم باقی مانده چالاک در سه ماهه دوم با تمرکز بر روی حفظ یک محیط امن برای کارکنان در حالی که همچنین ارائه محصولات لازم و خدمات به مصرف کنندگان و مشتریان و جوامع در طول این زمان بی سابقه.

"من افتخار می کنم که مردم از کوکا کولا سیستم به عنوان ما همچنان به تنظیم و سرعت بخشیدن به استراتژی ما در این سرعت در حال تغییر چشم انداز" گفت: James Quincey رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کوکا کولا. "ما اعتقاد داریم سه ماهه دوم را به اثبات می شود بیشتر به چالش کشیدن از سال; با این حال ما هنوز هم باید کار به عنوان ما ما درایو تعقیب 'نوشیدنی برای زندگی" و ملاقات در حال تحول نیازهای مصرف کننده."

برجسته

عملکرد سه ماهه

درآمد: خالص درآمد کاهش یافته و 28 درصد به $7.2 میلیارد دلار است. آلی درآمد (غیر GAAP) کاهش یافته است 26 درصد است. درآمد عملکرد شامل 22 درصد کاهش تمرکز فروش و 4 درصد کاهش در قیمت/مخلوط. درآمد کاهش درجه اول رانده شده توسط فشار دور از خانه, کانال, که نشان دهنده حدود نیمی از درآمد شرکت.

حاشیه: عامل حاشیه که شامل موارد تأثیر مقایسه شد 27.7% در مقابل 29.9% در سال قبل در حالی که قابل مقایسه با عامل حاشیه (غیر GAAP) بود 30.0% در برابر 30.3 درصد در سال قبل. عامل حاشیه انقباض در درجه اول رانده شده توسط top-خط فشار و ارز headwinds تا حدی جبران موثر مدیریت هزینه است.

سود هر سهم: EPS کاهش 32 درصد به $0.41 و قابل مقایسه با EPS (غیر GAAP) کاهش 33 ٪ به $0.42.

سهم بازار: این شرکت از دست داده و ارزش سهم در مجموع غیر الکلی آماده-به-نوشیدنی (NARTD) نوشیدنی به عنوان یک زمینه به دست آوردن سهم بيشتر از افست منفی کانال مخلوط با توجه به فشار در دور-از-صفحه اصلی کانال های که در آن شرکت قوی به اشتراک گذاری موقعیت.

جریان نقدی: سال-به-تاریخ نقد از عملیات شد مبلغ 2.8 میلیارد دلار کاهش 38%. جریان نقدی آزاد (غیر GAAP) بود 2.3 میلیارد دلار کاهش 40 درصد است.

محیط کسب و کار و اقدامات استراتژیک به روز رسانی

پس از این شرکت درآمد به روز رسانی در مارس جهانی واحد دوره مورد روند بهبود پی در پی از کاهش حدود 25% در ماه آوریل به کاهش حدود 10 درصد در ماه ژوئن. واحد مورد حجم برای تیر ماه به تاریخ پایین بود اواسط تک رقمی در سطح جهان است. عملکرد رانده شده است با بهبود در روند دور از خانه کانال همراه با پایدار افزایش فروش در در خانه کانال.

بهبود در دور از خانه روند در طول سه ماهه از نزدیک در ارتباط با کاهش مستندات و این شرکت انتظار دارد که این همبستگی به ادامه در نیمه دوم سال 2020 است. در حالی که این شرکت معتقد است سه ماهه دوم خواهد بود که به شدت تحت تاثیر سه ماهه از سال با توجه مداوم عدم قطعیت در اطراف coronavirus همه گیر و سطوح مستند نهایی تاثیر در تمام سال 2020 نتایج ناشناخته است. ترازنامه شرکت را قوی باقی می ماند و این شرکت با اعتماد به نفس است در آن موقعیت نقدینگی به عنوان آن را همچنان به حرکت را از طریق بحران است.

با وجود درجه بالایی از عدم قطعیت این شرکت متعهد به در حال ظهور قوی تر با به دست آوردن و به اشتراک گذاری مصرف کنندگان حفظ قوی سیستم اقتصاد تقویت شهرت خود را با ذینفعان و موقعیت سازمان را به نفع خود در این واقعیت جدید.

شرکت شتاب استراتژی خود را برای به انجام رساندن این اهداف است. این شامل تمرکز سرمایه گذاری ها در برابر یک تعریف رشد نمونه کارها با اولویت مارک بهترین موقعیت برای مصرف کننده برسد و به اشتراک گذاری مزیت است. این شرکت همچنین ساده کردن نوآوری خط لوله در برابر طرح های هستند که در مقیاس منطقه ای و یا در سطح جهانی و همچنین حفظ یک رویکرد منظم به محلی آزمایش به منظور تقویت بیشتر این شرکت رهبر چلنجر و اکسپلورر چارچوب است. نمونه کارها پشتیبانی خواهد شد توسط یک تجدید رویکرد بازاریابی با گام تغییر در بازاریابی سرمایه گذاری اثربخشی و بهره وری. این شرکت نیز منجر Coca-Cola سیستم در رانندگی سیستم گسترده بازده برای حمایت از این سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در قابلیت های جدید به سرمایه گذاری در کشورهای در حال ظهور ماندگار تغییرات در رفتار مصرف کنندگان.

شرکت به روز رسانی

تازه کردن جهان تفاوت: در میان چالش های بی سابقه ای این شرکت همچنان ریشه در هدف آن است. برای مثال, Coca-Cola بنیاد با همکاری بزرگترین بشردوستانه شبکه, International Red Cross and Red Crescent Movement, برای کمک به ارائه بيمارستانهای مهم پزشکی, لوازم و تجهیزات; برای حمایت از جامعه برنامه های امداد رسانی و به صندوق عمومی coronavirus آموزش و پرورش و کمپین آگاهی. این همکاری به پشتیبانی از برنامه های در بیش از 60 کشور به حدود 7.5 میلیون نفر تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

رانندگی ارتباط با برندهای: در اولین تبلیغ اصلی در این بیماری همه گیر برای نام تجاری کوکا کولا شرکت در جشن کشف شادی در به اشتراک گذاری یک وعده غذایی با عزیزان. "این وعده غذایی بزرگ" ویژگی های 13 واقعی خانوار در هشت کشور تهیه و به اشتراک گذاری وعده های غذایی خانه پخته بیش از یک یخ-سرد Coca-Cola آوردن به زندگی به راحتی و صحت نام تجاری اتصال به مواد غذایی است. "این وعده غذایی بزرگ" آغاز یک کمپین جهانی به نام تجاری کوکا کولا "با هم بهتر سلیقه" است که نورد از این ماه. این مدولار دیجیتال-اولین کمپین ایجاد شده برای کوکا کولا تیم در سراسر جهان به خیاط و ترجمه و بومی سازی برای بازارهای خود و سیستم عامل. "با هم طعم بهتری" آخرین مثال از اینکه چگونه این شرکت اعمال نفوذ بازاریابی سرمایه گذاری برای بالاترین تاثیر و بزرگترین برسد.

نوآوری به سرعت برای رسیدگی به نیازهای مصرف کننده: این شرکت به تازگی اعلام کرد قصد دارد به رول کردن, ریختن گزینه برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده با آن آخرین Coca-Cola Freestyle نوآوری فناوری – تماس با ما, تلفن همراه, ریختن با استفاده از یک گوشی هوشمند است. به عنوان coronavirus همه گیر در ادامه به تغییر شکل مصرف کننده رفتارهای تماس با ما, Coca-Cola Freestyle راه حل اجازه می دهد تا مصرف کنندگان برای انتخاب بریزید و نوشیدنی را فقط در چند ثانیه بدون ایجاد یک حساب کاربری و یا دانلود برنامه. این تجربه همراه است نورد از به Coca-Cola Freestyle, اسپری در سراسر ایالات متحده در پایان سال است.

پرداختن به عدالت اجتماعی نگرانی: این شرکت با در نظر گرفتن یک رویکرد چند وجهی به عدالت اجتماعی با تمرکز بر گوش دادن منجر به سرمایه گذاری و حمایت. این شامل ملاقات با سهامداران و کارکنان و دیگر رهبران کسب و کار. این شرکت متوقف شد فعالیت رسانه های اجتماعی جولای به بررسی سیاست از جمله خود را دارد و برای برگزاری همکاران به سطح بالاتری از مسئولیت پذیری و شفافیت. این شرکت متعهد به صرف افزایشی 500 میلیون دلار با سیاه و سفید متعلق به تامین کنندگان بیش از پنج سال آینده در ایالات متحده است. در حمایت از عدالت اجتماعی کوکا کولا بنیاد کمک 4 میلیون دلار به چندین طرح و به تاریخ این شرکت کمک اضافی $1.3 میلیون نفر از طریق مارک های کوکا کولا و جن.

یادداشت

  • همه مراجع به نرخ رشد درصد و به اشتراک گذاری مقایسه نتایج این دوره به کسانی که از سال قبل قابل مقایسه دوره است.
  • همه مراجع به حجم و درصد حجم تغییرات نشان می دهد واحد مورد حجم مگر اینکه در غیر این صورت اشاره کرد. تمام حجم و درصد تغییرات محاسبه شده بر اساس میانگین فروش روزانه مگر اینکه در غیر این صورت اشاره کرد. "واحد مورد" به معنی یک واحد اندازه گیری برابر با 192 آمریکا اونس مایع به پایان رسید آشامیدنی (24 هشت اونس نفر) به غیر از واحد مورد معادل برای کاستاریکا غیر-آماده-به-نوشیدن آشامیدنی محصولات که عمدتا اندازه گیری در تعداد معاملات. "واحد مورد حجم" به معنی تعداد واحد مورد (یا واحد مورد معادل) از شرکت نوشیدنی به طور مستقیم یا غیر مستقیم به فروش می رسد توسط شرکت و ریختن همکاران به مشتریان و یا مصرف کنندگان است.
  • "تمرکز بر فروش" نشان دهنده میزان کنسانتره, شربت, نوشیدنی, پایگاه, منبع, آب و پودر/مواد معدنی (در همه موارد بیان شده در واحد معادل موارد) به فروش می رسد و یا استفاده در تمام نوشیدنی های فروخته شده توسط این شرکت به بسته بندی مایعات جایگزین همکاران و یا مشتریان دیگر. برای کاستاریکا غیر-آماده-به-نوشیدن آشامیدنی محصولات "تمرکز بر فروش" نشان دهنده میزان قهوه به پایان رسید و نوشیدنی (در همه موارد بیان شده در واحد معادل موارد) فروخته شده توسط این شرکت به مشتریان و یا مصرف کنندگان است. در آشتی گزارش خالص درآمد "تمرکز بر فروش" نشان دهنده درصد تغییر در خالص درآمد نسبت به افزایش (کاهش) در تمرکز حجم فروش به صورت جغرافیایی بخش عملیاتی و جهانی سرمایه گذاری عامل بخش پس با توجه به تاثیر تغییرات ساختاری. برای بسته بندی مایعات جایگزین سرمایه گذاری عامل بخش این نشان دهنده درصد تغییر در خالص درآمد نسبت به افزایش (کاهش) در واحد مورد حجم محاسبه شده بر اساس مجموع فروش (به جای میانگین فروش روزانه) در هر یک از دوره های مربوطه پس از بررسی تاثیر تغییرات ساختاری. به بسته بندی مایعات جایگزین سرمایه گذاری عامل بخش نشان دهنده واحد مورد رشد حجم برای تثبیت bottlers تنها.
  • "قیمت/مخلوط" نشان دهنده تغییر در خالص عملیاتی درآمدهای ناشی از عواملی مانند تغییرات قیمت مخلوط از محصولات و بسته بندی به فروش می رسد و ترکیبی از کانال و جغرافیایی سرزمین های که در آن خرید و فروش رخ داده است.
  • سه ماهه اول سال 2020 نتایج مالی بودند نهفته یک روز کمتر نسبت به مدت مشابه در سال 2019 و سه ماهه چهارم سال 2020 نتایج مالی خواهد بود نهفته دو روز اضافی به عنوان در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019. واحد مورد حجم نتایج جستجو برای چهارم نهفته است توسط واریانس در روز با توجه به میانگین فروش روزانه محاسبات اشاره شده در بالا.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن